Tuli kutsu häihin Englantiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja moro:
Jos mielipide on tyyliin "minähän en niiden hemmetin lespojen häihin mene"

nii kyllä se vaan on laitonta :D
Ei muuten ole. Yksityishenkilö saa olla muista ihmisistä ihan mitä mieltä haluaa, kunhan ei yllytä muita toimimaan samoin.

Siinä vaiheessa kun haukkuminen tapahtuu julkisella alueella, tässä tapauksessa nettifoorumilla, niin se on laitonta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mie en tykkää lespoist, mie en tykkää homoist.
Mie en tykkää naapureist enkä mie tykkää naapurin meluavist teineist.
Mie en tykkää maahanmuuttajist enkä mie tykkää mielenterveyspotilaistakaa.
Mie en tykkää työstä enkä mie tykkää Kelastakaa.

Makaroonist mie tykkään, ja Prismast kanssa.

ja tätä ei sit moderoida? Okei... no, mietätäänpä miten kauan nämä modet tätä työtänsä tulee tekemään!

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot

mutta ei ole ilkeää sanoa noin? Mä olen pahoillani keittis, mutta nyt sun pisteet todellakin laski.
Ei tarvitse olla pahoillaan, mun pisteet on näiden 8 vuoden aikana laskeneet jo kymmeniä kertoja ja luutanikin kuulemma katkennut maahan rysähtäessään jo useamman kerran.

Minä en ole ap:n kanssa samaa mieltä homoseksuaaleista, mutta mä nyt en ottanutkaan kantaa siihen vaan ainoastaan tuohon hautakiviasiaan, josta kerta toisensa jälkeen ap:tä syytetään. Vielä vuosien jälkeenkin. Eikä ap:llä ollut sen keräyksen kanssa mitään muuta tekemistä kuin että hyväuskoisuuttaan antoi tilinumeronsa, kun keräyksen pystyttäjä sitä ehdotti. Ap ei varmasti olisi tilinumeroaan antanut, jos olisi arvannut, että siitä syntyy vuosia kestävä aiheeton syytös häntä kohtaan.

Lisäys: Kokemuksesta viisastuneena ollaan sen jälkeen tehty palstalla keräyksiä pelkästään y-viestein.

ja tätä ei sit moderoida? Okei... no, mietätäänpä miten kauan nämä modet tätä työtänsä tulee tekemään!

Mielipiteenvapaus ja oikeus ilmaista itseään ja päläpäläpälä. Kts. ylläolevat.

:saint:

no pitääpä muistaa.... "oksennus"

mutta ei ole ilkeää sanoa noin? Mä olen pahoillani keittis, mutta nyt sun pisteet todellakin laski.
Ei tarvitse olla pahoillaan, mun pisteet on näiden 8 vuoden aikana laskeneet jo kymmeniä kertoja ja luutanikin kuulemma katkennut maahan rysähtäessään jo useamman kerran.

Minä en ole ap:n kanssa samaa mieltä homoseksuaaleista, mutta mä nyt en ottanutkaan kantaa siihen vaan ainoastaan tuohon hautakiviasiaan, josta kerta toisensa jälkeen ap:tä syytetään. Vielä vuosien jälkeenkin. Eikä ap:llä ollut sen keräyksen kanssa mitään muuta tekemistä kuin että hyväuskoisuuttaan antoi tilinumeronsa, kun keräyksen pystyttäjä sitä ehdotti. Ap ei varmasti olisi tilinumeroaan antanut, jos olisi arvannut, että siitä syntyy vuosia kestävä aiheeton syytös häntä kohtaan.

voi luoja... "hyväuskoisuuttaan"?
Ja väärin, ap antoi sen ihan tietäen, että voi käyttää ne rahat miten haluaa. Hän itse kirjoitti siitä tällä palstalla.
Ei se ole mun syyni, että ap:ta haukutaan jne, kyllähän se jostain kumpuaa...

TE täällä, arvoista MUSTAT, haukutte miltei päivittäin muita, eikä kukaan ole niitä kirjoituksia moderoimassa.
Tällä palstalla on sallittua vähemmistöjen jne loukkaaminen, kunhan se ei osu jonkun moden tai "suositumman" mustan omaan nilkkaan!

Ja väärin, ap antoi sen ihan tietäen, että voi käyttää ne rahat miten haluaa. Hän itse kirjoitti siitä tällä palstalla.

TE täällä, arvoista MUSTAT, haukutte miltei päivittäin muita, eikä kukaan ole niitä kirjoituksia moderoimassa.
Tällä palstalla on sallittua vähemmistöjen jne loukkaaminen, kunhan se ei osu jonkun moden tai "suositumman" mustan omaan nilkkaan!
Kyllä, hyväuskoisuuttaan. Mä muistan vielä sen päivän, kun sitä keräysketjua elttiin kehittelemään. Tottakai ap sai käyttää rahat miten haluaa. Poika sai hautakiven ja ap käytti rahat. Mutta ap ei koskaan kerjännyt tai edes ehdottanut mitään keräystä poikansa hautakiveen. Sen teki joku ihan toinen henkilö.

