tuleva odottaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkumyy42

Aktiivinen jäsen
23.07.2007
2 073
0
36

toivottavasti tuleva odottaja
Minulla vasta kierukan poisto keskiviikkona. Sen jälkeen alkaa yritykset tulla raskaaksi =) . Muita hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi tulleita? Kestikö yrittäminen pitkään? ;) ..Ja mielellään lukisin muiden yli 40 vuotiaiden äitien mietteitä odotuksesta ym:sta? Asumme Turun lähikunnassa. Mitä mieltä vauvan tulevat isät olleet yrittämisestä ja onnistumisesta? Meillä "isä" jännittää. Minusta hassua :) .
Toivottavasti viestejä tullee
Heippa :wave:

Ai nythän mä hokasin jotta olit kirjoittanut täälä 40 puolella!! =)
Kirjoittelin sulle tuolla kevätvauvaa toivovissa!

Onnea sulle yritykseen ja toivottavasti saat pian plussan!!

Itse tierän jo nyt jotta menkat ensi viikolla alkaa :kieh:
"Raivosin" ukolle aivan olemattomasta asiasta ja alaselkää juilii!
Ottaa vaan pattiin ku ei päässy ollenkaan tällä kierrolla piinailemaan!!Siinä piinailussakin on mun mielestä oma "viehätyksensä" =)

Oletko saanut keltään kommentteja jotta "Teirän lapset taitaa olla ny tässä?"
Kaksi läheistä on mulle vastaavaa sanonu vaikka eivät tierä meidän tän hetkisestä vauva yrityksestä :kieh:

Mutta kaikista puheista huolimatta kovasti toivoisin sitä nelosta!! B)

Kellekkään , ai niin miun serkulleni 5n lapsen äidille, kaikki alle 9v kerroin, että ehkä. Se oli silloin kun emme olleet päättäneet vielä yritetäänkö vai ei.Hän oli heti innoissaan, se oli ihanaa. Pelkään kyllä kommentteja, jos jakun asia onnistuisi, sukulaiusten, työkamujen jne osalta. Samaa sanoi mies, mitä muut sanovat/ajattelevat? Vastasin, että tämä onb meidän juttu, ei muiden tarvitse olla huolissaan, kyllä me lapsi hoidetaanja on meillä tarvittaessa paikkoja johon hetkeksi voi lapsen antaa hoitoon. Itse olen niin lapsirakas, etten paljon varmaan hennoisi pikkuista antaa hoitoon. =) . Lapseton niin ihania;=))..Voi kun onnistuisi! Missä päin asustelet? Itse lähellä Turkua. Minkä ikäsiä lapsenne ovat? Huomista jännäyen, kun se kierukan poisto ;) .Heipsan!

Olen 41v ja viiden lapsen onnellinen äiti.Vieläkin mieli tekisi yhtä lasta, mutta en oikein tiedä uskaltaako sitä.Välillä ajattelemme, että ehdottomasti ja välillä taas iskee paniikki....Minulla on kierukka, enkä ole vielä varannut aikaa sen poistoon.Tekisi vaan hurjasti mieli :) Mekin asumme muuten Turun seudulla...pitäsköhän meidän perustaa asian tiimoilta oikein kerho :whistle:

Perustetaan vaan , mikä kerholle nimeksi. Juuri katselimme netistä vauvatarvikkeita mieheni kanssa mahdolliselle vauvelille. Mieskin innoissaan ;) . Emme tosin mitään osta vielä, kun pitäisi ensin se plussakin saada aikaseksi!*hymy*

Meillä olisi tarvikkeetkin valmiina, kun kuopus on vasta 1v 8kk.Jouduimme hänelle ostamaan uudet kamppeet, kun vanhat olivat niiiiiiin tosi kuluneita neljän lapsen jälkeen,siis vaunut,istuimet yms.Tarvikkeita on silti ihana katsella ja vaatteita varsinkin.Minäkin olen muuten hoitoalalla :D

