Tuleeko teillä muilla jalkapöytään sellaista kuivahkoa kohtaa kun lasten kanssa tulee konttailtua lattioilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla nyt muutenkin suht kuiva iho kyllä. Jalkapöytään nilkan lähelle yhden luun kohdalle tulee herkästi sellainen kulumakohta. Olen kyllä huomannut, että äidillänikin tulee, hän tosin ei konttaile enää lasten kanssa lattioilla mutta muistan usein kesäisin katselleeni hänellä sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Mullakin on molempien nilkkojen luupallokoiden (juu, on virallinen termi :D ) kohdalta iho paksuuntunu juurikin lattioilla nuohomisesta. :/

Niin just tommosta ihon paksuuntumista kai on oikea termi, kun se iho ei oo mitenkään rikki ainakaan mulla siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Mullakin on molempien nilkkojen luupallokoiden (juu, on virallinen termi :D ) kohdalta iho paksuuntunu juurikin lattioilla nuohomisesta. :/

Niin just tommosta ihon paksuuntumista kai on oikea termi, kun se iho ei oo mitenkään rikki ainakaan mulla siitä.

On ollu ihan lapsesta asti aina sellaset vaikken lapsuuden jälkeen oo ihan hirveesti lattioilla nuohonnukkaan :)

Yhteistyössä