A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:Jokainen sukupolvi pelkää maailmanloppua ja on varma, että se tulee juuri heidän elinaikanaan.
totta tämäkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:Jokainen sukupolvi pelkää maailmanloppua ja on varma, että se tulee juuri heidän elinaikanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:maailmanloppu! aina niitä maailmanlopun ennustajia on riittänyt. se vaan on niin, että jokaisen kohdalla se kuitenkin päättyy vain kerran. ja se hetki voi olla milloin vaan. Sen tähden, rakas lähimmäinen, tutki itseäsi, ja mieti oletko valmis siirtymään ajasta iäisyyteen. Onko asiasi kaikkien ihmisten välillä kunnolla, ja ennenkaikkea onko ne kunnossa Jumalan kanssa? Jumala armossaan haluaisi kaikki pelastaa, vaan niin moni halveksii ja hylkää Jumalan kutsun. Vielä ei ole liian myöhäistä!!
Kyllä minä haluan elää ja nähdä miten lapseni kasvaa. Minun elämäni on kaikinpuolin hyvää ja asiat ovat kunnossa. Mutta nuo uskonasiat ovat kyllä jääneet hieman taka-alalle...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:maailmanloppu! aina niitä maailmanlopun ennustajia on riittänyt. se vaan on niin, että jokaisen kohdalla se kuitenkin päättyy vain kerran. ja se hetki voi olla milloin vaan. Sen tähden, rakas lähimmäinen, tutki itseäsi, ja mieti oletko valmis siirtymään ajasta iäisyyteen. Onko asiasi kaikkien ihmisten välillä kunnolla, ja ennenkaikkea onko ne kunnossa Jumalan kanssa? Jumala armossaan haluaisi kaikki pelastaa, vaan niin moni halveksii ja hylkää Jumalan kutsun. Vielä ei ole liian myöhäistä!!
Kyllä minä haluan elää ja nähdä miten lapseni kasvaa. Minun elämäni on kaikinpuolin hyvää ja asiat ovat kunnossa. Mutta nuo uskonasiat ovat kyllä jääneet hieman taka-alalle...
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Entä jos uskoo Jumalaan ja Jeesukseen, mutta silti on elänyt epäpyhän elämän?![]()
Olen taatusti tuomittu. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Entä jos uskoo Jumalaan ja Jeesukseen, mutta silti on elänyt epäpyhän elämän?![]()
Olen taatusti tuomittu. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Hyvä Jane, samaan kirjaan ne silti Vatikaanissakin uskoo...eikö? =) Mutta eipä kiistellä tästä asiasta, enkä katso tv 7:aa, jokainen uskoo mihin haluaa ja oma uskoni on sekoitus useasta uskonnosta. Ja niitä muitakaan uskontoja kukaan ei voi sanoa että olisivat vääriä...eihän? :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Hi, mistä olet saanut päähäs että maailmanloppu tulee tuolloin? Raamatustako? Vai Nostradamuksen ennustuksista? =)
siitähän oli silloin jokin aika sitten Jimillä ohjelmaa.. Oliko se nyt inkat jotka ennusti maailmanlopun tulevan tuolloin
Alkuperäinen kirjoittaja Jane:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:edelliseen kirjoitukseeni viitaten Raamatussa sanotaan myös,että ihmiskunta vapisee ja pelkää mitä tuleman pitää,katsoessaan,mitä kaikkea ympärillä myllertää.se on kirjoitettu 2tuhatta vuotta sitte ja pitää paikkansa nyt.Moni ihminen on pysähtyny miettimään että mikä tätä maailmaa oikein vaivaa ja mihin tää vielä johtaa.
Hyvään se johtaa. Ajatteles, kun se kaikki pinnan alla kyteny kuona tulee nyt esiin, niin kun se siivotaan pois, ni mitä jää jäljelle... Puhtautta, rakkautta.![]()
Kerrotaanko Raamatussa esim. suvaitsevaisuuden, tasa-arvon ja tiedostavuuden lisääntymisestä? Koko ajan tietokin lisääntyy, kiihtyvällä vauhdilla.
Sinä et ole vielä kohdannut Jumalaa ja Jeesusta. Siksi puhut, niinkuin puhut.
Alkuperäinen kirjoittaja rider:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Hi, mistä olet saanut päähäs että maailmanloppu tulee tuolloin? Raamatustako? Vai Nostradamuksen ennustuksista? =)
siitähän oli silloin jokin aika sitten Jimillä ohjelmaa.. Oliko se nyt inkat jotka ennusti maailmanlopun tulevan tuolloin
No moro, taas näkee ettei mitään tiedetä historian tutkimisesta - ei mikään JIM nyt ole kovin luotettava lähde...
FAKTAA PÖYTÄÄN: Mayojen BAKTUN kestää 395 vuotta. Tämä liittyy heidän sykliseen ajanlaskuunsa - kaikki kiertaa maailmassa (vrt. meidän lineaarinen ajanlaskumme). Nykyinen baktun loppuu 2012, jolloin koittaa mullistusten aika. Ovatko mullistukset hyviä vai eivät, siitä ollaan eri mielisiä. Joka tapauksessa meidän aikamme tällaisena loppuu.
Näin uskoi/uskoo siis alkuperäiskansa. Missä on muuten Y2K, jota minä läppärini kanssa kovasti odottelinEn usko muuta kuin aurinkomme räjähtämiseen - se on se LOPPU
Alkuperäinen kirjoittaja Jane:Mayat on vain yksi kansa kansojen joukossa. Ennustuksia on aina ollut. Mä uskon, että kaikki tieto on yksin Jumalan käsissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Jane:Mayat on vain yksi kansa kansojen joukossa. Ennustuksia on aina ollut. Mä uskon, että kaikki tieto on yksin Jumalan käsissä.
Kyllä sitä tietoa on tietokoneissakin aika paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos ottaa maailmanlopun ajankohdan tarkastelupohjaksi Raamatun, eikö siellä kuitenkin sanota, ettei sitä aikaa tiedä kukaan, paitsi Isä. (Jumala) olkoonkin, että erilaisia maailmanlopunkuvia on kuvattu mm. Johanneksen ilmetyksessä.