Tukiainen pahoinpiteli Arton pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaupunkilehti Metropolin mukaan Johanna Tukiainen pahoinpiteli miehensä pahasti helsinkiläisessä ravintolassa

Vasta-avioituneiden Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin illanvietto helsinkiläisessä ravintolassa päättyi viime yönä veriseen riitaan, kerrotaan ilmaisjakelulehti Metropolin verkkosivuilla.

Lehden mukaan Tukiainen löi juomalasin rikki miehensä päähän. Paikalle jouduttiin kutsumaan ambulanssi ja poliisi.

Lähde: Metropoli

Kunpa suomessa olisi laki,että ihmiset voitaisi erottaa toisistaan ennen kuin se on liian myöhäistä kun eivät itse ymmärrä pysyä erillään

[QUOTE="mmm";23280883]:O

Kuten sanottu, Suomi on saanut uuden Matin ja Mervin...(ei hyvä homma)[/QUOTE]

Samaa ajattelin. No niin, nyt tietää mitä saadaan sitten Seiskasta lukea seuraavat vuodet. :D

[QUOTE="vieras";23280850]Kaupunkilehti Metropolin mukaan Johanna Tukiainen pahoinpiteli miehensä pahasti helsinkiläisessä ravintolassa

Vasta-avioituneiden Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin illanvietto helsinkiläisessä ravintolassa päättyi viime yönä veriseen riitaan, kerrotaan ilmaisjakelulehti Metropolin verkkosivuilla.

Lehden mukaan Tukiainen löi juomalasin rikki miehensä päähän. Paikalle jouduttiin kutsumaan ambulanssi ja poliisi.

Lähde: Metropoli

Kunpa suomessa olisi laki,että ihmiset voitaisi erottaa toisistaan ennen kuin se on liian myöhäistä kun eivät itse ymmärrä pysyä erillään[/QUOTE]

Miksi heidät pitäisi erottaa? Liian myöhä mille?

Mä oikeasti mietin,että mikähän tuksun elämässä meni pieleen.hänellähän oli ohjelman mukaan todella onnellinen lapsuus,rakastavat vanhemmat,kiitettävä päättötodistus.loistava tulevaisuus edessä.
todella surku,että hänen elämänsä noin suistui raiteiltaan