Tuleva äiti=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen83

Vieras
Onkos täälä muita nuori äitejä? Oisi vain kiva vaihtaa ajatuksia teidän kanssanne odotusajan. Itse olen viikolla 6 ja eka neuvola on 2.5. Vähän jänskättää mut kyllä se siitä. Kun kerroin kihlatulleni että saamme lapsen hän rupesi itkemään ja sanoi että on niin kauan halunnut lasta :) .. Kyllähän siinä sitten itelläkin tuli pari kyyneltä tirautettua, jotka oli tosin onnen kyyneleitä puolin ja toisin =) .. Lisätkää meseenne osoitteeni niin siellä voidaan vaihdella ajatuksia. Osoitteeeni on ansku_83_@luukku.com

Olen Vaasasta. Mistä päin itse olet? Masu mulla on jo aika iso vaikka oonkin vasta näin alussa :D .. Eilin olin serkkuni luona, niin hän katsoi masuani ja sanoi että: Tuolla voi olla myös kaksoset =) .. Sitä olen myös itekkin ajatellut. Suvussani on 17vuotiaat kaksostytöt ja toisella heistä on jo 1vuotias tytär =) .. Mutta pistäkääs mamit toi mun meseosote yalteen, niin voidaan vaihdella sit ajatuksia raskaudenajan eli se osoite on:ansku_83_@luukku.com

Vaasalaisia tulevia äitejä.. Ois kiva vaihdella ajatuksia yms mesen kautta :) .. Lisätkää mun mese niin voidaan sitten sielä keskustella kaikesta mikä raskauteen liittyy.. Mun osote on ansku_83_@luukku.com

Yhteistyössä