Tuli mieleen tosta Emilynin ketjusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä mietin eilen, kun mun yhden kaverin kanssa käytiin läpi mietteitä perheestä: hän oli ajatellut ett meidän lapsiluku on jätkän jälkeen täysi, ja väitti mun niin sanoneenikin.. Kysyi, että jokos ois nyt sitten tässä? Johon mä vastasin että no katsotaan, millainen vointi on kun näistä pikkusista selvitään, ja lisäsin että neljästähän me ollaan koko ajan vähän puhuttu. Niin kaveri siihen, että no katotaan vaan niin heti kohta tän kolmosen jälkeenkin oot jo raskaana, niinhän sä sanoit nytkin että ei enempää...

Siis mitä???? Mä en tosiaan ole sanonut niin. En käsitä mistä on moisen saanut päähänsä. Kuka tahansa, joka voi todistaa: Tumpula?? Missä olet juuri nyt?? Rekka-Paula?? Enhän varmalla ole vannonut että meidän lapsiluku jäisi kahteen??? :o :o

No ei ole tärkeää ei, mutta... Miten voi joku ymmärtää niin väärin?? :D

No herranen aika että jaksat edes ottaa stressiä mitä joku SINUN perheen ulkopuolinen ihminen on SINUN perheen lapsiluvusta mieltä :o Teet niitä lapsia just niin paljon kun SINUSTA siltä tuntuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
No herranen aika että jaksat edes ottaa stressiä mitä joku SINUN perheen ulkopuolinen ihminen on SINUN perheen lapsiluvusta mieltä :o Teet niitä lapsia just niin paljon kun SINUSTA siltä tuntuu =)

Me ei olla vissiin aiemmin tavattu?? NeitiNasu tässä terve *ojentaa kätensä*

Mulla ei ole ikinä ollut tapana juurikaan muiden mielipiteitä miettiä, nuorempana ei sitäkään vähää mitä nyt. Eikä varsinkaan tälläisissä asioissa. Kunhan mietin, mistä moinen ajatus on hänen mieleensä tullut, jostain huonosta päivästäkö? En sellaisiakaan juuri kyllä ole hänen kanssaan jakanut (perheettömän, ja perheellisen ero: en jaksa puhua ihmisille, jotka ei tajua tätä arkea). =)

NeitiNasu - Mitäs jos onkin niin että sekin haluisi,mutta vaan halua myöntää,naisethan on tiedetysti hankalia tapauksia hih,ei pahalla siis kellekkää... mutta tuntuu olevan monella naisella ongelma kun kaveri alkaa odottamaan,olen törmännyt tälläseen paljon ....

Yhteistyössä