Tuli niin paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Kaikki äidit jotka ovat saaneet lapsen samaan aikaan, toisilla jopa lapsi nuorempi kuin meidän ovat päässeet töihin ja minä en pääse mihinkään.Inhoan niin tätä kotona oloa eikä taida mulle ikinä töitä löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulla:
Hae koulutukseen ja paranna omaa osaamistasi.

Ja taas lässytetään siitä koulutuksesta. Se kun ei tänä päivänä takaa yhtään mitään.

Itse käynyt viimeiset 8 vuotta koulua lukion päälle ja edes harjoittelupaikkaa ei meinaa löytyä - vaikka harjoittelijaa voisi pitää vaikka ilmaiseksi. Että repikää siitä huumoria. :kieh:

Nytkin ainakin 4 äitiä päässyt töihin yhdellä jopa nuorempi lapsi kuin minulla.Mä tunnen aina vain kituvani kotona.Kaikki ihmettelee ja pitää tätä jotenkin 50-luvun mallina kun ukko töissä ja mä kotona.

Ap sai työkyvyttömyyseläkepäätöksen vastikään. Hän on se joka täällä aina kalastelee huomiota. Eli se joka antoi ekan lapsensa adoptioon, haluaisi varakkaamman miehen, isomman talon vaikka itsellään ei ole ammattia eikä työtä, erossa jättäisi lapsen miehelleen. Viikko sitten kertoi muuttaneensa yksiöön ja eronneensa miehestään kun mies ei hyväksynyt eläkepäätöstä. Eli jauhaa täällä paskaa ja kerää huomiota, mitkään neuvot eivät auta. Miehet ovat kuulemma aina elättäneet hänet, säälittävä tapaus, joko provo tai sitten mielenterveysongelmainen.
Muutama päivä sitten haikaili toisen lapsen hankkimista, vaikka pari kuukautta sitten teettivät miehen kanssa yhteistuumin abortin. Tosi sairasta! Kirjoitustyyli paljastaa hänet aina.

Alkuperäinen kirjoittaja itku:
Sekalaisia hommia olen tehnyt.Nyt luen toimistotöihin.

Nyt ap muka taas opiskelee vaikka viikko sitten valitti että opinnoista ei tule mitään! Kärttää täällä vähän väliä empatiaa ja huomiota. Herää pahvi!

Yhteistyössä