Täällä ilmoittautuu joukkoon juuri 44v täyttänyt kolmen lapsen äiti, joka toivoo vielä sitä iltatähteä. Pitkä avioliitto ja ero takana ja nyt naimisissa uudestaan ja toiveissamme olisi saada se yhteinen lapsi. Luonnollista yritystä takana kuin myös muutama ivf hoitokin. Hoidoissa emme kuitenkaan onnistuneet ja ikäkin alkaa tulla piakkoin vastaan, niin päätimme siirtyä luovutettuun munasoluhoitoon. Kaksi alkiota siirsimme ja tupla raskaus lähti käyntiin, mikä kuitenkin keskeytyi viikolla 9. Tämä ei kuitenkaan mieliämme lannistanut, vaan olemme antaneet mielemme ja kroppani levätä kesän ajan ja nyt elokuun alusta lähdemme uuteen taistoon. Alkioita jäi pakkaseen ja nyt elokuussa olemme tekemässä pakaste alkion siirron. Kovasti asia pyörii mielessäni, mutta kuitenkin ajattelen asioita melko luottavaisin mielin =) . Aurinkoista heinäkuun loppua toivottaen kaikille VEKARA B)

Mähän oon pohojanmaan tyttöjä! =)
Meirän lapset on esikko pian 9,keskimmäinen pian 7 ja juniori täyttää alku vuoresta 3.Oon aloottanu siis yli kolmikymppisenä vasta lastenteon! :p
Meillä on maatila ja noita elukoota löytyy.Eileen mulle tuliki pieni "äksidentti" niitä hoitaes ja oon ny sitte kolme päivää sairaslomalla.
En ole siis kodin ulkopuolella töis vaan vastaan 50 prosenttisesti noista tuotantoeläimistä.Ja nykypäivänä siihen liittyy niin pirusti hommia jotta olis aivan tyhmyyttä lähteä vielä ulkopuolelle töihin koska silloin täälä elukat joutuis kärsimään jollain lailla. :( Ja mä en eres kaipaa kotua mihinkään,ihanaa ku saan aamuisin laittaa tenavat kouluun ja aina oon kotona ku koulusta kotia tulevat.
Mulla on niin paljo aikuiskontakteja etten enempää aikuisseuraa kaipaakkaan. ;)
Tsemppiä sulle tämän iltaiseen kierukanpoistoon!!Pääsettäkin ny heti sitte tositoimiin!Mun gyne ainaski tammikuus sanoi ettei mitään menkkoja tarvi orotella vaan heti saa laittaa yrityksen päälle. B)
Ai säkin oot käyny mustikas! =) Mä oon kahden vanhemman tenavan kans käyny pariin kertaan.Yritän tuota innostusta saara noihin tenaviinkin.Osaisivat oppia arvostamaan luontoa ja elukoota! :)

Koskuella nimittäin, taitaa tämän kesän lomareissu sinne jäädä tekemättä...Kun jos muuta puuhasteltais =) . Saapi sitten heidätkin ehkä yllättää, jossain vaiheessa. Juu taukoja emme ajatelleet ptää, suoraan toimeen vaan :) , :wave:

:flower:
Miten, onko jo pahoinvointia ja tulitko tällä viimeisellä kerralla helposti raskaaksi? Minulta kierukka otettiin pois ke 25.7.-07, nyt vähän ruskehtavaa vuotoa, ilmeisesti on kierukan poistosta johtuvaa?Onnea odotukseen =) , :wave:

Pahoinvointia ei runsaammin ole, sellaista pikku etomista koko ajan.
Todella helposti tulin raskaaksi, oli kyllä yllätys itsellekin. Toisesta yrityskierrosta tärppäsi. Tulepa sinäkin pian perässä :hug:

hei ilokseni huomasin että olet vain minua vuoden nuorempi mie täytän syksyllä 45 ja kolme ennestään ja nuorin 2004 syntynyt ja nyt on toive saada yrittää vielä pikkuista toki oon aatellu että jos en tuu rakaasi kun oon 45 niin sitten pillit pussiin eli ei enää , itse rajjjan niin muut tehköön toisin. kierukka oli poistunut ja luulin jo että oon tullu mutten kai sittenkään lääkäöriki totes ettei tossa iässä noin vaan tulla mikä varmaan totta nuorimmaiseni tuli luomusti ja aika pian. että silleen

Uusimmat

Yhteistyössä