V vieras Vieras 30.12.2008 #1 kasvaako häpyhuulet koko ihmiselon ajan? :ashamed: Vai pysyykö ne sellaisena kuin on..
H häh Vieras 30.12.2008 #2 eihän ne nyt loputtomiin kasva..ensin ne kasvaa,sitten ne on, ja sitten ne rypistyy.
vampyyri Aktiivinen jäsen 17.04.2008 1 006 0 36 30.12.2008 #3 miksi ne kasvais kokoajan? sitähän muuttuisi sit pikkuhiljaa kokoajan enemmän etanaksi ja kasikymppisenä jää perään enää limavana jalanjälkien sijaan
miksi ne kasvais kokoajan? sitähän muuttuisi sit pikkuhiljaa kokoajan enemmän etanaksi ja kasikymppisenä jää perään enää limavana jalanjälkien sijaan
A ap Vieras 30.12.2008 #4 En mä vaan tiedä mistä tuli mieleen tommonen et ne kasvais koko ajan :ashamed: Mä vain mietin et kun jollain on semmoset isot, mut ne on varmaan ollu semmoset aina. Multa iteltä puuttuu isothäppärit miltei kokonaan.
En mä vaan tiedä mistä tuli mieleen tommonen et ne kasvais koko ajan :ashamed: Mä vain mietin et kun jollain on semmoset isot, mut ne on varmaan ollu semmoset aina. Multa iteltä puuttuu isothäppärit miltei kokonaan.
V vieras Vieras 30.12.2008 #5 Asiasta kolmanteen, tuli mieleen että nenä ja korvat kuulema kasvaa aina vain :O Ja sit vielä, että mulla taas ei oo niitä sisempiä häpyhuulia havaittavissa.
Asiasta kolmanteen, tuli mieleen että nenä ja korvat kuulema kasvaa aina vain :O Ja sit vielä, että mulla taas ei oo niitä sisempiä häpyhuulia havaittavissa.