Tuli ihana juttu mieleen lapsuudestamme=)

29.04.2008
619
0
16
Kun olimme pieniä ja ruoka ei oikein maistunut tapasivat vanhempamme sanoa ruokaa roskiin lappaessaan että nälkämaan lapset oisivat nämäkin mielellään syöneet.. Kaverini oli sitten viemässä täyttä säästöpossuansa pankkiin äitinsä kanssa ja oli kassaneidille sanonut että nämä sinne nälkämaan lasten tilille :) Täti oli tietenkin äitiä katsonut ihmeissään ja kysynyt onko tyttö nyt tosissaan ja olihan se. Tippa silmäkulmassa kassatäti oli jonnekkin avustustilille ottanut rahat=) Kaveri oli silloin ehkä 8-10v. En tarkkaan muista. Mutta meitä aina kovasti säälitti nuo "nälkämaan lapset..."

Minulle sanottiin samaa kun olin pieni. Että tässä sitä menee ruokaa roskiin, ja jossain Afrikassa joku on nälissään.
Minä sitten tuumasin, että ensikerralla kun en jaksa enää syödä, laitan sen lautasen ruoanloppuineen pakettiin ja vien postitettavaksi Afrikkaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Minulle sanottiin samaa kun olin pieni. Että tässä sitä menee ruokaa roskiin, ja jossain Afrikassa joku on nälissään.
Minä sitten tuumasin, että ensikerralla kun en jaksa enää syödä, laitan sen lautasen ruoanloppuineen pakettiin ja vien postitettavaksi Afrikkaan. :)

Minä kanssa aina itkua väänsin että elä laita roskiin vaan lähetetään ne sinne nälkämaahan=)

Yhteistyössä