tuleeko elatusmaksuihin indeksi-korotusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
siis viime vuonna oli puhe että joka vuosi alkaa nousta (tai laskea) elatusmaksut indeksin mukaan? Meneekö se nyt näin?
Ja jos,niin minkä verran on indeksi nyt noussut/laskenut? tietääkö kukaan

Juuh, tämän minäkin haluan tietää. Ex maksanut samaa maksua jo 4v vaikka hänen tulonsa ovat todella paljon nousseet tuona aikana. Minun puolestaan laskeneet...
Vaikuttaako elatusmaksuun uusperheen muut lapset? Siis eronneiden uuden puolison kanssa tehdyt lapset?

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Juuh, tämän minäkin haluan tietää. Ex maksanut samaa maksua jo 4v vaikka hänen tulonsa ovat todella paljon nousseet tuona aikana. Minun puolestaan laskeneet...
Vaikuttaako elatusmaksuun uusperheen muut lapset? Siis eronneiden uuden puolison kanssa tehdyt lapset?

no teidän tulot ei liity tohon mitenkään. olishan sulle ainakin yksi, ellei jopa kaksi indeksikorotusta tässä neljän vuoden aikana ehtinyt tulemaan.

googlettelin noita, ja näkyy elinkustannusindeksi olevan viime vuotta alhaisemmalla tasolla, eli ilmeisesti korotusta ei tänä vuonna tule. selkeää tietoa en kyllä löytänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:

kannattaa tarkastuttaa kelassa, en oo varma vaikuttaakoeka yhteinen lapsi, mutta toinen ymmärtääkseni sitten jo vaikuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
googlettelin noita, ja näkyy elinkustannusindeksi olevan viime vuotta alhaisemmalla tasolla, eli ilmeisesti korotusta ei tänä vuonna tule. selkeää tietoa en kyllä löytänyt..

Miksei mammat sitten ruikuta, että saadaan liikaa elareita. Niidenhän pitäisi siis laskea, eikä nousta!

Yhteistyössä