M
muua
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Alkuperäinen kirjoittaja muua:Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:Mielenkiintoista... Ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi vältän aluksi mausteista ruokaa ja vähitellen kokeilen kuinka vauvan masu kestää.
Pitääkin huomenna anopilta kysyä miten siellä nämä asiat menee. Mieheni on siis Intiasta ja tekee meille yleensä ruoat.
ai tääl on joku muukin jonka mies Intiasta![]()
Mistä päin Intiaa miehesi on? Onko teillä lapsia? Oletko syönyt mausteista ruokaa imettäessäsi ja miten vauva reagoi?
Ai huomasit
Mun mies Bangaloresta ja on yksi tyttö ja toinen laps tulossa. En syöny imettäessä kauheesti tulista ruokaa ku mies ei silloin vielä asunu täällä-eli ei ollu mulle kokkaamassamut nyt kiinnostaa minuakin tän seuraavan kanssa et vaikuttaakohan. mistä sun mies on?
Mieheni on Mumbain alueelta. Meilläkin on yksi tyttö ja nyt toinen tulossa!![]()
hih,hauskaa! minkä ikäinen ja millä viikoilla? Meillä tyttö 2v3kk ja nyt mulla rv11
Tyttö siis 2v 6kk ja rv 39+0 puolen tunnin päästä![]()
voi vitsit sä jo noin pitkällä