Tuksun viimeisin blogi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin olen sitä mieltä, että voi kirjoittaa kriittisesti ja fiksusti. Ei se mitään auta, että heitetään "tapa ittes huora". Kannatan sananvapautta ja jos aktiivisesti haluaa julkisuuteen, kuten Tukiainen ja nimenomaan tarkoittaa bloginsa ja juttunsa luettavaksi, niin siitä on suoranainen velvollisuus antaa palautetta. Sanat voi asetella ihan järkevästikin ja perustellen.

Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kyllä oikein nyt ymmärrä, että miten joku voi yhtä aikaa olla noin pahansuopa ja väittää kannattavansa kristillisiä arvoja :(
Se usemmassa jutussa on sanonut, että "etsikää ensin jumalaa, niin tämä kaikki teille annetaan" (vai miten se meni) Ilmeisesti tämä jotenkin on Tukiaisen teologian ydin. Ai niin ja toisekseen se puhuu anteeksiannosta, että pitää antaa anteeksi ja se on hänelle helppoa.

Taitaa vaan olla niin se tulkinta, että yleisön pitää antaa hänelle kaikki anteeksi ja hän ei anna mitään kenellekään. Ennenkin se on julkisuudessa haukkunut muita, mutta Tuksu-TV:n juttujen myötä kävi ilmi, että yleisö on sille oikein pakkomielle. Yleisön pitäisi palvoa sitä ja se todella seuraa hyvin aktiivisesti kaikkia keskustelupalstoja ja odottaa kehuja. Se siis todella odottaa kehuja kauneudestaan ja taidoistaan stripparina jne. Ja kaikki ihmisten ja median kritiikki on pelkkää pahansuopuutta :O Se siis tosiaan taitaa absoluuttisesti uskoa olevansa kaunis ja fiksu ja taitava.

Järkyttävää.

Tony Halmeen sanoin: Jumala armahtaa, minä en!

Alkuperäinen kirjoittaja ty:
"saatananpalvojan näköinen virolainen gootikko Sofia joku kirjailija, jonka loppunimeä en enää muista."

:D :D :D

On vaan Finlandia-palkittu ja viime vuosien kohtuin suomalaiskirjailija, kuka sellaisia piruja voi muistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Antakaa jo olla! Keksikää jo joku uusi, jota haukutte porukalla turvallisesti nimimerkin takaa.

Samat asiat voisin sanoa tällä naiselle päin naamaakin, koska en ole haukkunut vaan kritisoinut sanomisia ja toimintatapaa.

Miten ketään jaksaa yleensä kiinnostaa seiska-julkkujen sanomiset tai tekemiset? Kannattaa ennemmin keskittyä siihen omaan peilikuvaan ja käytökseen!

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Antakaa jo olla! Keksikää jo joku uusi, jota haukutte porukalla turvallisesti nimimerkin takaa.

Samat asiat voisin sanoa tällä naiselle päin naamaakin, koska en ole haukkunut vaan kritisoinut sanomisia ja toimintatapaa.

Miten ketään jaksaa yleensä kiinnostaa seiska-julkkujen sanomiset tai tekemiset? Kannattaa ennemmin keskittyä siihen omaan peilikuvaan ja käytökseen!

Valitettavasti ne jutut jo valuu radioon ja tavallisiin iltapäivälehtiinkin. Sitten kahvipöytäkeskusteluissakin työpaikalla ainakin pahimmille mokille ja ennen kaikkea möläytyksille nauretaan. Oli toi neekeri-juttukin siksi omituinen, ettei sitä voinut olla kommentoimatta. Se kiehtovuus tulee siitä jatkuvasta ristiriidasta, kun näyttää Tukiaiset toimivat aivan ilman johtolankaa elämässään. Siis ilman mitään johdonmukaisuutta ihan vaan omien oikkujen hallitsemana.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Mun käy kyllä vaan sääliksi Tuksua. Selkeästi ei ole kaikki ihan hyvin...
Muuten säälittäisi, mutta tuo aggressiivisuus ja ilkeys ei kyllä saa sympatiapisteitä. Sitä paitsi sehän koko ajan väittää olevansa menestynyt CEO, eihän sellaisissa mitään säälittävää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja muuten kyllä mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Mun käy kyllä vaan sääliksi Tuksua. Selkeästi ei ole kaikki ihan hyvin...
Muuten säälittäisi, mutta tuo aggressiivisuus ja ilkeys ei kyllä saa sympatiapisteitä. Sitä paitsi sehän koko ajan väittää olevansa menestynyt CEO, eihän sellaisissa mitään säälittävää ole.

No onhan se ihan pihalla koko nainen, ehkä hieman yksinkertainen ja sen vuoksi voisi antaa sen jutut mennä ohi eikä takertua joka asiaan.

