Tukka pilalla!! :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Sisko laittoi mulle eilen värinpoiston hiuksiin ja lopputulos on ihan järkyttävä! :-( Epätasainen ja laikukas, kääk! Mitä tälle nyt voi tehdä?? Uusi värinpoisto vai jotain muuta? Aina ennen olen käynyt kampaajalla teettämässä nämä jutut, mutta nyt on rahasta niin tiukkaa, etten voinut mennä. Ja sisko vakuutti osaavansa... :-(

Alkuperäinen kirjoittaja apua!:
Sisko laittoi mulle eilen värinpoiston hiuksiin ja lopputulos on ihan järkyttävä! :-( Epätasainen ja laikukas, kääk! Mitä tälle nyt voi tehdä?? Uusi värinpoisto vai jotain muuta? Aina ennen olen käynyt kampaajalla teettämässä nämä jutut, mutta nyt on rahasta niin tiukkaa, etten voinut mennä. Ja sisko vakuutti osaavansa... :-(

Ei hätää. Värinpoistoaine ei vain riittänyt poistamaan kaikkea. Värjää päälle jollakin sävyllä, joka tasoittaa lopputuloksen. Esim. punertavalla sävyllä. Tai mene kampaajalle, joka korjaa asian.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kannattiko? Joudut menemään kuitenkin kampaajalle että saisit päästäsi edes siedettävän näköisen.
Aina ei kannata valita halvinta vaihtoehtoa.

Maksoin itse 120 euroa kamapaajasta, joka sai ihan saman aikaan. Aina ei kannata valita kalleinta vaihtoehtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattiko? Joudut menemään kuitenkin kampaajalle että saisit päästäsi edes siedettävän näköisen.

Maksoin itse 120 euroa kamapaajasta, joka sai ihan saman aikaan. Aina ei kannata valita kalleinta vaihtoehtoa.

Mutta kampaaja joutuu korvaamaan jos pilaa asiakkaan tukan :)

Mutta kampaaja joutuu korvaamaan jos pilaa asiakkaan tukan :)

Mitä se auttaa enää...?

Juu, suosittelen kans kampaajalla käyntiä (varmin vaihtoehto)... tai sit sun kantsii laittaa päälle jokin nykyistä hiustensävyä tummempi kestoväri, ja kannattaa valita lämpimän sävyinen väri ettei muutu vihreeks tms.... :/

Ei se taida siskon osaamisesta olla kiinni, älä häntä syytä =) Mitä väriä haluat? Blondin? Toinen värinpoisto tai sit vaalennus.. Riippuu kuinka vaaleaksi saitte yhdellä.. Ei se yks värinpoisto riitä tekemään hyvää väriä, vaikka sisko osaiskin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ei se taida siskon osaamisesta olla kiinni, älä häntä syytä =) Mitä väriä haluat? Blondin? Toinen värinpoisto tai sit vaalennus.. Riippuu kuinka vaaleaksi saitte yhdellä.. Ei se yks värinpoisto riitä tekemään hyvää väriä, vaikka sisko osaiskin =)

En syyttänyt siskoa. Itsepähän päätin tuosta :-) Kokeillaan uutta värinpoistoa nyt sitten ja katsotaan mitä tulee. Blondiksi haluan, koska se on mun oma väri. Nyt oli ruskeat enkä tykännyt enää. Mutta opinpahan tästäkin taas jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

En syyttänyt siskoa. Itsepähän päätin tuosta :-) Kokeillaan uutta värinpoistoa nyt sitten ja katsotaan mitä tulee. Blondiksi haluan, koska se on mun oma väri. Nyt oli ruskeat enkä tykännyt enää. Mutta opinpahan tästäkin taas jotain...

Juu mut ei se yks poisto riitä koskaan jos blondiksi haluaa.. Toinen auttaa jo aika hyvin, mut keltaseksi saattaa silti jäädä. Joskus harvoin kun olen erehtynyt hiusväriä muuttamaan tummaks tms. mä olen laittanut aina kax värinpoistoa ja sitten vielä esim.liven vaalein blondaus. Sit on ok.

-Blondi-