tuli mieleen kun mua haluttaa miestä ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
tuosta äsköisestä viestistä tuli mieleen kun meillä on niin että mulla on välillä sellattia aikoja että voisin vaikka joka päivä ja vaikka sen 2 kertaakin päivässä hommailla.

ukko on yrittäjä ja tekee pitkää päivää ja sitten ei jaksa ja mua ärsyttää.
normaalisti hommaillaan 1-2 kertaa viikossa ja sillon ukko ihan innoissaan
mutta nytkin joulun pyhät on panettanu niin että mä sekoon =)
nyt ei oo 3pv saanu vaikka tekis mieli. siinä vaan on se että mies on väsynyt menee nukkuun ja kun mä saan lapset nukkuun en kehtaa enään ukkoo herätellä vaikka vois olla riemuissaan.

miten näitä haluja sais vähennettyä. näitä on joka ikinen kuukausi ja saattaa kestää 1-2 viikkoo

onhan tuo ukkeli muuten kyllä ikää 24v eikä tarvi ku vähän puhua sexistä niin jo alkaa tönöttään =) =) mutta kun on pyhätkin ollut töissä niin ei vaan jaksa vaikka varmaan haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Naisilla tuo onkin helppoa : vaikka ei huvittaisi niin ei muuta kuin lokarit levälleen ja huh-hah-hei keijua pöytään!Mutta miehelläpä se ei onnistukkaan.

no joo totta mut eihän se oo sama asia siis ku että oikeeta sais.
mä oon joutuny tyytyyn mun pinkkiin pötikkääni ja siitä taitaa olla patterit vähissä.

kai se pitäs tänään herättää ja kattoo miten raegoi jos herätän kesken yöunien. olisko innolla mukana,ajaako pois vai koitanko ittekseni pitää siinä omaa kivaa =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja nolona:
Naisilla tuo onkin helppoa : vaikka ei huvittaisi niin ei muuta kuin lokarit levälleen ja huh-hah-hei keijua pöytään!Mutta miehelläpä se ei onnistukkaan.

mä oon joutuny tyytyyn mun pinkkiin pötikkääni ja siitä taitaa olla patterit vähissä.

kai se pitäs tänään herättää ja kattoo miten raegoi jos herätän kesken yöunien. olisko innolla mukana,ajaako pois vai koitanko ittekseni pitää siinä omaa kivaa =) =)

Koitappa aamulla heti herättyä.Jos on normi mies niin on pelikin pystyssä valmiiksi.

Koitappa aamulla heti herättyä.Jos on normi mies niin on pelikin pystyssä valmiiksi.

en mä jaksa herätä 4,30 aamulla =( =( lähtee 05.00 töihin joka päivä =( niin no aaton oli kotona ja sillon ehdittiin

en mä jaksa herätä 4,30 aamulla =( =( lähtee 05.00 töihin joka päivä =( niin no aaton oli kotona ja sillon ehdittiin

Mutta eikös tuo ole melkein sama kuin yöllä kesken unien?Kuinka olsi miehen kiva lähteä mokoman homman jälkeen töihin...

Mutta eikös tuo ole melkein sama kuin yöllä kesken unien?Kuinka olsi miehen kiva lähteä mokoman homman jälkeen töihin...

aivan totta ja tämä varmaan se meidän ongelma onkin mä en jaksa aamu panoja mies ei jaksa iltapanoja (tulee kotiin n. 20.00 ja lapset hereillä

eli miten mä pääsen näistä yli himoistami eroon

toisin muutaman kerran ollaan menty vessaan tai saunaan mutta se vasta hohdokasta onkin kun ipanat hakkaa oveen ja antaa tahtia siinä vaiheessa kyllä kariutuu ne viimisetkin himot.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aivan totta ja tämä varmaan se meidän ongelma onkin mä en jaksa aamu panoja mies ei jaksa iltapanoja (tulee kotiin n. 20.00 ja lapset hereillä

toisin muutaman kerran ollaan menty vessaan tai saunaan mutta se vasta hohdokasta onkin kun ipanat hakkaa oveen ja antaa tahtia siinä vaiheessa kyllä kariutuu ne viimisetkin himot.

Keskityiskö lapset katsomaan jos laitat siksi ajaksi jonku filmin pyörimään?
Meillä 2vuotiasta ei tv:n edestä pois saa jos titinalle pyörii ;)

pöh, mun mies kanssa pihtaa. sillä on aina seksin jälkeen ainakin kahden päivän karenssi. :headwall:
ja mulle kelpais vaikka päivittäin.

noh, nyt oon saanut sen innostumaan vähän useimmin, kun lupailen kuusysiä.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:

Keskityiskö lapset katsomaan jos laitat siksi ajaksi jonku filmin pyörimään?
Meillä 2vuotiasta ei tv:n edestä pois saa jos titinalle pyörii ;)

no tuota välillä tuo nuorin ei nyt paljoo liikahdakkaan kun laittaa jonkun pyörimään mutta nuo 2 vanhimpaa on vähän kiikun kaakun välillä malttamat välillä ei.

...niin piti sanoa vinkkinä, että ehkä teilläkin olisi useammin vipinää jos vähän olisi vaihtelua..? tai voihan teillä ollakkin..mutta sehän nyt on aika usein se syy, että seksihalut hiipuvat.
jos olisi mielessä jotain uutta asentoa tai tapaa..jos vaikka sillain houkuttelisit. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja eikiitosyrittäjänvaimoksi:
Yrittäjä miehet on just tollasia kaikki, et niitten vaimot elää PUUTTEESSA!!!;)

nonni tuo ukkokin alotti vasta marraskuussa eikä sitä paljoo sen jälkeen oo näkyny kotosalla.
onhan mulla kädet ja laatikko täynnä vehkeitä kun innoissani oon ostellu mutta kun se ei oo yhtään sama asia..

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
...niin piti sanoa vinkkinä, että ehkä teilläkin olisi useammin vipinää jos vähän olisi vaihtelua..? tai voihan teillä ollakkin..mutta sehän nyt on aika usein se syy, että seksihalut hiipuvat.
jos olisi mielessä jotain uutta asentoa tai tapaa..jos vaikka sillain houkuttelisit. ;)

no tuota kun vaan sinne sänkyyn asti päästään (ja lapset nukkumassa)
niin kyllä meillä ylensä on eriasentoja enemmänkin ja ylensä seuraavalla kerralla erit toisin joka kerralla on myös ne molempien lemppari asennot. välineitäkin on joskus käytössä ja jopa asuja nyt haaveilen nahka-asusta mut eipä joulupukki sitä tuonut =(

luulen että enemmän mein ongelma on se että mies töissä viikon jokaisena päivänä 05-00-20.00 (välillä 22.00) nukkumassa 21.00 viimeistään.
lapset taas menevät vaihdellen nukkumaan 19.00-22.00

ukko nauro kun aattona mentiin sukuloimaan autolla ja musiikin tahdissa heilutti jalkaa mua alko ihan sikana himottaan. mikä siinäkin oli.. =) =)
ku voiskin näille jotain
tätä on nyt kestäny keskiviikosta asti ( viime viikon) kerran saanu ja mä oikeesti kuolen aasttelen sitä koko ajan tähän pitäs olla joku lääke

" miten näitä haluja sais vähennettyä. "

Sano mulle kans |O |O

Raukka joutuu kohta juoksemaan karkuun, kun koko ajan oon kimpussa.

Viimeksi sain 2h sitten ja taas tekee mieli :snotty: :D

kiva tosiaan tietää etten ole ainut sexi hullu ja toisin on mullakin niitä viikkoja jollon ihan mainiosti riittää se kerta tai kaksikin mutta sit on näitä kun jatkuvasti tekewe mieli eikä voi muuta ajatella ja siltikään ei saa =(

meidän päivä enkkahan on vaan 7 kertaa saman päivän aikana mutta se olikin sillon nuoruus aikoina =)
nyt 2 päivän aikana on jo ihan ok kunhan sais sen yhdenkin..

" miten näitä haluja sais vähennettyä. "

Sano mulle kans |O |O

Raukka joutuu kohta juoksemaan karkuun, kun koko ajan oon kimpussa.

Viimeksi sain 2h sitten ja taas tekee mieli :snotty: :D

mutta sit on näitä kun jatkuvasti tekewe mieli eikä voi muuta ajatella ja siltikään ei saa =(

Ja mä oon yleensä kans innoikkaammillani illalla ja mies herää aamusta 5 töihin, joten en viitsi iltaisin paljoakaan enään siinä 11-12 aikaan häiritä :| Vaikka ei se kuulemma äijää haittaa vaikka herättelenkin yöllä..

Meillä vasta yksi lapsi, joka nukkuu miehen käydessä ruokatunnilla, mutta sekään ei kestä kuin 30minuuttia ja pikaiset pitää harrastaa sinä aikana että mies ehtii jotain syödäkkin..

Tuo dvd:n katsominen osoittautui hyväksi, istus vaikka päivän katsomassa jos vaan antaa ja isillä ja äidillä on sitten silloin sitä oma aikaa :whistle:

Sori Timppa, mutta ei se aina niin helppoa ole naisellekaan. Jos ei haluta, niin ei haluta. Meillä kolme alle 6 v lasta, yhtä imetän vielä kans öisin. Miehellä halut entiseen malliin vaan yöt valvoneella ei haluja ole mitenkään... Enkä usko, että miehestäkään on niin kiva jyystää, jos näkee ettei toinen jaksa olla mukana mitenkään.

mutta sit on näitä kun jatkuvasti tekewe mieli eikä voi muuta ajatella ja siltikään ei saa =(
[/quote]

Tuo dvd:n katsominen osoittautui hyväksi, istus vaikka päivän katsomassa jos vaan antaa ja isillä ja äidillä on sitten silloin sitä oma aikaa :whistle: [/quote]

no onhan tuo dvd ihan ok. tosiaan sitä ollaan koitettu mutta varsinkin tuo meidän keskimmäinen 3v on dttä seurailee ja loput seuraa perässä. nuorin 1v9kk katselis mielellään mutta kun on muutkin. viimeksi onnistu sauna sessio hyvin vaikkakin pikana mutta parempi sekin kun ei mitään.
muutaman kerran on pitänyt lopettaa kun ovee jyskytetty .

ja sänkyhän se paras paikka on =)

Yhteistyössä