Mä en tiedä.... vaikka Johanna ei mun mielestä osaa tanssia ja hänellä on selvästi menossa joku "juttu". (kriisi ehkä? ) niin en ymmärrä miksi pitää haukkua. Tosin mä sorruin siihen kans mut nyt se tuntuu pahalta.
Koin sen tässä itsekin, olin palstalla missä mut tunsi ( oli siis livenä nähnyt jne ) aika moni ja sit sinne joku kirjoitti musta tyyliin " toi on päästänsä vialla" niin kyllä se tuntui niin pahalle, että nyt mietin kaks kertaa mitä kirjoitan näppikselläni.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Jotenkin käy sääliks tuksua ku joka viikko molllataan..ihan ku ite oisitte parempia.
No joo. Oli sitten vaikka mikä imbesilli, niin ei oo mun mielestä kovin fiksua olla koko ajan irvimässä sen kiloja, ulkonäköä, tanssia. Tää aloitus sentään koskee poikkeuksellisesti sen sanomisia.

Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun että minuakin säälittää Tuksu. Ei kai itse tajua että suuresti jumaloimansa media itse asiassa hyväksikäyttää häntä- tekee naurettavia ja piilov---levia juttuja hänestä - ilmeisesti kansakunnalla pitää nykyään olla aina joku joukkonauramisen kohde.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun että minuakin säälittää Tuksu. Ei kai itse tajua että suuresti jumaloimansa media itse asiassa hyväksikäyttää häntä- tekee naurettavia ja piilov---levia juttuja hänestä - ilmeisesti kansakunnalla pitää nykyään olla aina joku joukkonauramisen kohde.
Sitähän toi keltaisen lehdistön julkisuus on. Ei tajua itse ei, mutta kuulemma Johanna on itse aggressiivisesti hakeutunut julkisuuteen jo kymmenen vuotta ja kirjoitellut palstoilla itseään ja ryhmäänsä kehuvia viestejä, joten kyllä tämä julkisuus on aivan tarkoitushakuista ollut alusta asti.

Mielestäni eniten tässä yleisön asenteessa painaa tausta, joka on yleisessä tiedossa ja ollut koko ajan jokaisen itse tarkastettavissa tietyiltä sivustoilta. Ajankohtainen edelleenkin. Miten sitten voisi tosissaan ottaa kaikki "elän upeaa jetset-elämää" -jutut?

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/853288?tukiainen_johanna

Jotenkin käy sääliks tuksua ku joka viikko molllataan..ihan ku ite oisitte parempia.

Jos joku asettaa itsensä julkisuuteen ja puhuu mitä sattuu, niin kyllä hänen toimintatapaansa pitää olla lupa arvostella.

Näin on.

No onhan tää "ilmiö" ollut jo vaikka kuinka kauan, paheksuttiinhan sitä jo Marilyniä ja varmaan häntä ennenkin monia.
En nyt siis vertaa, mutta....
Entäs Anna Nicole , kuinka moni on haukkunut häntä kuolemansa jälkeen? Ei kovin moni.

Rakel kirjoitti blogiinsa vastineen. Erittäin diplomaattinen ja fiksu tyttö! :):)

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=152906066&blogId=488841209

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:

No onhan tää "ilmiö" ollut jo vaikka kuinka kauan, paheksuttiinhan sitä jo Marilyniä ja varmaan häntä ennenkin monia.
En nyt siis vertaa, mutta....
Entäs Anna Nicole , kuinka moni on haukkunut häntä kuolemansa jälkeen? Ei kovin moni.

Mun mielestä tässä mittakaavassa tälläiset jutut on olleet Suomessa vasta viime vuosien ilmiö, ehkä enemmän vasta Matin/Mervin myötä. Briteissä asuin aiemmin ja siellä on pidemmät perinteet tälläiselle, ei näitä juttuja Suomessa vielä reilut 10v. sitten näkynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakelin vastaus:
Rakel kirjoitti blogiinsa vastineen. Erittäin diplomaattinen ja fiksu tyttö! :):)

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=152906066&blogId=488841209

Raakel on tosiaan vastannut erittäin fiksusti.

Alkuperäinen kirjoittaja oujee:
Missä osoitteessa on Tuksun blogi? Kun tuolla Hymyn blogissa ei ainakaan mielestäni enää ole uusia kirjoituksia.
Seiskasta löytyy ja toinen:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Johanna sitten muuttelee tekstejään ja deletoi, eli joitakin vanhoja (ja parhaita) ei enää löydy.

Jos joku asettaa itsensä julkisuuteen ja puhuu mitä sattuu, niin kyllä hänen toimintatapaansa pitää olla lupa arvostella.

Toki mutta voi ihmisetkin vähän katsoa mitä suustaan laukoo.

Osuit juuri asian ytimeen. Minä vain osoittaisin tuon viimeisen kommenttisi tälle Tukiaiselle. Eli voisi hän vähän miettiä mitä suustaan laukoo. Sitä paitsi: Ei tarvitse olla itse täydellinen, eikä edes melkein, että voi arvostella toista. Otetaan vaikka esimerkki: Vaikka et olisi itse esim kaunis, voit siitä huolimatta pitää jotain toista rumana.

Yhteistyössä