Maruska: Mars kauppaan ostaan patterit
Millimetri: Hieno päätös! Mahtavaa ettet luovuta. Kannattaa tosiaan kokeilla sitä karppausta ainakin jonkin asteista. Minäkään en siis voi sanoa että karppaisin mutta vältän niitä pahimpia ja kun tuo kananmuna on mulla kiellettyjen listalla tuon vauvan mahan takia niin helposti kaikki pullat ja leivokset ja sen sellaset jääny kokonaan pois.
Se karsii tosiaan tosi paljon ruokia pois jos alkaa ihan tiukkaa linjaa pitämään. Ja ehkä kannattaakin pitää pari viikkoa tiukkaa linjaa. Mut minä henkilökohtaisesti en suostu hedelmistä ja vihanneksista luopumaan. Eli syön niitä kaiken sorttisia vaikka osa on kielletty. Musta siinä menee vähän yli. Musta se on jo tosi paljon että jättää leivän, makaronin, riisin, perunan, kaikki missä on käytetty vehnäjauhoja ja valkoista sokeria pois. Siinä ei musta joku maissi salaatissa tee hirveesti tuhoa.
Mutta minä tuen sinua nyt ihan kympillä! Ja aloitan kans tiukemman linjan ihan sun takia! Koska tiedän että se on hankalaa niin jospa me yhdessä onnistuttas paremmin :flower: Eli siis hyvästi pizza sortumiset!

:saint:
Heti kun sulla tekee mieli syödä jotain "kiellettyä" niin tuu tänne kirjottaan niin se hetki menee ohi. Minä kyllä vastaan heti ku kykenen.
Mutta älä odota ihmeitä tapahtuvan heti. Ja parempi ku ajatteletkin että on tosi vaikeaa ja niin pois päin näin aluksi niin sitten saatat huomatakin muutaman päivän jälkeen että ei se niin vaikeaa olekaan.
Mitä tulee sitten tuohon sun lapsien syöntiin niin eihän se huono ole lainkaan että oppisivat kasviksia ja salaatteja syömään. Toki ymmärrän mitä tarkoitat mutta yritä jotenkin toimia niin ettei ne huomais että sulta puuttuu se peruna tai makaroni vaan yritä lisätä heillekin kasviksia.
Meillä poika 2v tulee aina ronkkimaan meidän ruokia jos syödään eri aikaan. Ja ei oo suostunut ennen syömään muuta ku lihaa tai kanaa ( syö siis vielä aika paljon purkki ruokaa ja niitä onneksi syö mitä vaan joten on itelle helppo tehä eri ruokaa) Nyt kun kuukauden päivät oon aina salaatista tarjonnut tomaattia niin nyt eilen vihdoin suostu maistamaan ja sen jälkeen kävikin kerjäämässä tomaattia koko ajan
Meille kaikille siis tsemppiä taas kerran hurjasti!