[QUOTE="jaana";22063522]raitoja voisin kokeilla, tuleepahan sitäkin testattua jos saisin tuon shakiran tyyliseksi onnistumaan niin olisin onnellinen ja viittisin pitää sitä hieman pitempään ennen kun menen kampaajalle. [/QUOTE]
Raidoilla saa liikkuvuutta hiuksiin. Hieman enemmän vaatii vaivaa, mutta lopputulos palkitsee. Varmasti hiuksiisi riittää se yksi raitapaketti. Näytti, että tuossa Shakiran hiuksissa oli alla melko tummaakin sävyä ja useampaa eri vaaleutta, sitä kautta runsautta hiuksiin. Mutta aloita raidoilla, itse tykkään niistä tosi paljon. Minulla on melko vaalea pohja hiuksissa, mutta raitoja antamassa kirkkautta ja elävyyttä .
[QUOTE="jaana";22063548]onko tuo raita-aine niin vahvaa ettei se vaan tee kellertävää lopputulosta?[/QUOTE]
Pitäisi olla tarpeeksi vahvaa. Tosin eihän noista kaupan värien vahvuudesta ikinä tiedä ihan varmasti. Keltaisuutta saat vähennettyä, pitämällä ainetta vaikuttamassa tarpeeksi kauan.
[QUOTE="vieras";22063568]Pitäisi olla tarpeeksi vahvaa. Tosin eihän noista kaupan värien vahvuudesta ikinä tiedä ihan varmasti. Keltaisuutta saat vähennettyä, pitämällä ainetta vaikuttamassa tarpeeksi kauan.[/QUOTE]
juu ja jos vaikutusajan jossain vaiheessa jotain suortuvaa kaivaa mönjän alta esiin ja tarkistelee mitä väriä se näyttää, märästä hiuksesta on vaikea kyllä sanoa tarkkaan..
[QUOTE="jaana";22063581]juu ja jos vaikutusajan jossain vaiheessa jotain suortuvaa kaivaa mönjän alta esiin ja tarkistelee mitä väriä se näyttää, märästä hiuksesta on vaikea kyllä sanoa tarkkaan..[/QUOTE]
Kyllä sen näkee jos siinä on keltaisuutta. Se raita-aine on kuitenkin yleensä valkoista- tai vaaleansinistä.
Lähden käymään kaupassa ja raportoin tänne/kyselen jos tarve vielä vaatii. en ole varma milloin mies ehtii auttamaan tuon homman kanssa, kaksistaan on helpompaa hoitaa homma kun ei ole kunnon isoa peiliä asettaa suihkupeilin eteen että näkisin itseni kunnolla myös takaa.. mutta päivän/illan mittaan olen tässä ketjussa jälleen. KIITOS Teille!
tuossa hupussa on kamalan pienet reiät, enkä ilman huppua uskalla tehdä.. kävi mielessä että pitäskö käyttää vähän saksia tohon huppuun että mahtuu isompia tuppoja läpi, huoh
ja kauan tuo aine voi seisoa astiassa jos vain puolet laitan ensin ja annan vaikuttaa, ja jos tulee liian vähän vaaleaa niin laittasin toiset puolet, vai sekoitanko ensin vaan puolet kaikista? (varmaan se fiksuin veto) Mies ei ole kotona niin mietin että onkohan itse hankalaa tehdä.. :/
nyt on päässä aine, onko normaalia että hiuksia lähtee kun tota laittaa? ja suositus oli 45min, ei varmaan uskalla tuntia pitää kuten jotkut on neuvonut?