Tuksun seiskablogi: Uusi rakkaani lähti toisen luo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A-P-U-A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A-P-U-A

Vieras
Ehdin ihastua Helsingin yössä erääseen komeaan 25 v ammattipainijaan, ja tapailimme hänen kanssaan pari viikkoa. Vastoin luontoani ostin hänelle sushi/sampanja-illalliset ja meillä oli hyvää seksiä. En kuitenkaan sitä seksiä etsi vaan vakavaa parisuhdetta!

Siskoni Julia varoitti painijoista, hän oli tapaillut erästä 4 kk, jonak oli tavannut kehätyttönä ollessaan.

Harvoin ihastun, mutta olen ollut nyt niin kauan sinkkuna, että olen tosi valmis romanttiselle rakkaudelle.

Kyseinen painija soitti minulle mielettömien romanttisten treffien ja mun uuden upean hiustenpidennyksen ja seksihuulten jälkeen, että hän oli päättänyt palata yhteen exänsä kanssa ja sori vaan, ei halua olla missään yhteydessä.

Se oli niin suuri loukkaus, että huomasin taas, että minulle sopii paremmin vanhempi ja varakas mies, kuten kaksi suurta rakkauttani ovat tähän asti olleet.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Seksihuulten. Mä kuolen naurusta. Just nyt.

nii-in,siis nimenomaan seksihuulten.ei seksikkäiden huulten. kai nyt moni mies tuommoiseen barbaran kitaan uppoaa.
onnea vaan unelmien prinssin metsästykseen joka ajattelee muullakin kun mulkullaan.

Yhteistyössä