Tulee tosi kivoja viestejä joltain!Ei jumaliste en sitten uskalla tehä enää tolla kauppaa ollenkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onpa kivaa :o

Meillä oli kerran myynti-ilmoitus, jossa oli puhelinnumero ja jotkut nuoret pojat alkoi häiriköidä, soittelivat koko ajan. Siihen asti, että kerran mies vastasikin puhelimeen "Tampereen poliisilaitos, ylikonstaapeli Virtanen" tms :whistle: Löivät luurin korvaan, eivätkä enää soitelleet :laugh:

Jösses mikä tyyppi :D
Kuulostaa pässiltä, ja mun kokemuksen mukaan tuo ei oo ulkomaalaisen kirjoittamaa suomea vaan vatipäisen suomalaisen kirjoittamaa suomea (sananvalinnat jne).

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
No entäs jos sanoisit, ettei tavaroita ole enää, että joku tuli ja haki pois, kuten oli tarkoitus?

Tuo vois toimii.
joo sanoin niihin ekoihin tavaroihin noin ja se hokas sieltä muuta ja rupes inttään niistä.
ja en tiiä mitä toi on mutta ärsyttävää.
en tiiä onko muille tehnyt tota samaa.. @pp.inet.fi on loppu siinä sähköpostissa..

Mitä vain teetkin, älä missään nimessä nyt poista niitäviestejä!
Ties mitä vaivaa ja vahinkoa tuollainen häirikkö saa aikaiseksi, ja saatat tarvita todisteena ne viestit vielä.
Laita tyly viesti, että tavarat haettiin jo.

pp.inet.fi on siis liittymäntarjoajan antama osoite, siis lähettäjä on helppo selvittää. jos nimi sen edellä on ihan normi, niin sen nimisen koneelta oletettavasti viestit tulevat.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkö:
Sen kuuloinen tyyppi muuten, etten laskisi sitä omaan kämppäänikään niitä tavaroita hakemaan, ainakaan jos olisin yksin. Kohta se haluaa varmaan näyttää, millaista munaa on tarjolla.

siltä tuli tälläinen josta päättelin et on joku ulkomaalainen kai?

minä en voi tarjota rahaa sinulle ollenkaan minä en anna tämän asian olla ostatko sinä sonyn28"tuuman television ja sharp15"tuuman television 40eurolla minulta ne televisiot on ihan hyvässä kunnossa toimivat televisiot joutilaana nurkista pois kokonaan vielä yksi asia tuotko sinä ne tavarat

ja olin poistanu jo sen missä se kyseli oonko vapaa..

Aika moni ihan suomalainen kirjottaa suurin piirtein noin palstalla. Ei tuo mun mielestä ulkomaalaistaustaiselta vaikuta, kaikki sijamuodot ja persoonat yms on oikein, on vaa huono kirjoitustaito. Ei huono suomi. Jos tajusit yhtään =/

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Sen kuuloinen tyyppi muuten, etten laskisi sitä omaan kämppäänikään niitä tavaroita hakemaan, ainakaan jos olisin yksin. Kohta se haluaa varmaan näyttää, millaista munaa on tarjolla.

siltä tuli tälläinen josta päättelin et on joku ulkomaalainen kai?

minä en voi tarjota rahaa sinulle ollenkaan minä en anna tämän asian olla ostatko sinä sonyn28"tuuman television ja sharp15"tuuman television 40eurolla minulta ne televisiot on ihan hyvässä kunnossa toimivat televisiot joutilaana nurkista pois kokonaan vielä yksi asia tuotko sinä ne tavarat

ja olin poistanu jo sen missä se kyseli oonko vapaa..

Aika moni ihan suomalainen kirjottaa suurin piirtein noin palstalla. Ei tuo mun mielestä ulkomaalaistaustaiselta vaikuta, kaikki sijamuodot ja persoonat yms on oikein, on vaa huono kirjoitustaito. Ei huono suomi. Jos tajusit yhtään =/
tajusin :D
se viesti missä se kyseli onko miestä yms harmikseni poistin.laitoin nyt sille et anna olla ,tavarat on kaikki menneet joten ei ole mitään.enkä osta sinulta televisoita kun en niitä tarvi.

se viesti missä se kyseli onko miestä yms harmikseni poistin.laitoin nyt sille et anna olla ,tavarat on kaikki menneet joten ei ole mitään.enkä osta sinulta televisoita kun en niitä tarvi.

Tost tulee mieleen yks äijä joka vastas mun treffi-ilmoon kerran :D

Laitto varmaan kymmenen viestiä jotka kaikki meni suurinpiirtein näin:

minä oikeasti tykkään susta..en minä ole paha, minä en koskaan tee mitään pahaa..minä olen kiltti.. katso minulla on hieno auto, työpaikka, olen ollut työelämässä jo 12 vuotta, aina teen töitä, maksan omat laskut, laitan kuvan autostani..

