tuli mieleen(kohdunpoistoasia), mitä lääkäri mulle sanoi ja aika suoraan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
kun kysyin, että haluan kohdunpoiston.

Se sanoi mulle suoraan että hulluko olen:D. Hänen mielestä aika hullu ja järjetön idea poista kohtua viruksen takia, joka jokainen kantaa. Se sanoi myös mulle, että ,,hei,, poistetanko sitten sulle samalla, maksa, silmät, kurku, keuhkot ettei sinne mitään vakava tulee, myös sydän ettei tulee infarkttia. Hän sanoi, ettei mulla ole mitään hätä ja käski unohta koko jutun heti, käski myös mun miehelle että se minusta huolehti eikä anna mulle lukea netistä mitään roska enää. Se sanoi että mun pitää riskejä miettiä vast silloin ja laskea, kun opiskelen itse lääkäriks 18vuotta ja nyt mun on jo pakko uskoa ettei mulla yhtään mitään hätä ole ja nauttia käski nuorudesta ja että on kaikki kunnossa.... Se on kyllä aika suoraa lääkäri. Hän sanoi vaikka mitä muuta kyllä vielä sen lisääksi, jopa hermostui mulle:D.... mutta mä sanoin hänelle että olen sellainen pelokas.....

niin ja P.S. Muistako joku mun keskustelu kohdunpoistosta?

• Tykkää
Reactions: TrueBlood ja Wolt
[QUOTE="vieras";25532392]Jos haluat tämän jälkeen vielä yhden lapsen, niin ei taida olla ihan hyvä idea se kohdunpoisto.[/QUOTE]

ei mulle siitä edes poistetaan, ne poista jos on syy. Lääkäri kun mua haukkui sen takia hulluksi

Kyllä sen ymmärtää ettei sinulla ole paljon järkeä päässä (sori :D ), mutta se että sinun mieskin on sitä mieltä että raahaa sinut vaikka ulkomaille kohdunpoistoleikkaukseen.. Aika pelottava ajatus ettei toinen edes yritä takoa järkeä päähän, vaan antaa sinun tehdä itsellesi mitä vaan.

[QUOTE="vieras";25532407]Kyllä sen ymmärtää ettei sinulla ole paljon järkeä päässä (sori :D ), mutta se että sinun mieskin on sitä mieltä että raahaa sinut vaikka ulkomaille kohdunpoistoleikkaukseen.. Aika pelottava ajatus ettei toinen edes yritä takoa järkeä päähän, vaan antaa sinun tehdä itsellesi mitä vaan.[/QUOTE]
ei mun mies mua mihinkään lähettänyt, itse te päätitte että mun pitää Venäjälle mennä

[QUOTE="vieras";25532522]Sinä kerroit miehen luvanneen kustantaa leikkauksen vaikka ulkomailla jos ei Suomessa onnistu.[/QUOTE]

en mä sellaista sanonut, se oli puhe ihan eri asiasta, eikä kohdunpoistosta

mites sä selität sen kun väitit et sun ex pomos on ammuttu virossa, kun suomen mediassa ei ole puhuttu siitä mitään vaikka aina on kohistu jos joku suomessa vähänki asunut on jossain muualla maailmalla tapettu. muut jutut on kyllä noussu koviin otsikoihin "suomalaisia tapettu brasiliassa" vai missäs se olikaan vastikään tää juttu? mut tästä sun pomostas ei oo mitään?
joko sä puhut paskaa tai sit sun pomos oli laittomana suomessa niin et siitä ei tiedetty tässä maassa mitään.

mites sä selität sen kun väitit et sun ex pomos on ammuttu virossa, kun suomen mediassa ei ole puhuttu siitä mitään vaikka aina on kohistu jos joku suomessa vähänki asunut on jossain muualla maailmalla tapettu. muut jutut on kyllä noussu koviin otsikoihin "suomalaisia tapettu brasiliassa" vai missäs se olikaan vastikään tää juttu? mut tästä sun pomostas ei oo mitään?
joko sä puhut paskaa tai sit sun pomos oli laittomana suomessa niin et siitä ei tiedetty tässä maassa mitään.

ahaa... aika pipi päästä pitää olla ja valehdella että pomo on tapettu Virossa. Mutta jos oot niin viisas, niin etsi minulle sen, ehkä on jossain lehdessä juttu, mä en ainakaan löytänyt, enkä osaanut etsiä viron kielellä

Yhteistyössä