Tuleeko tästä mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä te tekisitte...

Olen tapaillut erästä miestä jo syys-lokakuusta. Suhde syveni joskus lokakuun aikana. Olimme molemmat hirveän ihastuneita toisiimme kunnes yhtäkkiä miehen tunteet katosivat. Hän ei kuitenkaan halunnut lopettaa tapailua koska pitää seurastani. Hän on yhdessä välissä sanonut ettei tunteet ole kasvaneet, mutta ei siltikään halunnut lopettaa tapailua. Ikävöi omien sanojensa mukaan ainakin kun emme näe. Voiko tästä kehittyä enää mitään vai mitä tässä pitäisi tehdä? Itse olen rakastunut korviani myöten.

Kaipaisin ehkä teidän kokemuksia jos teillä on ollut omalla kohdalla samanlaista että kuinka ne ovat päättyneet loppujen lopuksi?

Itse en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka tilittäisi ”tunteeni eivät ole kasvaneet”... kuulostaa jotenkin niin tyttömäiseltä.
Mutta itse ongelmaan, niin tietty voi tulla. Aika vähän aikaa olette tunteneet. Alkuinnostuksen jälkeen saattaa tulla sellainen ”todellisuus iskee” -tilanne, joka voi hyvinkin sitten kasvaa rakkaudeksi.

Itse en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka tilittäisi ”tunteeni eivät ole kasvaneet”... kuulostaa jotenkin niin tyttömäiseltä.
Mutta itse ongelmaan, niin tietty voi tulla. Aika vähän aikaa olette tunteneet. Alkuinnostuksen jälkeen saattaa tulla sellainen ”todellisuus iskee” -tilanne, joka voi hyvinkin sitten kasvaa rakkaudeksi.

Niin, kai se pitää vaan antaa ajan kulua. Mielessä vain että jos minua pidetään tässä jotenkin varalla kunnes parempaa löytyy. Mies ei itse aktiivisesti ehdota tapaamisia mutta ikinä ei kuitenkaan kieltäydy kun itse ehdotan. Puhuminenkaan ei ole miehen vahvin laji ja kysyessä tuskin koskaan saa mitään konkreettista irti.

o_O
Mitä sinä haluat?

Minulle ei riittäisi se, että olen kumppanin mielestä ihan ok. Onko se sinulle ok?
No joo, etenkin suhteen alussa, kun pitäisi olla fiilikset huipussa.

Joskus kymmenen yhteisen (lasten kanssa valvotun) vuoden jälkeen riittää välillä ihan vain se, että edes joten kuten sietää toista :D

Ei mulle riitä että oon ihan ok. Toivon että hän saisi jostain tunteensa palautettua.
Voihan se olla joku vaihe tmv..
Katso muutama viikko, mihin suuntaan homma menee.
Tai testaa, onko yhtään kiinnostunut seurastasi. Odota, että hän ottaa yhteyttä. Jos ei viikkoon kuulu mitään, niin ehkä kannattaa unohtaa koko juttu.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei voi. Mies tapailee sinua pelkästään saadakseen seksiä.

Olen kysynyt että haluaako pelkästään seksiä. Siihen vastasi että ei ole kanssani pelkästään seksin takia vaan pitää seurastani ja tykkää tehdä ns. Parisuhde juttuja kanssani. Leffat, syömiset ja muuten hengailu yhdessä. Pakkohan hänen on edes vähän tykätä, eikai kukaan vietä kenenkään kanssa aikaa josta ei pidä..

Niin, kai se pitää vaan antaa ajan kulua. Mielessä vain että jos minua pidetään tässä jotenkin varalla kunnes parempaa löytyy. Mies ei itse aktiivisesti ehdota tapaamisia mutta ikinä ei kuitenkaan kieltäydy kun itse ehdotan. Puhuminenkaan ei ole miehen vahvin laji ja kysyessä tuskin koskaan saa mitään konkreettista irti.
Sun kannattaa kertoa hänelle miltä susta tuntuu, ei kuulosta hyvältä jos tunnet olevasi ''varalla kunnes joku toinen löytyy''.
Olet varmasti arvokkaampi ihmisenä ja ansaitset olla se ihminen jonka kanssa mies tahtoo olla.

Sun kannattaa kertoa hänelle miltä susta tuntuu, ei kuulosta hyvältä jos tunnet olevasi ''varalla kunnes joku toinen löytyy''.
Olet varmasti arvokkaampi ihmisenä ja ansaitset olla se ihminen jonka kanssa mies tahtoo olla.
Kunnon pelimies kyllä keksii noihinkin kyselyihin naista tyydyttävät vastaukset.

Nainenhan ei halua kuulla miltä miehestä tuntuu vaan sen mitä itse toivoo mutta möreämmällä äänellä.

Nainenhan ei halua kuulla miltä miehestä tuntuu vaan sen mitä itse toivoo mutta möreämmällä äänellä.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää mitä mies tuntee ja ap ansaitsee kuulla sen.
Rehellinen vastaus on kuitenkin aina parempi vaihtoehto kuin epätietoisuus jota voi jatkua vaikka kuinka pitkään, kunnes loppuu siihen että ap huomaakin olevansa yhtä äkkiä täysin yksin vailla vastauksia ja rikottu.

Ja joo, olis aika pelottavan kuulosta jos mies kiekaisisi vastauksensa c-mollissa.:P

Kyllä mä ainakin haluaisin tietää mitä mies tuntee ja ap ansaitsee kuulla sen.
Rehellinen vastaus on kuitenkin aina parempi vaihtoehto kuin epätietoisuus jota voi jatkua vaikka kuinka pitkään, kunnes loppuu siihen että ap huomaakin olevansa yhtä äkkiä täysin yksin vailla vastauksia ja rikottu.

Ja joo, olis aika pelottavan kuulosta jos mies kiekaisisi vastauksensa c-mollissa.:p
tuota nyt ei usko heinänsyöjä hevonenkaan

Kunnon pelimies kyllä keksii noihinkin kyselyihin naista tyydyttävät vastaukset.

Hän ei ole pelimies. Itseasiassa olen ensimmäinen ja ainut kenen kanssa hän on ollut. Kerran kysyin haluaako hän lopettaa tämän tapailun kerta tunteita ei ole mutta sanoi ettei halua. Ensi kerran kun näemme sanon että nyt saa luvan kertoa mitä haluaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hän ei ole pelimies. Itseasiassa olen ensimmäinen ja ainut kenen kanssa hän on ollut. Kerran kysyin haluaako hän lopettaa tämän tapailun kerta tunteita ei ole mutta sanoi ettei halua. Ensi kerran kun näemme sanon että nyt saa luvan kertoa mitä haluaa.
Onkse joku ujo asperkeri? Ne on joskus vähän liian rehellisiä.

Mutta vastaus: aika heikolta näyttää teidän yhteinen tulevaisuus.

Yhteistyössä