Olin vähän et öÖ.

Joopa joo..laitoin ton että tavarat annettu jo pois ja en enää vastaa viesteihin et laitan estolistalle tuli näin..

sinä et minua uhkaile siinä yhtään tunge ne viestit vaikka omaan vittuun ja nuole sitä sitten tiedät miltä vittu haisee sinun omalta vitulta kun miehesi ei pysty sitä kerta tekemään ollenkaan painu sinä helvettiin minun elämästä kokonaan loppu iäksi älä sitten lähetä yhtään vitun viestiä takaisin minulle sinun on ihan turha laittaa minua esto listalle minut on jo laitettu monta vuotta sitten estolistalle sinä kerjäät selvästi hankaluuksia minulta älä lähetä enää yhtään viestiä takaisin minulle minä en tosiaan halua vastata niihin ollenkaan hyvästi ikuisesti huonoa juhannusta vaan sinulle ja huonolle miehellesi

Sitä enne oli tullut viesti et
joku ostamassa multa yhtä juttua ja kyseli osoitetta et tulis hakeen JA ARVATKAAPA USKALLANKO TEHÄ TOLLA MARKKINASSA ENÄÄ KENENKÄÄN KANSSA NOITA HAE KAUPPOJA PERKELES :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Tost tulee mieleen yks äijä joka vastas mun treffi-ilmoon kerran :D

Laitto varmaan kymmenen viestiä jotka kaikki meni suurinpiirtein näin:

minä oikeasti tykkään susta..en minä ole paha, minä en koskaan tee mitään pahaa..minä olen kiltti.. katso minulla on hieno auto, työpaikka, olen ollut työelämässä jo 12 vuotta, aina teen töitä, maksan omat laskut, laitan kuvan autostani..

Olin vähän et öÖ.

:laugh: voi ei..

Joopa joo..laitoin ton että tavarat annettu jo pois ja en enää vastaa viesteihin et laitan estolistalle tuli näin..

sinä et minua uhkaile siinä yhtään tunge ne viestit vaikka omaan vittuun ja nuole sitä sitten tiedät miltä vittu haisee sinun omalta vitulta kun miehesi ei pysty sitä kerta tekemään ollenkaan painu sinä helvettiin minun elämästä kokonaan loppu iäksi älä sitten lähetä yhtään vitun viestiä takaisin minulle sinun on ihan turha laittaa minua esto listalle minut on jo laitettu monta vuotta sitten estolistalle sinä kerjäät selvästi hankaluuksia minulta älä lähetä enää yhtään viestiä takaisin minulle minä en tosiaan halua vastata niihin ollenkaan hyvästi ikuisesti huonoa juhannusta vaan sinulle ja huonolle miehellesi

joku ostamassa multa yhtä juttua ja kyseli osoitetta et tulis hakeen JA ARVATKAAPA USKALLANKO TEHÄ TOLLA MARKKINASSA ENÄÄ KENENKÄÄN KANSSA NOITA HAE KAUPPOJA PERKELES :kieh:

Eiköhän olisi jo aiheellista ottaa poliisiin yhteys? Toihan on täysin sekaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:

Eiköhän olisi jo aiheellista ottaa poliisiin yhteys? Toihan on täysin sekaisin!

joo ja kaikki lähti siitä kun sanoin etten tuo sille niitä lahjoitus tavaroita et saa hakea jos haluaa ne..
paljonpa enää uskallan kenellekkään vastata tuolla ja tietojani antaa tiiä mikä sieltä tulee oven taa :snotty:

Ei kyllä tuollaista touhua ymmärrä! :headwall: Aikasemmin kirjoitin että oli itellä joskus ongelmaa, mutta ei tosiaankaan tuollaista! Oli jtn sellasta että haluttiin varata tavara, muttei kuitenkaan maksettu mitään käsirahaa tms. (kyseessä autot, mp:t yms) Monesti sanoin etten ala varaileen, vaan eka paikalle tuleva saa viedä pois. Tuli sitten muutaman kerran melko äkäisiä haukkumis sp tai puheluita!
Mutta toi sun juttus ei oikein terveeltä tosiaan vaikuta! Toivottavasti ymmärtää lopettaa eikä jatka viestien lähettämistä.

Kaikenlaisia vatipäitä on liikkeellä. Mun kaveri oli ostamassa autoa, soitteli ilmoituksia läpi. Yhdessä numerossa mies rupee huutaan, että vittu mä sulle mitään autoa myy ja muita solvauksia ja kirosi kuin mikäkin... No mitä hittoa ilmottelee autoonsa, jos ei halua myydä :/

Yhteistyössä