Tukiainen tunnustaa: "Olen välillä ottanut pari paukkua." (vaikka on raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nhnhnh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katoin ton youtube- videon sen viime perjantain "keikalta". Ton naisen elämä ei tuu päättyy hyvin...liikaa viinaa, lääkkeitä ja mielenterveysongelmia, ei hyvä yhtälö lainkaan.

Ei, ei, ei, ei... :'( Mä en osaa muuta kun päästää porun... Mä en kanssa osaa oikein uskoa tuohon juttuun ja yhdyn edellisiin puhujiin, että se " elimistön puhdistus" tuo mukanaan keskenmenon ja sitä porataan seuraavaksi lehtien palstoilla... :/ Mutta jos toi oikeesti on totta, niin surku käy tuon lapsen takia. Toivottavasti viimeistään edes sossu ymmärtää ottaa lapsen huostaan jo suoraan laitokselta. Meillä on ollut kasvattina yksi fas-lapsi ja ei ole hänen elämänsä ruusuinen... Mietin, että jos hänen äitinsä olisi ollut Tuksu ja saanut kasvaa hänen kanssaan, niin se lapsirukka ei olis varmaan edes hengissä enää... Nyt viimeistään pitäs niiden läheisempien ihmisten ( vanhemmat ) tehdä jotakin, jos oikeesti naisesta yhtään välittää. Tää ei tule päättymään hyvin - jos tuo ihmispolo ei joudu suljetulle sitä ennen, niin se tavalla tai toisella vielä tappaa itsensä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22365586:
Miksi palstalaiset ei enään naura ja ilku Tuksulle? Vastahan sitä täällä viikko sitten akat nauraa räkätti Tuksun levynjulkaisu keikan linkitykselle. Ja nyt sitten ääni muuttuikin kellossa.

Koska nyt ruvetaan leikkimään oikeasti vakavilla asioilla...

Paljon onnea Johannalle vauva-uutisen johdosta! Toivon hänelle kaikkea hyvää ja ehkäpä elämä rauhottuu ja löytää ihan uuden, paremman sisällön pienokaisen myötä.

[QUOTE="vieras";22366218]Paljon onnea Johannalle vauva-uutisen johdosta! Toivon hänelle kaikkea hyvää ja ehkäpä elämä rauhottuu ja löytää ihan uuden, paremman sisällön pienokaisen myötä.[/QUOTE]

Millään vauvalla ei noin vakavia ongelmia parannetta, mitä tällä henkilöllä on. Ammattiapua hän tarvitsisi, mutta aikuista ihmistä ei saa pakkohoitoon ellei ole vaaraksi muille (jos silloinkaan). Maailma on julma paikka...

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä;22366264:
Millään vauvalla ei noin vakavia ongelmia parannetta, mitä tällä henkilöllä on. Ammattiapua hän tarvitsisi, mutta aikuista ihmistä ei saa pakkohoitoon ellei ole vaaraksi muille (jos silloinkaan). Maailma on julma paikka...

Tunnen kyllä itse pari naista jotka käyttivät huumeita ym. mutta kun tulivat vahingossa raskaaksi niin ottivat itseään niskasta kiinni ja ovat tänäpäivänä raittiita ja hoitavat lastaan iloisena elämänsä muuttumisesta. toki heillä oli tukihenkilöitä apuna.

no itse en ainakaan ole ikinä nauranut hänelle, lähinnä säälinyt ja nyt alkaa ihan oikeasti suututtaa kun kukaan ei hänen lähipiiristään taida tehdä mitään vaan antaa Johannan käydä kohti tuhoa, jos minun sukulaisestani olisi kyse niin olisin jo aikapäiviä sitten puuttunut asiaan olkoonkin vaikka kuinka aikuinen ihminen kyseessä

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä kyllä;22366264:

Ei saakaan, mutta nyt olis mun mielestä "oikeutus", koska hänhän on vaaraksi syntymättömälle lapselleen, vaarantamalla ( ellei ole jo tuhonnut ) hänen terveytensä... :/

[QUOTE="vieras";22366544]Ei saakaan, mutta nyt olis mun mielestä "oikeutus", koska hänhän on vaaraksi syntymättömälle lapselleen, vaarantamalla ( ellei ole jo tuhonnut ) hänen terveytensä... :/[/QUOTE]

Onneksi ei ole oikeasti raskaana ja toivottavasti ei tulekaan. Ei ole siis tällähetkellä onneksi vaaraksi muille kuin itselleen ja mitä nyt lääkehöyryissään välillä mäiskii ohikulkijoita ja toimittajia...

En tosiaan usko, että se olisi oikeasti raskaana. On keksinyt ton jutun pysyäkseen otsikoissa ja siksi, että olisi joku konsti selitellä lihavuuttaan ja turvotuksiaan. Nyt sitten häipyy sinne Thaimaahan ja siellähän on sitten kätsyä saada "keskenmeno", jota voivottamalla taas saa myytyä muutaman lehtijutun. Seiska varmaan ainakin tarttuu täkyyn :)

No tuskin on oikeasti. Eikös se nyt oo kaikilla tiedossa että Tuksu valehtelee lehdille minkä kerkeää. Mutta kannattaa teidän ihmisten hieman siistiä tekstiänne, tästäkin ketjusta poistettu monta viestiä ja ko. henkilö on viemässä herjaavat nettikirjoittelut käräjille.

Tällaiset uteliaat palstamammat, joiden mielestä Tuksun kaltaisten bimbojulkkisten elämän seuraaminen ja perseilyn kauhistelu tuntuu olevan niin mielekästä puuhaa, pitävät koko ihmisen julkisuudessa, joten ihan turha kenenkään jeesustella että voi voi kun media jättäisi psyykkisesti sairaan ihmisen rauhaan :D Kyllä varmaan moni mamma saa nyt tuntea itsensä erinomaiseksi, kun pääsee vertaamaan itseään Johanna Tukiaiseen niiden ottamatta jääneiden viinilasillistensa kanssa :D

Yhteistyössä