Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
mutta ei ole ilkeää sanoa noin? Mä olen pahoillani keittis, mutta nyt sun pisteet todellakin laski.
Ei tarvitse olla pahoillaan, mun pisteet on näiden 8 vuoden aikana laskeneet jo kymmeniä kertoja ja luutanikin kuulemma katkennut maahan rysähtäessään jo useamman kerran.
Minä en ole ap:n kanssa samaa mieltä homoseksuaaleista, mutta mä nyt en ottanutkaan kantaa siihen vaan ainoastaan tuohon hautakiviasiaan, josta kerta toisensa jälkeen ap:tä syytetään. Vielä vuosien jälkeenkin. Eikä ap:llä ollut sen keräyksen kanssa mitään muuta tekemistä kuin että hyväuskoisuuttaan antoi tilinumeronsa, kun keräyksen pystyttäjä sitä ehdotti. Ap ei varmasti olisi tilinumeroaan antanut, jos olisi arvannut, että siitä syntyy vuosia kestävä aiheeton syytös häntä kohtaan.
voi luoja... "hyväuskoisuuttaan"?
Ja väärin, ap antoi sen ihan tietäen, että voi käyttää ne rahat miten haluaa. Hän itse kirjoitti siitä tällä palstalla.
Ei se ole mun syyni, että ap:ta haukutaan jne, kyllähän se jostain kumpuaa...
TE täällä, arvoista MUSTAT, haukutte miltei päivittäin muita, eikä kukaan ole niitä kirjoituksia moderoimassa.
Tällä palstalla on sallittua vähemmistöjen jne loukkaaminen, kunhan se ei osu jonkun moden tai "suositumman" mustan omaan nilkkaan!