Tuleeko toimimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirviä varmaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirviä varmaan

Vieras
Mitä tehdä sitten kun huomaa monen vuoden jälkeen, että ei kertakaikkiaan voi sietää miehen lapsia. Olen aina sanonut että en ymmärrä naisia jotka alkaa elämään miehen kanssa jolla on lapsia ja sit eivät voi sietää näitä lapsia. Nyt minulle on käynyt niin.
Näille lapsille ei kelpaa mikään, ei ruoka ei mikään mikä ns. tavallisille lapsille kelpaa, kun ne tulee kotiimme on kuin joku ihme voima tulisi mukana ja minä vetäydyn sivuun ja yritän miellyttää lapsia, että kaikki menis hyvin, kun muuten tiedossa on hirveitä raivareita. Lasten isä ei sano koskaan mistään mitään näille ihanille lapsilleen ja vielä saadaan äitikin vedettyä mukaan jos meillä jotain sanomista tulee. Nyt on vain jaksa loppu näihin ihaniin lapsiin ja tuntuu että vaikuttaa jo meidänkin suhteeseen. Olen vihainen itselleni että en tämän kauempaa heitä jaksanut, mutta nyt pitää tunnustaa, että en jaksa enään.
Nyt meillä eletään hiljaiseloa parisuhteessa, kun ilmoitin ääneen, että nyt loppui miellyttäminen, kun lapset tulee meille, minä olen jossain muualla.
Tiedän jo nyt että ei tule toimimaan kauaa, mutta muutakaan en voi. Onneksi ei ole mitään kummempaa jaettavaa kun tästä lähden, asunto on vuokralla mutta yhteinen, mutta jätän sen auliisti isille ja lapsille, kun tästä lähden.

pennut pompottaa teitä kun ette uskalla nostaa kissaa pöydälle...Otappas seuraavan kerran kaikki saman pöydän ääreen ja kerro suoraan miltä sinusta tuntuu ja kuinka koet toisten käytöksen???Purotappas naamarit pennuilta ja laita ne siihen asemaan johon he kuuluvat ja tohvelisankari myös laita kantamaan vastuunsa ...

Lapset huomaavat että yrität miellyttää ja käyttävät sitä hyväkseen. Sille tielle ei olisi alunperinkään saanut lähteä. Lapsille voi olla kaveri, mutta sinun pitäisi olla se auktoriteetti joka sanoo viimeinen sanan - tietenkin isän lisäksi, ja etenkin toisianne tukien. Jos toinen vetää toiseen suuntaan kuin toinen, lapset huomaavat senkin ja käyttävät sitä hyväkseen. Lapset eivät ole koskaan siinä mielessä reiluja.

Ehkä on liian myöhäistä neuvoa, jos tunteet miestäkin kohtaan ovat menneet. Mutta jos haluatte yrittää vielä, sinun pitäisi ottaa ihan uusi asenne - tehän olette perhe, ja sinulla pitäisi olla se asema mikä vanhemmilla yleensä on.

Aikuisen ei tarvitse miellyttää lasta. Katsopa niitä kasvatusohjelmia, mitä viime aikoina on tullut telkusta. Niitä, joissa se brittinanny menee opettamaan vanhemmille, kuinka lasten kanssa toimitaan. Ne ovat oikeasti hyviä ohjeita, jotka todella toimivat!

Teepäs seuraavan kerran ihanaa ruokaa ja jälkiruokaa sekä osta herkkuja vain itsellesi ja sano niille lapsille niitä syödessäsi, ettet tehnyt mitään heille, kun heille ei koskaan mikään kelpaa.

Oppisivat!!

johon lapset tulevat on kai myös sinun kotisi. Myös sinä määräät miten kotona käyttäydytään vaikka lapset eivät omiasi olisikaan. Kyllä saa lasten äiti katsoa itseään peiliin.

En tiedä onko tosiaan jo myöhäistä,mutta olisi aika koettaa hankkia jonkinlaista otetta lapsista, kokeile edes. Sano, että täällä on seuraavat säännöt ja jos niitä ei noudateta, tulee rangaistus (aresti, tv:n katselukielto tms.). Jos ei syös ruokaa mitä on laitettu, täytyy poistua pöydästä, eikä saa mitään muuta tilalle.

Sano lasten äidille, että mitta on tullut täyteen ja yhteisistä säännöistä on sovittava. Äidin on oltava mukana uusissa säännöissä. Luulen, että äitikin suostuu jos parisuhde on vaarassa kariutua.

Mieskaverini 8-vuotias poika uskoo isäänsä tosi hyvin. Kun isä ei ollut näkyvillä kokeili poika aluksi minun kanssani vähän rajojaan. Olen kasvattanut omat lapseni jo aikuiseksi ja kokemusta siten on. Tein selväksi, että turha yrittää mitään, ei onnistu. Ei ole sen koommin kokeillut ja mukava poika on.

Vanhempien pitää, siis teidän miehesi kanssa ensin keskenään sopia pelisäännöt.
Itselläni on vvähän samanlainen lässy miehenä, mutta on lässy vain tässä asiassa. Miehellä on niin monenlaisia syyllisyyksiä kuule.
Älä lähde pois vaan tee selväksi omat tarpeesi.Mitä sinä kotoasi lähtisit.
Tunnista myös mustasukkaisuutesi. Älä sekoita rakkautta lapseen ja mieheen. Ne ovat eri asioita. Mies rakastaa lapsiaan ja on vähän avuton kun tilanne on mikä on. Lapset saavat näin paljon löysää, mutta se voi kasvaa myöhemmin korkoa. Aika kuluu nopeasti. Myöhemmin lapset saattavat arvostaa sinua hyvinkin.
Minusta tämä on nyt sinun ja miehesi juttu.

Hankala juttu tuo teidän.
Jos isäkään ei puutu lastensa käytökseen niin luulen että peli on menetetty?
Seurasin aika läheltä samantyyppistä tarinaa, niinhän siinä kävi että nainen pisti pelin poikki aikansa yritettyään.
Onneksi on nyt onnellinen uudessa lapsettomassa suhteessaan...

lasten biologiset vanhemmat ovat joskus tosi tyhmiä omien kullannuppujensa kanssa.Varsinkin nämä etä- isät:kyllä lapsilla pitää olla kuri ja sillä toisella on oikeus asua kodissaan senkin ajan,kun lapset ovat kylässä.

Yhteistyössä