Tuleekohan tästä naisesta uusi "aurinkokunta" :D Linkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pikemminkin uusi Jasmiina, ja mitäs muita monen lapsen nuoria äitiprovoja täällä on ollut.

Miks se muuten on osiossa MONIKKOPERHEET jos sillä ei oo monikkoja? :D

No huhhui. Olen saman ikäinen, ja aivan siinä luulossa, ettei vielä 90-luvulla ollut kovin muodissa perustaa teiniperhettä. Tai mikäs minä olen puhumaan, kanssani samanikäinen siippani syntyi äitinsä ollessa 15 vee.

Alkuperäinen kirjoittaja hmO:
Oliks Aurinkokunta provo?

Ja mitenniin, onks aurinkokunta sanau lapset sit nuorena? kertokaa!

Ei kai hän ole provo, perhepotretti-kuvakin profiilissa :) Mun mielestä on aika nuorena saanut ekan jos vielä reilusti alle nelikymppinen ja jo 11 lasta?!

ei aurinkokunta todellakaan ole provo vaan ihan oikea, välittävä ja sydämellinen ihminen jolla nyt sattuu olemaan iso perhe :heart:

hänen profiilistaanhan tuota selviää lasten syntymävuodetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ei aurinkokunta todellakaan ole provo vaan ihan oikea, välittävä ja sydämellinen ihminen jolla nyt sattuu olemaan iso perhe :heart:

hänen profiilistaanhan tuota selviää lasten syntymävuodetkin.

Nyynää peesaten.

Ei todellakaan ole Aurinkokunta provo, hänet tiedän ja tavannut ihan irl moneen kertaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No huhhui. Olen saman ikäinen, ja aivan siinä luulossa, ettei vielä 90-luvulla ollut kovin muodissa perustaa teiniperhettä. Tai mikäs minä olen puhumaan, kanssani samanikäinen siippani syntyi äitinsä ollessa 15 vee.

Mä olen -85, ja kyllä minun aikanani jo oli paljon niitä teiniäitejä... omalle yläasteellekin mahtui useampi kuin yksi jotka jo yläasteikäisinä aloittivat (oli tosin iso yläaste).

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1784656

14-vuotiaana saanu jo ekan lapsen :O

Mistä sä sen tiedät että on saanut 14 vuotiaana ekan?

No eikös tuosta noin voi päätellä, ainakin voisi olettaa että tuo -84 viittaa ikäluokkaan ja lasten syntymävuodet on mainittu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä