Tuli kutsu häihin Englantiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Sama kai se, menivätkö ne keräysrahat suoraan hautakiveen, tai välillisesti enkelipatsaaseen, autoon ja laattaan.

Ajatuskin siitä, että joku joutuu hautaamaan oman lapsensa, on kamala :( . Hautakivikeräys-mussuttaja ei ilmeisesti ole oikein sisäistänyt sitä?
Mä olen välillä miettinyt, että pitäsköhän näitä lahjoitusta tehneitä pyytää laittamaan mulle yytä ja kertomaan, montako euroa lahjoittivat. Mä varsmistaisin ap:ltä, että tällasen summan just tältä henkilöltä sai ja maksaisin ne muutamat eurot lahjoittajille takaisin. Lopettaisikohan se tän vuosia kestäneen vatvonnan siitä hautakivestä?

jos joku nyt todella laittais sulle sellasta yksäriä jossa vaatii rahojaan takaisin, ilmoita mullekin, mä voin osallistua takaisin maksuun, jotta tämä hautakivi juttu saataisiin lopulta unholaan, minne se kuuluukin

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
tämäkinnaine on "vanhempana "alknut lesboksi, taitaa ola joku muotijuttu. On ollut nuorena alle 20v naimissa miehen kanssa ja tekivät kaksi lastakin, sen jälkeen muutti englantiin ja oli sielläkin naimisissa varakkaamman mieen kanssa, tekivät yhden lapsen aj erosivat. sen jälkeen ei ole ollut naimisssa, mutta nyt 45 tai 44 votiaana on päättänyt alkaa lesboksi. ovat seurustelleetkin vasta reilun vuoden. serku "vaimolla" ei ole lapsia lainkaan. Onneksi nää lapsetnon jo aikuisia.

Ajatella, onpas sinulla muotitietoinen sukulainen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Tuskin.

Mä luulen, että yksi ja sama hautakivitraumasta kärsivä ottaa sen aina uudestaan esille.

Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä tämä pitkämuistinen ei ole siihen keräykseen edes osallistunut.

luultavasti olet oikeassa

Alkuperäinen kirjoittaja tympääntynyt ja harmaa merianna:
jos joku nyt todella laittais sulle sellasta yksäriä jossa vaatii rahojaan takaisin, ilmoita mullekin, mä voin osallistua takaisin maksuun, jotta tämä hautakivi juttu saataisiin lopulta unholaan, minne se kuuluukin
Lupaan ilmoitella, tänks :) Eiköhän tolle hautakiviasialle ole jo aika saada päätös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan tää M oikeesti olemassa? Ainakaan se ei ole kertonut itsestään mitään sellaista, jolla voisi olemassaolonsa todistaa...Ei ole osallistunut yhteenkään kuvapinoonkaan koskaan.
Varmaan täysi trolli, mutta hyvin se vetää :D.

Kyllä hän on ihan olemassa.Kuvakin on joskus ollut näytillä.Oikean nimenkin tiedän =)

tämäkinnaine on "vanhempana "alknut lesboksi, taitaa ola joku muotijuttu.
On ollut nuorena alle 20v naimissa miehen kanssa ja tekivät kaksi lastakin, sen jälkeen muutti englantiin ja oli sielläkin naimisissa varakkaamman mieen kanssa, tekivät yhden lapsen aj erosivat. sen jälkeen ei ole ollut naimisssa, mutta nyt 45 tai 44 votiaana on päättänyt alkaa lesboksi. ovat seurustelleetkin vasta reilun vuoden. serku "vaimolla" ei ole lapsia lainkaan. Onneksi nää lapsetnon jo aikuisia.

tuota sun ajatusmaailmaa..eli jos sä tapaat jonku mukavan naisen, josta vois tulla sun ystävä niin annas kun arvaan..jos se ressukka sattuu olemaan lesbo - ystävyyttä ei synny...

Mie en tykkää lespoist, mie en tykkää homoist.
Mie en tykkää naapureist enkä mie tykkää naapurin meluavist teineist.
Mie en tykkää maahanmuuttajist enkä mie tykkää mielenterveyspotilaistakaa.
Mie en tykkää työstä enkä mie tykkää Kelastakaa.

Makaroonist mie tykkään, ja Prismast kanssa.

potuist mie tykkään, ja Prismast kanssa.

tämäkinnaine on "vanhempana "alknut lesboksi, taitaa ola joku muotijuttu.
On ollut nuorena alle 20v naimissa miehen kanssa ja tekivät kaksi lastakin, sen jälkeen muutti englantiin ja oli sielläkin naimisissa varakkaamman mieen kanssa, tekivät yhden lapsen aj erosivat. sen jälkeen ei ole ollut naimisssa, mutta nyt 45 tai 44 votiaana on päättänyt alkaa lesboksi. ovat seurustelleetkin vasta reilun vuoden. serku "vaimolla" ei ole lapsia lainkaan. Onneksi nää lapsetnon jo aikuisia.

Kukaanhan ei ala lesboksi, tai homoksi. Jos serkkusi on ollut miehen kanssa naimisissa, ja lapsiakin tehnyt, niin saattaapi olla että hän on bi. Ihminen on mitä on jo syntyessään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta eiole mitään romanttista kun samaa sukupuolta olevat pussailevat ja lääppivät toisaan :x

Tehköön kuka vaan kotonaan mitä haluaa, mutta julkisesti, yök

:o:o:o

:headwall:

:o

Opetatko lapsillesi samat typerät mielipiteesi ja patoumasi?

Sano, että olet PROVO...SANO SANO SANO

No kyllä on etovaa jos jotkut hinttarit ja leenat pussailee jossain kadulla, hiplaa toisiaan.

:laugh: :laugh: Päihittää Haukion mennen tullen!

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:

:laugh: :laugh: Päihittää Haukion mennen tullen!

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Kummasti se aina häviää/hiljenee ku tulee "tiukka" paikka..

Miten ois METSOLA jos mä vähän tulisin sua lipaseen ja lämmittelee ni löysenis pipa sullaki.. ;) :p

Tohon kyllä pitää sanoo,että mun puolesta homot ja lespot on ok,kunhan kukaan niistä ei tuu minuu lääppimään :D

Monttu auki mä tätä(kin ) ketjua luin. Ensin hämmästyin ap´n ekasta viestistä, mutta loppujen lopuksi se ei ollut läheskään niin outo ja törkeä kun monen tähän ketjuun vastanneen mielipide.
Totta se taitaa olla, että täällä palstailee mielenterveyspotilaita. Mutta tämän ketjun perusteella uskallan sanoa että jos ap on sellainen (kuten täällä eräät väittivät ), niin hän ei todellakaan ole ainoa B)

No enpä menisi minäkään, olis kotimaassa tai ulkomailla. Voiko tuollaista tilaisuutta edes häiksi kutsua, eikös se ole parisuhteen rekisteröinti. En veisi lapsiani ihmettelemään moista inhaa menoa.