Ei ole sun syysi eikä munkaan syyni. Mutta joskus voisi sentään niissä haukuissakin pysytellä tosiasioissa. Ja myös olla sotkematta homoja ja hautakiviä toisiinsa. Mutta ihan sama mulle. Ap on sen verran kova luu, ettei muiden haukuista hätkähtä. Itse kyllä välillä mietin, millaisten ihmisten kanssa täällä oikein aikaani vietän, kun johonkin homokeskusteluun vedetään mukaan lapsen hautakivi. Mutta ainahan voin painaa tota oikeassa ylänurkassa olevaa ruksia, jos alkaa tarpeeksi viduttamaan.

Kyllä oslisin se kiven silloin ostanut, mutta jos lapsi löytää rannlata kiven ja haluaa en veljensä haudalle, niin olisko pitänyt sanoas että sitä ei sinne laiteta.
Olen ostantu nyt myöhemmin tänne samalle haudalle enkelipatsaan ja pienen auton. myös se kiveen laitettu laatakin maksoi. Ei näitäkään ilmaiseksi saa.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Kyllä oslisin se kiven silloin ostanut, mutta jos lapsi löytää rannlata kiven ja haluaa en veljensä haudalle, niin olisko pitänyt sanoas että sitä ei sinne laiteta.
Olen ostantu nyt myöhemmin tänne samalle haudalle enkelipatsaan ja pienen auton. myös se kiveen laitettu laatakin maksoi. Ei näitäkään ilmaiseksi saa.

Ei, ei todellakaan pidä sanoa.

Sama kai se, menivätkö ne keräysrahat suoraan hautakiveen, tai välillisesti enkelipatsaaseen, autoon ja laattaan.

Ajatuskin siitä, että joku joutuu hautaamaan oman lapsensa, on kamala :( . Hautakivikeräys-mussuttaja ei ilmeisesti ole oikein sisäistänyt sitä?

ihan miten vain. Mutta sopiiko Metsola sitten, että lakkaat siellä toisellakin palstalla kerjäämästä ?
Ei sitten tarvi kenenkään mielenterveyspotilaan tulla tänne palstalle :) ?

Sama kai se, menivätkö ne keräysrahat suoraan hautakiveen, tai välillisesti enkelipatsaaseen, autoon ja laattaan.

Ajatuskin siitä, että joku joutuu hautaamaan oman lapsensa, on kamala :( . Hautakivikeräys-mussuttaja ei ilmeisesti ole oikein sisäistänyt sitä?
Mä olen välillä miettinyt, että pitäsköhän näitä lahjoitusta tehneitä pyytää laittamaan mulle yytä ja kertomaan, montako euroa lahjoittivat. Mä varsmistaisin ap:ltä, että tällasen summan just tältä henkilöltä sai ja maksaisin ne muutamat eurot lahjoittajille takaisin. Lopettaisikohan se tän vuosia kestäneen vatvonnan siitä hautakivestä?

Mä olen välillä miettinyt, että pitäsköhän näitä lahjoitusta tehneitä pyytää laittamaan mulle yytä ja kertomaan, montako euroa lahjoittivat. Mä varsmistaisin ap:ltä, että tällasen summan just tältä henkilöltä sai ja maksaisin ne muutamat eurot lahjoittajille takaisin. Lopettaisikohan se tän vuosia kestäneen vatvonnan siitä hautakivestä?

Tuskin.

Mä luulen, että yksi ja sama hautakivitraumasta kärsivä ottaa sen aina uudestaan esille.

Tuskin.

Mä luulen, että yksi ja sama hautakivitraumasta kärsivä ottaa sen aina uudestaan esille.
Saatat hyvinkin olla oikeassa. Ja luultavasti kyseinen henkilö ei itse lahjoittanut senttiäkään keräykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Tuskin.

Saatat hyvinkin olla oikeassa. Ja luultavasti kyseinen henkilö ei itse lahjoittanut senttiäkään keräykseen.
Ohops olipa samat mietteet :)

ai yksi ja sama? No jos hakua käyttää, tai on lukenut tätä palstaa pidempään, on monta ihmistä jotka ovat kyllästyneet ap:n käytökseen.

ai yksi ja sama? No jos hakua käyttää, tai on lukenut tätä palstaa pidempään, on monta ihmistä jotka ovat kyllästyneet ap:n käytökseen.
No hyvä on. Ne, jotka ovat närkästyneet siitä, että vuosia sitten lahjoittivat ap:lle rahaa siihen keräykseen ja haluavat rahansa takaisin, voivat alkaa laittamaan mulle yytä 10 minuutin päästä. Mä lupaan maksella ne roposet takaisin, niin ei tarvitse sen jälkeen kenenkään enää kitistä siitä hautakiviasiasta. *menee tyhjentämään yy-lootaansa*

Varmasti on.
Mutta hautakiviasian ottaa aina esille mun mielestä samaan tyyliin kirjoittava harmaa.