Tulen hulluksi haalaritarjonnan kanssa... Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osujaupposi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osujaupposi

Vieras
Minkä haalarin ostan pojalle, joka on nyt 13 kk. Hakusessa siis välikausihaalari sekä toppahaalari. Kumpaan panostaisitte enemmän? Suositelkaa merkkejä ja kokemuksia eri haalareista otetaan vastaan.

No suoraan sanottuna noin pienen haalariin en ihan kauheita panostaisi, ellette satu olemaan himoulkoilijoita. Mä olen käyttänyt myös noita Lassien kosteussuojattuja hyvällä menestyksellä.=)

Eiköhän pääasia ole, että lapsella on lämmin ja hyvä olla. Laiskana ostat jonkun vedenpitävän, ettei tarvitse pukea kurahousuja, jos lapsi liikkuu maassa kurakeleillä. Jos jaksat pukea kurikset, riittää halvemmatkin mallit, missä ei ole tarvitse maksaa noista teknisitä ominaisuuksista niin paljon. Jos taas lapsi konttailee pihalla paljon, on taas esim. kulutuksen kestävyydellä / kangaslaadulla merkitystä, mutta pärjää toki ihan "halpishaalarillakin", jos ei ole tarkotus myydä, käyttää uudelleen tai tarvitse sopia enää seuraavana vuonna... Siis montaa monessa, eli ensin mietit itse millaseen käyttöön haalarit tuee, mitä teknisiä ominaisuuksia niissä tarvittais ( lapsen liikkuvuuden mukaan ) jne.

Mä ostin huuto.netistä tytölle ensi talveksi 80cm reimaTEC:n haalarin, vaikka ei vielä osaakaan kävellä.. kevääksi ostin 80cm jonathanin keväthaalarin - toivottavasti mahtuu päälle. Mutta molemmat tosi hyvännäköisiä (pinkki/muta), ei haittaa, vaikka on toisen käyttämiä. Lassietec:stä maksoin 28e ja jonathanista 20e (postikulujen kanssa). Enpä olisi saanut halvemmalla kaupasta.. ja itseäni ei haittaa, vaikka on vanhaa mallia ja toisen vanhat.

Esikoisella käytettiin mitä-milloinkin-haalaria.. ei ollut merkillä väliä.

En ostaisi vieläkään uutena reimaTEC:iä... menisit halvemmat vaihtoehdot, Keväällä/kesällä täytyy alkaa miettimään seur.talven haalareita.. ja tottakai ne huudan huuto.netistä, JOS tykästyn reimaTEC:n.

Mä tykkään Travallen Remu-haalareista. Ovat kestäneet meillä siisteinä kovaakin käyttöä ja pesua ja hinta on hiukan Reimatecin haalareita edullisempi. Kuosit ei kyllä aina oo kauheen kivoja.

Mä huusin juuri meidän 13kk vanhalle pojalle huutiksesta hyväkuntoisen reimatecin toppahaalarin 34 eurolla. sen lisäksi oon ostanu kirpparilta toppahousut joiden kaveriksi ostan jonkun halvan toppatakin. Syksyksi pojalla on ticketin välikausihaalari (alesta ostettu, hintaa tuli 69e) ja alerekistä löytynyt reiman takki ja housut sekä niihin kuuluvat irrotettavat fleecet. Mulle henk koht on tärkeää että ulkohaalari pitää kosteutta sillä en halua käyttää kuravaatteita. tykkään myös että haalari on nätti ja sillä on hyvä jälleenmyyntiarvo jolloin saan omani pois kun myyn sen käytettynä. Mutta se on ihan sinun oma valinta millaisen haluat ja mitkä asiat on sinulle ne tärkeimmät tekijät. Itselleni hinta on sivuseikka joskin ostan lähes kaikki lasten ulkovaatteet kausialesta, olisinko näiden vuosien aikana kahdesti ostanu normihinnalla. isommille lapsilleni ostin jo keväällä kausialesta topat kun oli -50% alennukset.

Jos nyt jotain merkkivinkkejä pitäis antaa niin Lenne active ja Remu ovat hinta-laatusuhteelta hyviä ja sopivia tuon ikäisen ulkoiluun, toki myös muitakin löytyy.

Minä ostin viime keväänä kahdelle nuorimmalle (nyt 1v.4kk ja kohta 4v.) Kappahlista Kaxin puvut, pienemmälle haalarin ja isommalle takin+ housut, veden- ja tuulenpitävät, teipatut saumat. Olen ollut tosi tyytyväinen, hinta/laatusuhde on hyvä, haalari maksoi muistaakseni alle 40e, takki + housut vähän kalliimmat yhteensä n.60e. Aion ostaa nuoremmalle toppapuvunkin sieltä ensi talveksi, isommalle käy viime talvelta Lassietecin puku, siihenkin olen ollut tyytyväinen. Meillä on ollut isommalla pojalla (9v.) käytössä myös Kappahlista ostettu veden ja tuulenpitävävk- takki ja sekin oli kannattava ostos.

Yhteistyössä