TUli mieleen nyt kun noi maksulliset kanavat nökyy maksutta...kenellä EI ole maksullisia lisäkanavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kellään ole edes ilmaisia kaikesta sitä maksaa saa. No niillä lusmuilla jotka ei maksa on ilmaista niin kauan ennen kuin kärähtää. Ja kyllä tosta töllöstä noin 500 kanavaa löytyy.

[QUOTE="jjjj";22062430]No ei kellään ole edes ilmaisia kaikesta sitä maksaa saa. No niillä lusmuilla jotka ei maksa on ilmaista niin kauan ennen kuin kärähtää. Ja kyllä tosta töllöstä noin 500 kanavaa löytyy.[/QUOTE]

Eipä ole ikinä tarvinnut maksaa, kohta 20 vuotta kuitenkin katsellut. Ja jos jostain kumman syystä joutuisi sen tv-maksun kerran maksamaan niin ei tuo per vuosi tekisi kovinkaan paljoa. Mutta en kyllä keksi miksi minä sen joutuisin maksamaan.

[QUOTE="jjjj";22062496]Tollaisten pellejen takia pitäisi tulla mediamaksu.[/QUOTE]

Tai jos yle siirtyisi kustannettavaksi suoraan valtion budjetista verorahoilla? Eikö tämä olisi kaikkein paras vaihtoehto?

ei ole maksullisia. meilä oli jonkun aikaa, mutta kun lastenhohjelmat alkoivat olla samoja, nin kyllästytiin katsomaan sitä.
Telkkariluvan maksan, joten ne mitä sillä saa katsottua katosn kyllä, os tlee mitän katsottaaa. Suusrimmaksi osaksi tulee uusintoja tai typeriä puheohjelmia. Kaikki HYvät elokuvat tulee taas liian myöhään, en mä ala elokuvan takia valvoomaan..... Myös usein elokuva jonka laspet vois kattoo tulee joskua klo 20 jälkeen aj meillä kyllä arkisin nukkuvat pienemmät jo siihen aikaan, viikonloppuisnkin jo klo 21, ne puheohjelmat vois siirtaa klo 21 jälkeen ja ne kokoperheelle sopivat elokuvat ( kaikki komediat) sit silloin päiväsaikaan

Ei ole eikä tule. Jotkut kanavat ois ihan kiinnostaviakin, Animal planet ja joku historia kanava. Mutta kun ei saa pelkästään niitä, tulee miljoona muuta mukana niin ei kiitos. Ehkä mä selviin elämästä ilman noita kahta kanavaa:D

Yhteistyössä