tuleva ex-mieheni sinetöi juuri tulevan tittelinsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hän lupasi viedä lapset kaverilleen illaksi (siis lasten kaverille) että minä saan pyykätä ja siivoilla jne.
no, miespä häippäs jonnekin, ei vastannu puhelimeen ja kello lähestyi viittä. vein sitten itse lapset sinne (todella jyrkän mäen päälle minne ei näillä keleillä ole autolla mitään jakoo, paitsi ehkä 4vedolla!)
no, tulin sieltä niin puhelin soi ja mies kysyi pirullisella äänellä, että no, pääsitkö mäen ylös? vastasin vaan kylmästi, että en. mies kysyi että no kävelittekö? kysyin siltä että no mitä luulet jos ei autolla päästy?! mies hermostui tästä kommentista ja huusi mulle et haista vittu vitun kyrpä ja löi luurin kiinni.
voin kertoa, että oli muuten viimeiset sanansa mulle tota luokkaa, koska en jää kuuntelemaan.
järjestin jo itselleni hetkeks paikan minne voin mennä lasten kanssa, katsellaan sitten miten menee, mutta tollasta paskaa mä en katsele.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
:o olipa ilkeää, oikein tahallaan teki tuollaisen jutun.
No en yhtään ihmettele jos et halua tuollaista miestä katsella joka nimittelee vaimoaan kyrväksi :|

onneks en ole ehtiny vaimoksi asti.
miehellä paha uupumus ja mahdollinen masennus, on muuttunu ihan hirviöksi, mutta ei munkaan kaikkea tarvitse sietää.

Nyt mä rukoilen sua aloittaja älä vain muuta mieltäsi. Noin hullu osaa myös tosi liikuttavasti anella sinua ja lapsia takaisin. Mieti joka hetki mitä se sulle sanoi jos tulee lämpimiä tunteita. Siis herrajumala jos mulle sanoisi joku, ihan joku tuntematonkin noin niin menisin poliisille kunnianloukkaussyytettä tekemään jos vaan todistaja olisi mutta että sen sanoo sulle sun oma MIES!!! :O :O

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Siis lapsen kaverin perhe asuu talossa paikassa jonne ei pääse autolla? Tsemppiä heille!

jep. pahimmilla talvikeleillä sinne ei kannata edes yrittää ettei tuu auton kanssa pulkkana alas. mutta se on heidän ratkasunsa, maisemat on ainakin hienot :D

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Nyt mä rukoilen sua aloittaja älä vain muuta mieltäsi. Noin hullu osaa myös tosi liikuttavasti anella sinua ja lapsia takaisin. Mieti joka hetki mitä se sulle sanoi jos tulee lämpimiä tunteita. Siis herrajumala jos mulle sanoisi joku, ihan joku tuntematonkin noin niin menisin poliisille kunnianloukkaussyytettä tekemään jos vaan todistaja olisi mutta että sen sanoo sulle sun oma MIES!!! :O :O

mulla on takana kaks pitkää suhdetta joista toinen narsistin ja toinen "aloittelevan" alkoholistin kanssa. kummatkin lopetin kun tajusin et en voi tehdä mitään.
nyt tiedän et mun mies on sairas, lääkärin diagnosoima totaaliuupumus ja mahdollinen masennus, mutta mä en jaksa sitä.
mä yritän tukea ja auttaa jaksamaan ja saan kuulla olevani vitun kyrpä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
:o olipa ilkeää, oikein tahallaan teki tuollaisen jutun.
No en yhtään ihmettele jos et halua tuollaista miestä katsella joka nimittelee vaimoaan kyrväksi :|

onneks en ole ehtiny vaimoksi asti.
miehellä paha uupumus ja mahdollinen masennus, on muuttunu ihan hirviöksi, mutta ei munkaan kaikkea tarvitse sietää.

juu ei toellakaan tarvitte. oli sitten masennusta tahi ei. jos ei älyä tai halua hakia masennukseensa ja uupumukseensa apua niin ei sitä kyllä tarvi kenenkään muun sitä paskaa hältä niskaan ottaa.

oikein teit, en kuuntelis miekään. jaksamisia ja voimia :hug:

Mun ukko jos sanois jotain epäkunnioittavaa mulle, se ois ovi tossa, moikka ja ovi kiinni perässä kiitos. EIkä tartteis sanoo noin pahastikkaan.

Saatko apua tarpeeks läheisiltä? Ulkopuolisilta varmaan vaikea lähteä hakemaan tukea, mutta yllättävän moni on valmis lähtemään kahville ja tukemaan vierastakin ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja !:

mulla on takana kaks pitkää suhdetta joista toinen narsistin ja toinen "aloittelevan" alkoholistin kanssa. kummatkin lopetin kun tajusin et en voi tehdä mitään.
nyt tiedän et mun mies on sairas, lääkärin diagnosoima totaaliuupumus ja mahdollinen masennus, mutta mä en jaksa sitä.
mä yritän tukea ja auttaa jaksamaan ja saan kuulla olevani vitun kyrpä.

Masentunut sairastuttaa usein lähipiirinsäkin. Parempi siis sinulle ja lapsille häipyä ja kauas tuollaisen ukon vaikutuspiiristä.

mistäs me tiedetään näissä tapauksissa että mitä se mies on aikasemmin saanut kuulla. automaattisesti mies vaan on se kaiken pahan alku.
enkä nyt puuttunut tähän tapaukseen vaan yleistin. voihan se tämän jutun mies ollakkin ihan aito kusipää :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mistäs me tiedetään näissä tapauksissa että mitä se mies on aikasemmin saanut kuulla. automaattisesti mies vaan on se kaiken pahan alku.
enkä nyt puuttunut tähän tapaukseen vaan yleistin. voihan se tämän jutun mies ollakkin ihan aito kusipää :attn:

Mee ääliö muualle. tosi turha tyyppi olet.

Totta! Lyöminenkin joskus johtuu öopulta pinnan katkeamisesta kun aikansa räksytystä ja vittuilua kuunnellut. Naiset osaavat tosi kyrpiä olla ja rasittavia ja kaikki on lopulta miehen vika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kiitos samoin :heart:

Jos kerta yleistit, etkä puhunut ketjun aloittajasta, lienee viestisi paikka jossain muussa ketjussa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän tuo nyt niin asiaton kommentti ollut. Totesi vaan että aina ei tiedä kaikkea aiempaa mikä on tilanteisiin johtanut, joiden perusteella sitten täällä tehdään päätelmiä siitä millanen joku ihminen on. Totesipa päätön vielä että tässä tapauksessa voi olla ihan kusipää se mies tai ei, mutta ei aina automaattisesti tiedä.

voi tämäkin olla totta, mutta ei välttämättä. vaihtoehtoja on monia..

Peesi

Peesi.

Onhan se toki nyt ilkeää jos tuollaista tekee, mutta :o ei kai kukaan nyt muuten hyvästä parisuhteesta tuolla perusteella eroa? :o Siis onko tässä taustalla jotain muuta vai ihanko totta ihmiset on valmiita viskaamaan hanskat tiskiin yhden riidan perusteella.

Yhteistyössä