Tuleeko ponnistaessa kakka? (synnyttäessä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että tällästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekassa tuli ja lääkäri sen joutu pyyhkiin pois:) mutta eipä se nyt ollu siitä millänsäkään. Ja kyllä sitä oli sen verta muuta ajateltavaa että yks hailee tuliko vai ei. Veressä ja muussakin sitä oli ja eik kyllä haissu sali sille itselleen.

Kahden seuraavan synnytyksissä en ole ainakaan huomannut moista. On voinut tulla tai ei. Kolmannen synnytyskin oli sen verran nopea ja kipeä että jos asiasta olisi mulle mainittu, olisin karjunu takas että mitä väliä!

Mulla tyhjeni suoli yöllä ennen synnytystä, ei sitten tullut synnytyksessä vaikka olin ihan valmistautunut siihen :) Mutta jos tulee seuraavassa niin ei se mikään kriisi mulle ole ;) Kaikenlaista eritettä sieltä tulee, ja kyllä kaikki kätilöt tietää mitä synnytyksestä tapahtuu, voi tapahtua yms. Ei ole mikään "juttu" heille.

[QUOTE="vieras";23927992]Ykköstä saadessa mulle ei tietääkseni tullut kakkaa, mutta kakkosen synnytyksessä sitä ei voinut olla tietämättä, kun kätilö katsoi asiakseen ilmaista miehelleni, joka istui pääni vieressä, hänellä ei siis mitään mahdollisuuksia ollut itse todistaa asiaa, että "no nyt tulee paska!"[/QUOTE]

:laugh: sori :D :ashamed:

Yhteistyössä