H
hepuli
Vieras
Olen koko raskauden ajan syönyt tulista ruokaa. Voiko siis vauva kuitenkin saada vatsanväänteitä äidinmaidosta vai onko "siedättynyt" mausteille?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan maut erittyvät maitoon enemmän. Luulisin, että voi saada herkemmin äidinmaidosta vaivoja, allergioita yms. Voithan sä testata ja sitten sen näkee...
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmaan maut erittyvät maitoon enemmän. Luulisin, että voi saada herkemmin äidinmaidosta vaivoja, allergioita yms. Voithan sä testata ja sitten sen näkee...
just, entas vauvat maissa, joissa arkiruoka on tulista?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Pitääkin huomenna anopilta kysyä miten siellä nämä asiat menee. Mieheni on siis Intiasta ja tekee meille yleensä ruoat.
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:Sori mutta mä en edelleenkään ymmärrä että miten se äidin syömä ruoka vaikuttaa siihen kuinka lapsen masu kestää tulisia ruokia?Eihän ne mene vauvan masuun kun vauva ei oo syntyny
istukan kautta menee ravinteita vauvalle ja empä oo kuullukkaan että tulisuus ruuasta siirtyis sinne
ja jos on herkkämasunen vauva (taipuvainen koliikkiin) niin äiti joutuu imettäessä kattomaan aika tarkkaan mitä suuhunsa laittaa :/
*muoks* ymmärrän toki sen että äidin syömä ruoka vaikuttaa imetettäessä mutta että valmistais vauvaa tulevaan syömällä tulista että se jo niihin tottuis kun se on vielä masussa niin ... ööööh?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mutta siis maistaahan vauva lapsivedestä esim. makeat maut. Miksei mausteisuutta ja tulisuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mutta siis maistaahan vauva lapsivedestä esim. makeat maut. Miksei mausteisuutta ja tulisuutta?
Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Pitääkin huomenna anopilta kysyä miten siellä nämä asiat menee. Mieheni on siis Intiasta ja tekee meille yleensä ruoat.
ai tääl on joku muukin jonka mies Intiasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Mistä päin Intiaa miehesi on? Onko teillä lapsia? Oletko syönyt mausteista ruokaa imettäessäsi ja miten vauva reagoi?
Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mutta siis maistaahan vauva lapsivedestä esim. makeat maut. Miksei mausteisuutta ja tulisuutta?
hei hepuli...toistan viel ihteäin...munki ukko Intiasta. Ooteko aina suomessa asunu?
Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Mistä päin Intiaa miehesi on? Onko teillä lapsia? Oletko syönyt mausteista ruokaa imettäessäsi ja miten vauva reagoi?
Ai huomasit
Mun mies Bangaloresta ja on yksi tyttö ja toinen laps tulossa. En syöny imettäessä kauheesti tulista ruokaa ku mies ei silloin vielä asunu täällä-eli ei ollu mulle kokkaamassamut nyt kiinnostaa minuakin tän seuraavan kanssa et vaikuttaakohan. mistä sun mies on?
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Ai huomasit
Mun mies Bangaloresta ja on yksi tyttö ja toinen laps tulossa. En syöny imettäessä kauheesti tulista ruokaa ku mies ei silloin vielä asunu täällä-eli ei ollu mulle kokkaamassamut nyt kiinnostaa minuakin tän seuraavan kanssa et vaikuttaakohan. mistä sun mies on?
Mieheni on Mumbain alueelta. Meilläkin on yksi tyttö ja nyt toinen tulossa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muua:me tavattiin Intiassa ku asuin siel jonki aikaa. Ja nyt se on asunu täällä vuoden. Onkos teil muksuja?ja ovatko kaksikielisia/minkä kielisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Ai huomasit
Mieheni on Mumbain alueelta. Meilläkin on yksi tyttö ja nyt toinen tulossa!![]()
hih,hauskaa! minkä ikäinen ja millä viikoilla? Meillä tyttö 2v3kk ja nyt mulla rv11
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:me tavattiin Intiassa ku asuin siel jonki aikaa. Ja nyt se on asunu täällä vuoden. Onkos teil muksuja?ja ovatko kaksikielisia/minkä kielisiä?
Tyttömme on nyt 2,5-vuotias. Meillä käytetään kolmea kieltä; minä puhun suomea, mies marathia ja me miehen kans englantia. Tyttö ymmärtää kaikkia, mutta puhuu suomea. Myös isälleen.