Tuli jotenkin paha mieli, kun mies vitsaili kaupan kassalle, kassaneitikin katsoi mua vähän siihen malliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahoittanut mielensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahoittanut mielensä

Vieras
että ois naurahtanut miehen jutulle jos mä en ois ollu paikalla, tiiättekö??

Mutta kun mä olin siinä myös niin ei ees naurahtanut vaan antoi rahasta takaisin.

Tuli tuttu fiilis, kun exä aina lirkutteli kaupan kassoille mun läsnäollessakin, siinä tulee sellainen olo, et pitää nauraa itse mukana jotta kaupan kassa ei ajattelis miehen flirttailevan, todella nolo tilanne minulle

Ihan tyhmä vitsi oli, mutta se tilanne :/ kun kassa katsoi minuun silleen säälivästi.

Ensimmäistä kertaa mies sanoi mitään tuollaista, siis vitsailumielessä, miksi pitää kaupan kassaneidille ees vitsailla, mikä pointti siinä on?

"Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun mies huumoria viljeli! Ja julkisella paikalla! Hävettikin, mitä kylänmiehetkin nyt ajattelevat meistä, kevytmielisiksi luulevat. Kassaneitikin katsoi minua ja ajatteli, että mitäköhän tuo naisparka tuollaisen auervaaran kanssa aikaansa viettää. Varmasti ajatteli, kyllä minä sen ajatukset tiedän..."

:laugh:

Pahoittelut ap, mutta on sullakin ongelmat. Jos miehen vitsit ahdistaa, sano sille.

"Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun mies huumoria viljeli! Ja julkisella paikalla! Hävettikin, mitä kylänmiehetkin nyt ajattelevat meistä, kevytmielisiksi luulevat. Kassaneitikin katsoi minua ja ajatteli, että mitäköhän tuo naisparka tuollaisen auervaaran kanssa aikaansa viettää. Varmasti ajatteli, kyllä minä sen ajatukset tiedän..."

:laugh:

Pahoittelut ap, mutta on sullakin ongelmat. Jos miehen vitsit ahdistaa, sano sille.

Sä varastit mun kommentin! :D

Ihan oikeasti Ap.

No kyllä mun mieskin pahottaisi mielensä, jos mä lirkuttelisin kaupan mies kassoille :O Ihan varmana pahottaisi.

Miks mun pitäis niille vitsailla, vastata voin asiallisesti jos yrittävät "vitsailla" mutta ei mulla kyllä tulis mieleenikään alkaa itse vitsailemaan.

No ehkä kukaan ei tajua... Meidän suhteessa ei tähän mennessä ole lirkuteltu muille... Siksi vähän hämmennyin, osittain myös siksikin, koska exä tosiaan AINA flirttaili kassoille mun läsnäollessa mikä oli erittäin kiusallista.

No mies tais hoksata itekkin... huomasin vain käytöksestä kun palattiin autoon... No hyvä että itse edes huomasi, exälle tää oli ihan normaalia et kaupan kassaneideille flirttaillaan, olin mukana tai en

Ja ette sitten sanallakaan puhuneet tapahtuneesta jälkeen, vaikka sun oeltus ja arvaus on, että mieskin huomasi tilanteessa jotain? Jep jep... Kanattaisko nyt palstavuodatuksen sijasta puhua sille miehelle!

Olis kyl mielenkiintoista kuulla mikä tää vitsi oli. mä höpöttelen aina kaikille kaikkea ja joku voi tulkita monet herjat jonain flirttinä mut itse en. olen vain sosiaalinen ja ystävällinen. muutamia kavereita, huom miespuolisia, joiden kanssa ne vitsit ja huumori saattaa karata todella lapasesta mut kukaan ei edes ajattele et on jotain flirttiä.

tietysti jos kommentti oli et onpas tääl söpö kassaneiti ni ymmärrän.

Miehet!
Itse kuulin yhteen väliin miehenikin kuullen vitsailua tähän malliin "Ai kato, en tunnistanut sinua vaatteet päällä!".
Eli siis nuohoojana olen kulkenut ja kun kuljin keskustassa omissa vaatteissani, oikeutti se muita miehiä kommentoimaan kustannuksellani noin. :O
Onneksi oma mieheni on huumorintajuinen...

Tiedän tuon tyyppiset miehet:/ exä sai mulle aina pahan olo, flirttaili ja jopa kosketteli muita naisia seurassani. Sitten joskus - jos tajusi, hyvitteli tilanteen jälkeen, olemalla minulle oikein imelän mukava ja ihana ja katuvan oloinen;(

Tiedän tuon tyyppiset miehet:/ exä sai mulle aina pahan olo, flirttaili ja jopa kosketteli muita naisia seurassani. Sitten joskus - jos tajusi, hyvitteli tilanteen jälkeen, olemalla minulle oikein imelän mukava ja ihana ja katuvan oloinen;(

just tälleen mies käyttäytyi kun tultiin takas autoon, tajusi siis tilanteen.

Ei ole IKINÄ käyttäytynyt noin, ihka ensimmäinen kerta ja toivottavasti viimeinen. Mies ehkä ajatteli, että tähän kohtaan on hyvä murjaista vitsi, mutta kun kassaneiti ei vastannutkaan tähän mitään vaan hämmentyneenä katsoi vain minua niin mieskin tajusi ettei se nyt ehkä ollut soveliasta. En ole enää loukkaantunut, koska mies tosiaan yritti hyvitellä tätä. Mutta en koe, että mun pitäisi asiasta miehelle sanoa, tää on sitä sanatonta viestintää, tajusi kyllä itsekkin.

Mullakin on ollut sellainen ex, että se läsnäollessani flirttaili muille. Ja just kassat joskus vilkaisivat sitten mua vähän oudosti, kun se juttelu meni vähän rajan yli, ollakseen pelkkää vitsailua tai small talkia.
Tää mies lisäksi oli ihan oikeasti sellainen pukki, että haki koko ajan muita naisia mun selän takana, joten ei kauheesti naurattaneet ne flirttailut.
Siinä varmaan saattoi joku katsoa, että onpa niuho akka, ja näyttää vihaiselta, kun ei tiennyt mun todellisuutta, ennen kuin sain voimia repiä itseni siitä suhteesta irti.
Vois olla, että nousis äkkiä vanhat tunteet pintaan, jos nykyinen päästäis suustaan jotain samanlaista juttua.

Joo me kaupan kassat ajatellaan juuri noin, säälivästi. Just olin perehdytyskurssilla "näin säälit oikein auervaarojen puolisoita". Askarreltiin ihan sellaiset mapit mihin liimattiin näiden pahimpien huumorveikkojen kuvia ja perusvitsejä. Jokaisen kohdalle mietittiin torjuntaliikkeitä ja sanontoja. Kyllä se alkaa aapee pikkuhiljaa helpottamaan kunhan saadaan kaikki Suomen kassahenkilöt kurssitettua. Jaxuhaleja.

On se kyllä kamalaa, jos maailmassa on huumoria, hyi! Kaikenlainen vitsailu pannaan, joskus saa sanoa vitsin, mutta VAIN OMALLE PUOLISOLLE ja VAIN JOSKUS... Huoh.

Mun miehellä on tapana heittää huumoria vähän joka väliin (ei voi sille mitään, on kuten minäkin :)), ei tulis mieleenkään vetää siitä mitään johtopäätöksiä. Tai sitten tuo flirttailee ihan kaikille, miehille, naisille, mummoille, papoille, jopa lapsille! APUA, mieheni on seksiaddikti!!

[QUOTE="a.p";28222522]No ehkä kukaan ei tajua... Meidän suhteessa ei tähän mennessä ole lirkuteltu muille... Siksi vähän hämmennyin, osittain myös siksikin, koska exä tosiaan AINA flirttaili kassoille mun läsnäollessa mikä oli erittäin kiusallista.[/QUOTE]

Kyllä minäkin olisin mieleni pahoittanut. Nykyään vihataan siveää ja sopivaa käyttäytymistä, siis tuo sana siveä aivan varmasti nostaa monen karvat jo ihan pystyyn. Mutta koska sopimattomasta käytöksestä aina seuraa sielun vaurioita itse kullekin, niin sitten on keksitty, että pahastujilla on heikko itsetunto. Tällainen on tietenkin tuomitsemista, jos katsotaan asiaa ei niin totutusta näkökulmasta, mutta suvaitsevaisuutta ei riitä kaikille ja heille sitten tuomio.

Tulipas tönkköä tekstiä, Sanotaanpa siis vielä viitsimättömyyteni omahyväisesti peittäen, että tämä vain niille, jotka ovat kiinnostuneita asioiden syvällisemmästä pohtimisesta omia aivojaan vaivaten.

[QUOTE="a.p";28222522]No ehkä kukaan ei tajua... Meidän suhteessa ei tähän mennessä ole lirkuteltu muille... Siksi vähän hämmennyin, osittain myös siksikin, koska exä tosiaan AINA flirttaili kassoille mun läsnäollessa mikä oli erittäin kiusallista.[/QUOTE]

no siis lirkutteliko se vai ihan vain vitsaili? Vissi ero.