Tuksun versio rattijuopumussyytteestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seiska on parasta viihdettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla käy Johannaa sääliksi. Selvästi heikkolahjainen/lievästi kehitysvammainen ja/tai mielenterveysongelmainen ihminen. Ja ihmiset nauraa toilailuilleen vuodesta toiseen. Mitä se kertoo meistä muista?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Lukekaapas se Tuksun itse kirjoittama "CV"... :laugh: Aika asiatonta tekstiä, vai menestyisköhän tuolla monissakin työhaastatteluissa? :D

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1278921759246/tassa+on+cvni/

Ei ihme ettei mua oo palkattu! Enhän mä ole tajunnut mun CV:en kirjoittaa, että kenen miljonäärien kanssa olen seurustellut. Eikä niissä ole tuollaista tissikuvaakaan ollut mukana. :snotty:

Entäs tää:

Aikaisemmin ajattelin, että minulle kelpaa mies vain pääkaupunkiseudulta, mutta ihastuttani Artoon huomasin, että mies voi olla periaatteessa ihan mistä vaan.

:laugh: :laugh:

Missä menee vahingonilon raja? Kuinka fiksu on ihminen, joka jaksaa tehdä kiusaa raasusta?

Nauratteko päin naamaa kadulla kohtaamillenne kehitysvammaisille/mielenterveysongelmaisille? Tämä tapaus vaan sattuu olemaan julkisuudessa, lehdet käyttäät oista törkeästi hyväksi. Kuten Mattiakin aikanaan. Nyt on uusi pelle tilalla...