Tukien ns. väärinkäyttö.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja loppu:
olen käräyttänyt yhden pariskunnan ja heille tuli aika upeet maksut maksettavaksi.

Miten toisen voi oikein käräyttää? Eikö tämä tukien nostelija voi sanoa vaikka että se on valetta ja joku on vain katkera vihainen valehtelija ja kutsua kelan kotiin tarkastamaan tilanteen?
 

Similar threads

Yhteistyössä