tuleeko pidempi ketju kuin savannan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma italiana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Savanna on yksi suuri vitsi tällä palstalla.

Aika moni on täällä vitsi.

Ei kai kukaan ota tätä palstaa vakavasti :o

ei niin ja siks miekin vaihdoin tyyliàni. seura tekee kaltaisekseen

Sanos muuta,kato seurassa tyhmyys tiivistyy ;) B)

Tuskin tää ketju mitään "auttaa".. Ei niihin ole pakko vastata "lopet jo" jne... sikshän ne ketjut kasvaa kun tommoset käy vastaamassa.. antaa sen savannan olla ja kirjotella mitä haluaa.. ei sun tai muittenkaan tarvii niihin vastata tai edes avata..

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Ja yks osatekijä tähän jaksamattomuuteen on toi A Shadieejahjahin jatkuva hyökkaily joka ikisessä ketjussa missä mainitaan poikkipuolinen sana Savannasta. :|

Huomattu on asia,vaikka shadista muuten tykkäänkin. :hug:

mä hyökkään periaatteesta vastaan.
Mä en puolusta enkä peesaile savannaa(en mäkään jaksa sen juttuja päivästä toiseen) . Poikkipuolisen sanan saa sanoa kunhan osaa hoitaa sen korrektisti ja tyylikkäästi mutta sanomattomuus on tehokkain keino.
Vaan mua ärsyttää ihmisten sorsiminen ja nilkassa nylkyttävät haukkuvat puudelit. Joilla ei oo muuta elämän tehtävää kun se että härkitään toista palstalla.
Ylipäänsä se et käydään jonkun kimppuun niin se on lapsellista käytöstä. Oli sitten kohteena joku muu kuin nyt tässä ketjussa mainittu.

antais vaan kaikkien kukkien kukkia.. tuolla on se kuuluisa punainen rasti jos jonkun jutut ei kiinnosta niin painaa siitä tai ohittaa kokonaan. Sillähän asiat saadaan aina painumaan tonne alemmas kun niihin ei vastaa. Mutta että erikseen nostetaan ja aloitetaan kampanja ketjuja jotakin vastaan *räyh* ... pistää mietityttämään et miten jollakin voi ritsata joku virtuaali persoona niin pahasti et pitää alottaa parjaus ketju.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Tuskin tää ketju mitään "auttaa".. Ei niihin ole pakko vastata "lopet jo" jne... sikshän ne ketjut kasvaa kun tommoset käy vastaamassa.. antaa sen savannan olla ja kirjotella mitä haluaa.. ei sun tai muittenkaan tarvii niihin vastata tai edes avata..

M avasin varmaan sen eka ketjun jonka otsikko oli mà kuolen. Jos otsikko on harhaanjohtava, saattaa niità avatakin.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
ja ikää aloittajalla oli paljonko?
kuulostaa ala-asteikäisen kateellisuudelta.

Ei hyvä ihme. Mistä pitäis olla kateellinen? Itse toivon ainakin, että kaikki saisivat elää tasapainoista, onnellista elämää. Ikävä kyllä jotkut ovat kaukana siitä minun mittapuullani.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Periaatteesta voisin tähän jopa liittyäkin, mutta se on varmaankin vähän :whistle:

mut yhtä juttua en kyllä ymmärrä ja se on et toi shadi puolustaa sitä henkeen ja vereen aina ja iänkaiken?? en tajua :headwall:

mitä väliä sillä on jos puolustan?
ehkä vaan ärsyttää kun yleisesti ottaen täällä palstalla hyökätään hiukkakin erilaisen henkilön kimppuun.
(Ehkä se on vaan periaatekysymys).
Ota tyyny kultsi rakas ettei pääs hajoa liiasta paukuttelusta.

Yksinkertasesti jos jostakin ei tykkää niin ei aukaisen viestejä eikä reagoi suuntaan eikä toiseen. Ylipäänsä ketä tahansa koskien ajojahtimaiset ketjut on typerää käytöstä aikuiselta ihmiseltä(enkä nyt tarkoita sinua tai ap:ta). Milloin hyökätään esim lasisilmän, tossuliinin tai kenen lie kimppuun.
Kukaan ei meistä ole niin täydellinen että voisi sen kuuluisan ensimmäisen kiven heittää.
Kiitos shadi
=) =) :hug: :heart:

Yhteistyössä