Tuleeko äitiyspakkauksesta päätöstä Kelalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miiu"

Vieras
Sain viime viikolla päätöksen äitiys- ja vanhempainrahasta, mutta äitiyspakkauksesta ei mainittu mitään papereissa. Nämä tuli siis työpaikan vakuutuskassasta/Kelasta.

Tuleeko siitä äitiyspaketista sitten vaan saapumisilmoitus että voi hakea postista vai joku erillinen ilmoitus Kelalta?

Okei, eli siis erilliset päätökset ovat siis. Ehkä se mun hakemus on ensin käsitelty täällä työpaikalla rahojen suhteen ja menisköhän se sitten normaaliin Kelaan pakkausta haettaessa...

-ap-

kai sä oot täyttäny myös sen lomakkeen jolla sen paketin sitten lopulta saa? tyhmä kyssyy,mut..
mulle ainakin tuli ilmoitus että olen hakenut pakettia ja olen sen saanut. sellanen hieno kelan virallinen paperi jossa samalla ilmoitettiin että postista tulee ilmoitus kun paketti on sinne saapunut ja sen voi hakea.. mulle kaikki päätökset ja paketti tulivat vajaassa kahdessa viikossa siitä kun olin lomakkeet netis täyttäny.

äizikkä, vein siis meidän työpaikan vakuutuskassaan (kai se on kanssa kela, ainakin paperit tuli ihan kelan papereina, työpaikan osoite vaan siellä), sieltä mulle maksetaan siihen asti et soppari loppuu ja sit siirryn normaali kelan asiakkaaks.. en osaa oikein selittää kun en itekkään ihan tajua :D

Täytyypä kysellä tuolta sitten suoraan :)

kai sä oot täyttäny myös sen lomakkeen jolla sen paketin sitten lopulta saa? tyhmä kyssyy,mut..
mulle ainakin tuli ilmoitus että olen hakenut pakettia ja olen sen saanut. sellanen hieno kelan virallinen paperi jossa samalla ilmoitettiin että postista tulee ilmoitus kun paketti on sinne saapunut ja sen voi hakea.. mulle kaikki päätökset ja paketti tulivat vajaassa kahdessa viikossa siitä kun olin lomakkeet netis täyttäny.

Mä oon täyttänyt sen lomakkeen millä haetaan äitiysavustusta (eli pakettia) ja äitiysrahaa. Oli siellä ainakin kohta minkä ruksasin että haluun paketin :O Nyt mä oon kyllä ihan sekaisin :D

onko sulla nettipankkitunnukset? katso kelan nettipalvelusta. sieltä näet kaikki päätökset.

sun vakuutuskassa ei ole sama kuin kela. ne maksaa sun rahat mutta ei toimita äitiyspakkausta.

Yhteistyössä