Tuleeko rinnoista kuraläpät imetyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imettäiskö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imettäiskö?

Vieras
Varsinkin vähän pidemmän (n vuosi) imetyksen jälkeen, jääkö mitään jäljelle? Vai onko lopun rinnat lopun elämää ihan tyhjät kuoret vaan (ellei silikonilla täytä)? Onks kuppikoolla merkitystä, entä jos on a tai b kuppi, eli vähän rasvakudosta muutenkin..?

Voi tulla tai sitten ei. Kuitenkaan imetyksellä (pitkälläkään) ei asiaan ole ihmeemmin vaikutusta, jos niistä on tullakseen roiskeläpät, niin kyllä siihen riittää jo raskausaika ja se, että maito nousee rintoihin, vaikka lopettaisi imetyksen saman tien niin lopputulos on ihan sama kuin se olisi vaikkapa vuoden imetyksen jälkeen.

IMETYS EI VAIKUTA MILLÄÄN TAPAA RINTOIHIN NIITÄ HUONONTAMALLA MUKA, PÄIN VASTOIN!

Nää on niin itsekeskeisiä ja tietämättömiä tapauksia jotka jättävät imettämättä että rinnat siinä pilalle menevät jos imettää, mutta eivätpä sitten tiedä totuutta asiasta.

Riippuu paljolti ihmisen kudostyypistä, samoin kuin raskausarpienkin tulo.
Mitä väliä sillä on, vaik olisikin raskauden ja imetyksen jälkeen kuin ajokoirankorvat? Vauvan ruokkimista vartenhan meillä naisilla nuo rauhaset on!

Alkuperäinen kirjoittaja Mei:
Mitä väliä sillä on, vaik olisikin raskauden ja imetyksen jälkeen kuin ajokoirankorvat? Vauvan ruokkimista vartenhan meillä naisilla nuo rauhaset on!

Vaikka kaikki ei sitä halua tunnustaa, niin terveellä naisella rinnoilla on pirun iso merkitys itsetunnolle. Varsinkin, jos ei ole vakiparisuhteessa elävä, vaan pitäis vielä miestäkin saada. Aviomiehen on kiltisti nieltävä läpät kuin läpät, vähän eri tilanne se...

Imetys ei muuta rintoja vaan raskausaika, joten pelkästään rintojen kannalta yks lysti imettääkö vai ei. Vauvalle ja myös äidillehän imetyksestä on paljon terveysetuja.

Mulla meni jonkin verran ja nyt kun on tullut ikää niin huomaan että koko ajan roikkuu enemmän. Mulla ennen raskautta a-kupit, imetyksen aikana c-kupit ja nyt b-kupit. Ei näistä kukaan mies ole koskaan innostunut. Kivat nää oli ainoastaan silloin kuin imetin, tais se mieskin tykätä vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
IMETYS EI VAIKUTA MILLÄÄN TAPAA RINTOIHIN NIITÄ HUONONTAMALLA MUKA, PÄIN VASTOIN!

Nää on niin itsekeskeisiä ja tietämättömiä tapauksia jotka jättävät imettämättä että rinnat siinä pilalle menevät jos imettää, mutta eivätpä sitten tiedä totuutta asiasta.

No ei ne mulla ainakaan komistunu B)
Pienet ennestäänkin ja vielä pinemmät nyt, mutta se C++ kupin nahalla.

Ei haittaa, ei edes joka päivä, eikä kyllä käynyt mielessäkään ajatus etten imettäisi siinä pelossa että rupsahtavat.

Mun mielestä jos raskautta tai vauvan imettämistä ajattelee ulkonäköä ja sen jonkinlaista menettämistä peläten, niin kannattaa harkita vielä hetken.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku:

Vaikka kaikki ei sitä halua tunnustaa, niin terveellä naisella rinnoilla on pirun iso merkitys itsetunnolle. Varsinkin, jos ei ole vakiparisuhteessa elävä, vaan pitäis vielä miestäkin saada. Aviomiehen on kiltisti nieltävä läpät kuin läpät, vähän eri tilanne se...

Jos se miehen saaminen on yksistä tisseistä kiinni, niin huonosti menee..

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku:

Minun rintani ovat kyllä isot mutta niin täynnä raskausarpia että niissä ei ole selläista kohtaa missä olisi sileää ihoa. Tällaiset ne ovat olleet 11-vuotiaasta. Koen itseni terveeksi vaikka en haluakaan itsetuntoani määrittäväksi tekijäksi rintojeni ULKONÄKÖÄ. Rinnoillani ja niiden terveydellä on toki iso merkitys minulle, mutta en usko että se muuttaa minua ihmisenä että rinnat menevät "pilalle" imetyksestä. Enkä usko että se vaikuttaa myöskään seksuaaliseen haluttavuuteeni. Oma mieheni kyllä alkuaikoina ihmetteli arpia mutta ei se meidän seksielämää haitannut. Ja oli lapsia tai ei leikkaamattomat rinnat eivät näytä ikuisesti samalta kuin parikymppisenä, ja miksi pitäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Kyllä se mulla ainakin vaikutti.
Muukin on vaikuttanut.

Eipä käynyt mielessä imettämisen lopetus rintojen ulkonäön vuoksi, olenkin toki vakaassa parisuhteessa ollut jo pitkälle toista vuosikymmentä, eli jotenki ymmärrän nämä mietteet sinkuilta. En vielä tiedä miten mun entisille D kupeille käy (nyt lähinnä F/G kuppi), kun olen yhteen pötköön imettänyt tyttöjä ja nuorempaa imetän yhä. Luulisi että pienemmät rinnat säilyy paremmin ja isommat helpommin rupsahtaa, jos sitten imetysten loputtua harmittaa näkö tai koko (itse olen aina toivonut pienempiä rintoja) niin kirurgin veitsen alle vain B) Kait ne rahat on säästetty kun ei oo korvikkeita ostettu (kakkoselle olisi vielä pitänyt ostaa apteekin allergiakorvikkeet. Mutta eipä ole neiti ikinä korviketta saanut).