Tuleekohan mun lapsesta alkoholisti tällä menolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiltti äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiltti äiti

Vieras
Meillä siis penisiliinin otto-ongelma. Lapsi ei ala ottamaan sitä kunnes minä keksin hyvän coctailin. Coca-colaa, jäitä ja lääke. Nyt menee tuolle maailman epäileväisimmälle. Ei siinä muuten mitään, mutta mun mielestä tuo maistuu lähinäkin joltakin drinksulta, rommi-cola, kossu-cola tms.

höpsis, ei alkkikset maun takia juo vaan sen tunteen vuoksi mikä siitä seuraa. Anna lapselle lääke tuollai, jos se parhaiten alas menee. Eihän se kuuri loputtomiin kestä.

Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
höpsis, ei alkkikset maun takia juo vaan sen tunteen vuoksi mikä siitä seuraa. Anna lapselle lääke tuollai, jos se parhaiten alas menee. Eihän se kuuri loputtomiin kestä.

Kiitos :-)! Siis tuon lääkkeen annossa siis kokeilti kaikki temput, pakottaminen, väkisellä antaminen, lahjonta ja kiristys. Nyt siis enää kiristys, lahjonta ja hyvä sekoitus. Tuosta väkisellä antamisesta jäi vain itselle niin paha morkkis, että vieläkin itkettää. Yritin, mutta siitä ei tullut mitään. Käyttäydyin vastoin omaa tapaani, huusin, raivosin ja riuhdoin. Nyt on kaikilla hyvä olo :-).