Tuleeko joku mulle huonekaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:49 kaveri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:48 kotäityli kirjoitti:
mä en kyl saa sillä suihkepullolla kuin sen e kirjaimen. pakko kohta saada tää läpi alkaa csi :D

alotat siitä ykkösruudusta jne. kaapin ohjeiden mukaan.

aah joo nyt hiffasin :laugh:

Annastiina ja Sade75, ootteko edistyny? Mun pitää kohta pistää tyttö nukkumaan. Muutaman minuutin kerkiin enää yrittää. Tuun sit myöhemmin katsomaan kuin on käynyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:51 SADE75 kirjoitti:
En mie silti saa ku sen e:n.... :ashamed:

eli kun sen kaapin aukasee niin tulee semmoinen ruudukkoa. sen ruudukon numeroitten mukaan sitte suihkuttelet niitä ruutuja. eli missä 1 on niin siihen eka suihkutat jne. hiukka vaikeaa selittäöä :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:53 kotäityli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:51 SADE75 kirjoitti:
En mie silti saa ku sen e:n.... :ashamed:

eli kun sen kaapin aukasee niin tulee semmoinen ruudukkoa. sen ruudukon numeroitten mukaan sitte suihkuttelet niitä ruutuja. eli missä 1 on niin siihen eka suihkutat jne. hiukka vaikeaa selittäöä :whistle:

Mitä niillä tehdään??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:56 SADE75 kirjoitti:
Mie jumitin nyt tuohon ikkunaan \|O . Vaik kuin muka yritän suihkella oikeessa järjestyksessä niin se e vaan häipyy. Mitä mie teen väärin... :kieh:

eli eka suihkutat siihen oikeaseen puoleiseen ruudukkoon ylhäältä kolmas alas ruutu, sitte vasen yläruutu ja sitte vasen alaruutu, ymmärsitkö?

nyt on mentävä katsomaan csi:tä, myöhemmin kylölä katottavat miten ootte selvinneet :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:56 SADE75 kirjoitti:
Mie jumitin nyt tuohon ikkunaan \|O . Vaik kuin muka yritän suihkella oikeessa järjestyksessä niin se e vaan häipyy. Mitä mie teen väärin... :kieh:

Alotin alusta, josko ois auttanut mutta ei. Se ikkuna on aika tarkka. Kokeile rauhassa, vähän eri kohissa ruutua se pullo. Kerran vaan kunkin ruudun kohalla klikkaat.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä