Tuli jotenkin paha mieli, kun mies vitsaili kaupan kassalle, kassaneitikin katsoi mua vähän siihen malliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahoittanut mielensä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja epänormaali;28223648:
Nykyään vihataan siveää ja sopivaa käyttäytymistä, siis tuo sana siveä aivan varmasti nostaa monen karvat jo ihan pystyyn.

Tuo on aivan totta, Suomessa. Itse en miehenä ikinä voisi pahoittaa naiseni mieltä julkisesti - mutta kenties oma käytökseni on taas liian hyvätapaista suomalaisnaisille näin yleisesti. Meille huumorista on tullut paljon tärkeämpää kuin hyvätapaisuudesta. Sama ei toimi esim. Venäjällä. Jos siellä menet naisesi nolaamaan tai kohtelemaan häntä röyhkeästi niin et varmasti herätä myönteistä vastakaikua.

Meillä käsite "naisen kunnia" on tavallaan kuollut, kiitos lähinnä feministisen paatoksen.

[QUOTE="mies";28224084]
Meillä käsite "naisen kunnia" on tavallaan kuollut, kiitos lähinnä feministisen paatoksen.[/QUOTE]

mut olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä tämä hirmuinen flirtti on ollut. siitä voisi helposti päätellä onko mies ollut ystävällinen ja nainen ylireagoiva vai mies oikeasti törppö ja nainen syystä pahalla äällä.

Mut paras on tää sanaton viestintä mies tod näk miettinyt illan harjoituksia ja nainen omassa päässään kuvitellut hänen miettivän sanojaan.

Noh, mun mies flirttailee aina kaikille naisille, oli niiden ikä sitten 20 tai 80 vee. On oikeen sellanen sujuva kielimies ja varsinainen vitsiniekka (ainakin omasta mielestään).

En oo kyllä koskaan loukkaantunut, ja minusta vähän outoa jos nainen luulee heti että mies haluaa jotain enempi jos vähän vitsailee tai hymyilee :D Lähinnä mua joskus hävettää miehen heitot, ja poistun hiljaa takavasemmalle ja esitän etten tunne koko heeboa. Mutta jostain syystä se uppoaa lähes kaikkiin naisiin, tai sit ne nauraa vaan kohteliaisuudesta (?). Tai ehkä mä omaan vaan huonon huumorintajun. Who knows, turha sitä sen enempää murehtia.

[QUOTE="viima";28224140]mut olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä tämä hirmuinen flirtti on ollut. siitä voisi helposti päätellä onko mies ollut ystävällinen ja nainen ylireagoiva vai mies oikeasti törppö ja nainen syystä pahalla äällä.

Mut paras on tää sanaton viestintä mies tod näk miettinyt illan harjoituksia ja nainen omassa päässään kuvitellut hänen miettivän sanojaan.[/QUOTE]

Toki. Pointtina tässä oli lähinnä se laajempi havainto, että huonotapaisuus on meillä aika arvostettua kansainvälisesti ottaen myös miesten ja naisten kesken. Hurtti huumori on tavallaan ohittanut sydämellisyyden, "ronski" suhtautuminen naiseen on enemmän jees kuin ritarillinen ja kunnioittava, jne.

Heille, jotka yrittävät pitää esillä kunnollisuutta ja hyvätapaisuutta, saatetaan enemmän naureskella. Monissa muissa maissa tuntuvat kunnollisuus jne. olevan paljon paremmin arvossaan. Naisetkin tuntuvat tuolloin vaativan miehiltä parempaa käytöstä heitä kohtaan. Tämä saattaa lisätä ihmisten kunnioitusta toisiaan kohtaan ja kasvattaa tervettä omanarvontuntoa.

[QUOTE="mies";28224231]Toki. Pointtina tässä oli lähinnä se laajempi havainto, että huonotapaisuus on meillä aika arvostettua kansainvälisesti ottaen myös miesten ja naisten kesken. Hurtti huumori on tavallaan ohittanut sydämellisyyden, "ronski" suhtautuminen naiseen on enemmän jees kuin ritarillinen ja kunnioittava, jne.

Heille, jotka yrittävät pitää esillä kunnollisuutta ja hyvätapaisuutta, saatetaan enemmän naureskella. Monissa muissa maissa tuntuvat kunnollisuus jne. olevan paljon paremmin arvossaan. Naisetkin tuntuvat tuolloin vaativan miehiltä parempaa käytöstä heitä kohtaan. Tämä saattaa lisätä ihmisten kunnioitusta toisiaan kohtaan ja kasvattaa tervettä omanarvontuntoa.[/QUOTE]

Taas sinä täällä vouhkoat taas täyttä sontaa. Kukaan nainen ei tykkää mistään huonotapaisista junteista, heitä nyt vielä että muusikothan ne niitä renttuja on ja niitä naiset kuolaa... Huoh.

Mulla on ihana, hyvätapainen muusikko, joka osaa olla myös erittäin huumorintajuinen ja ihan varmasti vitsailee ihmiselle kuin ihmiselle, sukupuoleen katsomatta. Revi siitä.

Sun menestymättömyys naisten keskuudessa johtuu kaikesta muusta kuin hyvätapaisuudesta, jotain muuta siinä taustalla on eli keskity mieluummin sen selvittämiseen, kuin suomalaisten naisten laittamiseen väärään muottiin.