Tulen hulluksi 9-vuotiaan kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos ei saa tahtomaansa, alkaa huutamaan, kiljumaan, uhkailemaan. Muu perhe jo kärsii tästä. Mä en vaan jaksaisi. Olen paljon yksin lasten kanssa ja tämä keskimmäinen koettelee ihan jatkuvasti. Nytkin aloitti ulvomiskonsertin, koska en päästä koneelle. Ja en päästä siksi, kun on käyttäytynyt huonosti. Mitä minä teen? Koulussa menee hyvin eikä siellä saa raivareita. Kotona senkin edestä. Muuttuu ihan hysteerikseksi kun huutaa. On kyllä aina ollut temperamenttinen ja todella itsepäinen.

kohta 9 v kuulostaa ihan samanlaiselta. On vain esikoinen.

Ystävä lohdutti, että lapsi on nyt helpoimmassa vaiheessa elämässään.. Juu ei helpottanut mua, mutta voin vain toivottaa tsemppiä sinnekin.

Huonon käytöksen ajaksi jätät täysin huomiotta, hyvän käytöksen aikana huomioit lasta, normaalisti, eikä mitään ulvomisia, että hyyyvä jessica kun....

Osaahan tuo olla myös tosi suloinen. Tykkää läheisyydestä ja halailee, odottelee pusuja jne. Mutta tuntuu, että nykyään on suurimman osaa päivästä täysin pitelemätön ja mahdoton =(

[QUOTE="AAPEE";28396681]Osaahan tuo olla myös tosi suloinen. Tykkää läheisyydestä ja halailee, odottelee pusuja jne. Mutta tuntuu, että nykyään on suurimman osaa päivästä täysin pitelemätön ja mahdoton =([/QUOTE]

Sitten vaan käännätte kaikki selän tuolle lapselle huonon käytöksen ajaksi. Kokeilkaa ainakin, muutaman päivän ajan.

Kuulostaa hyvin tutulta. Meillä 8v ADHD käyttäytyy kanssa joskus tuolla tapaa eli kun ei mene asiat niinkuin hän haluaisi, aletaan huutamaan, uhkailemaan, karjumaan, paiskomaan ovia, yrittää lyödä jne jne....

Tuntuu, että hän on kuin 2-3v uhkaikäinen tenava. Aivan mahdoton tapaus välillä.

Mutta on hällä onneksi hyvätkin hetkensä ja omat mukavat juttunsa.

Yhteistyössä