Tuleeko karenssi? KOKEMUKSIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omasta vakuutuksestas varmaan et saakkaan sijaisautoa, vaan vahingonaiheuttajan vakuutuksesta se pitää tulla!!! Ja varaudu että kestää pitempään, mulla meni huhtikuussa auto ojaan ja vakuutusyhtiöstä kesti kuukauden ennenkuin raha oli tililillä, Tapiolasta kyse, tämä sen takia että lunastusmiehen pitää vielä vlissä käydä toteamassa auto lunastuskuntoiseksi ennenkuin vakuutusyhtiöstä tehdään korvauspäätöstä.

Vahingonaiheuttajan on hoidettava sut töihin eikä nyt tosiaan kannata miettiä mitään työkkäriä vaan sitä mitä työnantaja on mieltä!

Työkkäri asiasta: ensiksi ap olisi pitänyt katsoa, että meneekö työpaikalle julkista liikennettä. Jos ei niin sitten täytyy sanoa työnantajlle ettei pysty tulla töihin. Työkkäri sitten tapauskohtaisesti harkitsee tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli;26479796:
Hei oikeesti, jos sää sinne töihin haluat päästä, niin unohdat nyt ne lentämiset, pyöräilyt ja taksimatkojen taivastelut. Jos se auton kolarointi tapahtui niinkuin kerroit että naapuri tölvi, niin silloin se naapurin liikennevakuutus korvaa sulle työmatkoihin sen sijaisauton.

Toivossa on hyvä elää..tosin en odota että onnistuu kun se ukko sano eilen etten saa autoa.
Ja kyllä se asia on riidaton minun osaltani. Mulla oli auto parkissa omalla paikalla kun tää tumpelo peruutti.

[QUOTE="verena";26479992]Työkkäri asiasta: ensiksi ap olisi pitänyt katsoa, että meneekö työpaikalle julkista liikennettä. Jos ei niin sitten täytyy sanoa työnantajlle ettei pysty tulla töihin. Työkkäri sitten tapauskohtaisesti harkitsee tilanteen.[/QUOTE]

no ei täällä mene minnekkään julkista liikennettä. lähikauppaan pääsee kävellen, mutta mulla ei ole kaupallista koulutusta :) joten sun ajatuksella oisin työtön lopun ikääni?

Tää nyt haisee aika vahvasti sille, että ap ei vaan halua mennä sinne duuniin, ja nyt löyty hyvä tekosyy.
Ihan oikeesti, ei voi olla noin vaikeeta. Mä en tiedä ketään, jonka olis pitänyt lopettaa työt jonkun pikkuisen auto-ongelman vuoksi.

Ei se vastapuolen vakuutus kyllä automaattisesti aina korvaa sijaisautoa. Se voi olla vaikeakin saada, vaikka olis kuinka hyvät perusteet. juuri asiasta olen viime kuussa Tapiolan kanssa tapellut, kun joku tölvi meidän auton lunastuskuntoon...

Ja mitä tulee auton korjaukseen, hyvin harvoin lähtevät vanhojen autojen isoja vikoja korjaamaan, tule heille halvemmaksi tarjota joku summa autosta, jonka pitäisi sitten riittää vastaavanlaisen ostamiseen.

Ja hidasta kaikki on ainakin juuri siellä Tapiolassa.

[QUOTE="juu";26480060]Ei se vastapuolen vakuutus kyllä automaattisesti aina korvaa sijaisautoa. Se voi olla vaikeakin saada, vaikka olis kuinka hyvät perusteet. juuri asiasta olen viime kuussa Tapiolan kanssa tapellut, kun joku tölvi meidän auton lunastuskuntoon...

Ja mitä tulee auton korjaukseen, hyvin harvoin lähtevät vanhojen autojen isoja vikoja korjaamaan, tule heille halvemmaksi tarjota joku summa autosta, jonka pitäisi sitten riittää vastaavanlaisen ostamiseen.

Ja hidasta kaikki on ainakin juuri siellä Tapiolassa.[/QUOTE]

Näin mulle sano se vakuutusmieskin :(

[QUOTE="alma";26480030]Tää nyt haisee aika vahvasti sille, että ap ei vaan halua mennä sinne duuniin, ja nyt löyty hyvä tekosyy.
Ihan oikeesti, ei voi olla noin vaikeeta. Mä en tiedä ketään, jonka olis pitänyt lopettaa työt jonkun pikkuisen auto-ongelman vuoksi.[/QUOTE]

Pikku auto-ongelman :) kaikki ei tanssi ruusuilla tai kylve rahassa. mulle on arkea se, että jos auto ei toimi ni sillä ei ajeta.PISTE. Ja se voi olla aika isokin ongelma..

Oletko ainut sieltä suunnasta, joka käy k.o. työpaikassa töissä? Kimppakyyti? Näitähän on myös sivustoja netissä, josta voi katsella, onko joku menossa samaan suuntaan samaan aikaan. Esim. http://www.kimppa.net/

Kyllä mä käyttäisin nyt enemmän energiaa vaihtoehtoisten järjestelyiden keksimiseen, miten sinne töihin pääsisin kuin mahdollisen karenssin miettimiseen.

[QUOTE="vieras ap";26480088]Pikku auto-ongelman :) kaikki ei tanssi ruusuilla tai kylve rahassa. mulle on arkea se, että jos auto ei toimi ni sillä ei ajeta.PISTE. Ja se voi olla aika isokin ongelma..[/QUOTE]

No kuinka paljon joku rupinen kesäauto maksaa? Sullehan on kuitenkin ne vakutusrahat tulossa, eli miksi et lainaa niitä rahoja jostain, jos ei sen vertaa säästössä ole? Vai onko niin, että yhtään kaveria ei ole, sukulaisia ei ole, luottokorttia ei ole ja luottotiedot on menneet?
Jos toi vakuutusjuttu todella menee noin, niin kyllä mä sitten vaatisin sitä naapuria lainaamaan autoa/ rahaa siksi aikaa, että ne vakuutusrahat tulevat. Vai onko sekin ihan persaukinen?

[QUOTE="verena";26479992]Työkkäri asiasta: ensiksi ap olisi pitänyt katsoa, että meneekö työpaikalle julkista liikennettä. Jos ei niin sitten täytyy sanoa työnantajlle ettei pysty tulla töihin. Työkkäri sitten tapauskohtaisesti harkitsee tilanteen.[/QUOTE]

Voi pyhä yksinkertaisuus! Ap on ottanut työn vastaan silloin kun hänellä oli auto käytettävissä.

Tuon sun logiikan mukaan maaseudulla kukaan ei voisi käydä töissä. Voi luoja mikä idiootti olet.

Yhteistyössä