Onkos täälä muita nuori äitejä? Oisi vain kiva vaihtaa ajatuksia teidän kanssanne odotusajan. Itse olen viikolla 6 ja eka neuvola on 2.5. Vähän jänskättää mut kyllä se siitä. Kun kerroin kihlatulleni että saamme lapsen hän rupesi itkemään ja sanoi että on niin kauan halunnut lasta .. Kyllähän siinä sitten itelläkin tuli pari kyyneltä tirautettua, jotka oli tosin onnen kyyneleitä puolin ja toisin =) .. Lisätkää meseenne osoitteeni niin siellä voidaan vaihdella ajatuksia. Osoitteeeni on ansku_83_@luukku.com
Olen Vaasasta. Mistä päin itse olet? Masu mulla on jo aika iso vaikka oonkin vasta näin alussa .. Eilin olin serkkuni luona, niin hän katsoi masuani ja sanoi että: Tuolla voi olla myös kaksoset =) .. Sitä olen myös itekkin ajatellut. Suvussani on 17vuotiaat kaksostytöt ja toisella heistä on jo 1vuotias tytär =) .. Mutta pistäkääs mamit toi mun meseosote yalteen, niin voidaan vaihdella sit ajatuksia raskaudenajan eli se osoite on:ansku_83_@luukku.com
Vaasalaisia tulevia äitejä.. Ois kiva vaihdella ajatuksia yms mesen kautta .. Lisätkää mun mese niin voidaan sitten sielä keskustella kaikesta mikä raskauteen liittyy.. Mun osote on ansku_83_@luukku.com