Tuli itku pojan puolesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkimaankaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karkkimaankaveri

Vieras
Isi joutui taas lähtemään viikoksi pois ja pojan itku oli sydäntä särkevää. Itku alkoi kun isi veti takkia niskaan ja loppui tunnin päästä kun nukahti omaan sänkyyn :'( Itki hysteerisesti että on ikävä, haluaa isin kotiin heti :'(
Parhaani koitin pientä lohduttaa ja vanhaan tapaan yhdessä sormin laskettiin montako kertaa mennään nukkumaan ennen isin tuloa. Nyt ei lohdutukseni paljoa oloa helpottanut. viime kerrasta onkin jo paljon aikaa.
Itsellenikin nousi pala kurkkuun pojan puolesta :'(

Ni minkä ikänen? Meillä kans parin viikon päästä isin lähtö edessä, ja ennen joulua toinen reissu. Pian 4v. tyttö ei oo vielä osannut tolleen ikävöidä perään. Kyselee vaan välillä joko isi huomenna tulee, vaikka on vasta kertonu ettei tule vielä. Ei vaan ymmärrä aikasuhteitsa vielä.

meillä on mies ollu jo 3,5 vuotta aina viikot, joskus 2, pois. nyt on esikko 8 ja nuorempi 3, lapset sopeutuu paremmin, kun me aikuiset... ja ainahan se on hankalaa se lähtö, mutta sitäkin hienompaa kotiin tulo!

Meillä lähti tänään isi ainakin kolmeksi päiväksi pois ja kuopuksella tuli kova isi ikävä, kun satutti itseään.
meillä eivät sillä tavalla itke, jos on yön poissa, kunhan jompi kumpi kotona.Itse teen kolmivuorotyötä ja ovat tottuneet siihen, että äiti on välillä yöllätöissä.Eivät jää kummankaan perään itkemään, vaikka ikävöivätkin

Alkuperäinen kirjoittaja mb:
meillä on mies ollu jo 3,5 vuotta aina viikot, joskus 2, pois. nyt on esikko 8 ja nuorempi 3, lapset sopeutuu paremmin, kun me aikuiset... ja ainahan se on hankalaa se lähtö, mutta sitäkin hienompaa kotiin tulo!

Meillä ollut aina näin, kaksi vkoa poissa vko kotona + aina viikonloput kotona.
Eli loppupelissä isä paljon kotonakin mutta poika on niin isin poikaa että välillä mietin olenko mä mitään

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkimaankaveri:

Eli loppupelissä isä paljon kotonakin mutta poika on niin isin poikaa että välillä mietin olenko mä mitään

juu, luulenkin, että näillä reissumiehillä on paljon parempi ja kiinteempi suhde lapsiinsa, kun muilla. Meilläkin äiti on ilmaa, kun isi on kotona. Mutta, eikö se ole ihan mielettömän hienoa, että lapsilla on noin hyvä suhde isään?
olen aika varmakin, että moni "jokapäiväkotona"-isä on vähemminläsnä lapsilleen...

juu, luulenkin, että näillä reissumiehillä on paljon parempi ja kiinteempi suhde lapsiinsa, kun muilla. Meilläkin äiti on ilmaa, kun isi on kotona. Mutta, eikö se ole ihan mielettömän hienoa, että lapsilla on noin hyvä suhde isään?
olen aika varmakin, että moni "jokapäiväkotona"-isä on vähemminläsnä lapsilleen...

Veit sanat suustani

=)

Ai jaa, no sit. Ymmärsin alotuksesta, että isän edellisestä poissaolosta on melkein vuosi aikaa, mutta tarkotitkin itkukohtausta? Sit tavallaan on ymmärrettävää. Harmittaa kun isi lähtee aina vaan uudestaan pois eikä itse voi sitä estää. Ja tuossa tilanteessa ihan luonnollista, että sit kun isi on kotona vahtii sitä ja isi on niin tärkeä. Sua poika pitää luonnollisena, ei osaa kuvitella, että sinäkin menisit.

Yhteistyössä