Tuleeko minuun flunssa vai lähdenkö synnyttämään? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kipeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kipeä

Vieras
Ihan kamala särky alaselässä, nivusissa ja reisissä polviin asti.
Onko tämä nyt joku influenssa tai flunssa vai meinaako synnytys alkaa?
Särkee koko ajan, maatessa, liikkuessa, istuessa...
Ei liity vatsan kovettumiseen mitenkään.

Mulla on 3 synnytystä alkanut kaameella alaselkäsäryllä. Eikä oo auttanut lepääminen tai liikkuminen. Vasta vähän ajan päästä alkoi supistuksia tuntuun mahan puolella. Ja silloin kun ne alkoi mahan puolella tuntuun, silloin sitten huomasi että maha kovettuu aina samalla.

Tää on niin kummallista.
Siis särkee kyllä ihan tosi kipeästi. Mutta kun ei tuo kohtu supistele ollenkaan tuon kivun kanssa yhdessä. Saattaa kiristyä mut millon sattuu, ei liity kipuun mitenkään vaan kipu tuntuu koko ajan.
Odotellaan.
Rv. 37+5

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeä:
Tää on niin kummallista.
Siis särkee kyllä ihan tosi kipeästi. Mutta kun ei tuo kohtu supistele ollenkaan tuon kivun kanssa yhdessä. Saattaa kiristyä mut millon sattuu, ei liity kipuun mitenkään vaan kipu tuntuu koko ajan.
Odotellaan.
Rv. 37+5

Mä muistan kun esikoisen synnytys alkoi, niin en edes tajunnut että se on synnytys alkanut. Heräsin vaan siihen, että alaselkä oli älyttömän kipee. Aattelin ensin, että oon nukkunut tosi huonossa asennossa. Nousin siitä sit ylös ja kävelin huoneesta toiseen. Ei ollut apua. Sit menin sohvalle koitin istua, ei auttanut. Sit vasta siinä alkoi tuntuun supistuksia sillain, et maha koveni. Sillon vasta tajusin, että taitaa olla synnytys käynnissä... :D Voihan olla että sulla on synnytys alkanut. ( tai sit on sitä flunssaa... ) Onnea koitokseen jos tositoimiin pääset. =)

Ei tosta nyt vielä voi mittää tietää, seurailet rauhassa tilannetta.
Mulla useemman viikon kestänyt flunssa ja joka paikka kipeenä..
Selkään polttaa tälläkin hetkellä ja kohsunsuu auki, paikat pehmeet eikä kanavaakaan juuri jäljellä ja tässä sitä yhä vaan istutaan, tänään tasan 38
Ei kannata alkaa ainakaan turhia toivomaan, mä vältän sitä viimeiseen asti..Kauhee pettymys sitten kun ei tulekkaan lähtöä!

No ennemmin toivon sitten sitä flunssaa kuin synnytystä :) Vielä sais pieni rauhassa kasvaa mielestäni parisen viikkoa.
Mitään flunssan oireita ei ole muita. Ei nuhaa, päänsärkyä, yskää, tai mitään muutakaan. Vähän tuntuu välillä noita supistuksia mutta ei minusta kovinkaan kipeesti vatsan puolelle. Ihan vähän supistuksen aikana vihloo alavatsasta, mutta selkä, nivuset ja reidet särkee koko ajan.

Nyt sitten vaan odotellaan :)

Yhteistyössä