tuli huono-omatunto, mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Eli mun mies käy yhden naisen kanssa lenkillä ja muutenkin viestittelee usein hänen kanssaan. ( tää nainen on kyllä mulle ihan mukava, tai sit vaan esittää.. ) Ja aluks mua ei häirinnyt lenkkeily mut nyt on alkanut..
No juttelin sit päivällä teini ajoiltani yhden ex:äni kanssa, jonka kanssa oon nyt hyvä kaveri ( mies inhoaa tätä ex:ää ) ja hän sit kertoi että on tylsää, ja päätin pyytää tätä sit lenkki seuraks, ei lähtenyt mutta tuli tossa talonpäässä edes takas käymään vaihdettiin kuulumiset ja hän lähti, juteltiin ehkä 10-15 min.. ja nyt tuli kauheen huono-omatunto tosta että näin tätä ja juttelin hetken.. pitäisköhän kertoa miehelle ? pelkään et hän suuttuu jos kerron...

Anteeksi sekava teksti.. :/

no kannattas värittää vähän tuota kertokusta tai siis älä kerro kaikkee.
sanot että näit vanhaa tuttua pihalla ja kysy ukoltas oisko sun pitäny pyytää sitä lenkki seuraksi kun sullaki on oma lenkkiseuralainen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
no kannattas värittää vähän tuota kertokusta tai siis älä kerro kaikkee.
sanot että näit vanhaa tuttua pihalla ja kysy ukoltas oisko sun pitäny pyytää sitä lenkki seuraksi kun sullaki on oma lenkkiseuralainen.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ette sitten voi lenkkeillä yhdessä sun miehen kanssa jos kerran molemmilla on sama harrastus?

Niih... Jotenkin tää ois meillä niin käsittämätön tilanne, etten osaa oikeastaan itseasiassa vastata yhtään mitään. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ette sitten voi lenkkeillä yhdessä sun miehen kanssa jos kerran molemmilla on sama harrastus?

Jospa jonkun pitää olla lasten kanssa kotona?

Kyllä sullakin on oikeus lenkkiseuraan. Ja jos et ole rehellinen siitä, että se on miehesi inhoama ex, niin miehesi tulee vielä epäluuloisemmaksi jos se jossian vaiheessa selviää.

Mä kyllä ihmettelen, että miksei miehesi jaksa sinun kanssasi lähteä lenkille, mutta jonkun toisen naisen kanssa kylläkin... Tuskin nyt niin huono juoksija olet. Ennemminkin tulee sellainen olo, että hän haluaa mennä nimenomaan tuon naisen kanssa :/ .

kai mä sanon totuuden :) ei ainakaan jää vaivaamaan, ja kyllä mäkin saan kavereita nähdä kun mieskin saa..

Meillä muutenkin tuntuu siltä että mies saa olla ja mennä ja mä en... voivoi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä kyllä ihmettelen, että miksei miehesi jaksa sinun kanssasi lähteä lenkille, mutta jonkun toisen naisen kanssa kylläkin... Tuskin nyt niin huono juoksija olet. Ennemminkin tulee sellainen olo, että hän haluaa mennä nimenomaan tuon naisen kanssa :/ .

No sitä mäki oon hälle sanonut!

mulla ex joka välillä kyselee mun kuulumisia ja asuu lähellä että saatetaan törmätäkin välillä. mulla ei mitään enää häntä kohtaan mut joskus on ollut vahvastikin ja mun nykyinen on siitä niin mustis.. mä kerroin alussa kaiken rehellisesti ja jos oli soittanut vaikka mulle niin kerroin miehelle mut siitä tuli pelkkää riitaa joten nykyään en viitsi enää kertoa. onneksi ne kerrat on harvassa kun laittaa viestin tai muuta.

Yhteistyössä