Tuli pahamieli avaruuskoira Laikan puolesta.=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täytin ristikkoa ja googletin kun mietin että mikä hitsin avaruuskoira???En ollu koskaan kuullut ennemmin.

Prkl kun tuli sääli sitä koiraa.Menisivät ite ne ihmiset koekaniineiksi joiden on pakko tonne kiertoradalle päästä. *Purkaa kiukkuaan ja katuu että luki koko avaruuskoirasta mitään.*

http://fi.wikipedia.org/wiki/Laika#Sputnik-2

Enemmän minua säälittää se koira joka oli kotona kun murtovarkaat tulivat ja koira sitten päätti päivänsä eräässä kuumassa keittiökoneessa mistä omistaja sen kotiintultuaan löysi.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi saatana:
Enemmän minua säälittää se koira joka oli kotona kun murtovarkaat tulivat ja koira sitten päätti päivänsä eräässä kuumassa keittiökoneessa mistä omistaja sen kotiintultuaan löysi.

http://murha.info/index.php?id=83 tässäpä juttua siitä :/ Sais nuo murtovarkaat tunkea uuniin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085 Minua taas säälittää tämä.:(

Apua, en voinut katsoa :( Heittikö se siis sen koiran alas :o

Heitti. Koira kuoli myöhemmin eläinlääkärissä käsittääkseni.:(

Mistä se heitti? miksi?

Ilmeisesti se oli hänen mielestään vain hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085 Minua taas säälittää tämä.:(

Apua, en voinut katsoa :( Heittikö se siis sen koiran alas :o

Heitti. Koira kuoli myöhemmin eläinlääkärissä käsittääkseni.:(

Mistä se heitti? miksi?

Ilmeisesti se oli hänen mielestään vain hauskaa.

"He thought it was halarious to throw a dog off a bridge even got his friends to film it.

PEPPER IS NOT STILL ALIVE.

The dog Pipiras aka Pepper has now died :(
he lives two days after the video was filmed and then died at the vets.

Svajunas Beniuk is serving a year sentence in prison."

Ap:n juttuun otan kantaa sen verran että täällähän muutama päivä sitte niin moni oli sitä mieltä että ihmishenki on tärkiämpi ko elukan henki... :whistle: Mut joo, minun mielestäki ois voinu ihmiset ite lähteä testaamaan avaruushommiansa eikä pistää jotaki viatonta eläintä sinne... :|

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ap:n juttuun otan kantaa sen verran että täällähän muutama päivä sitte niin moni oli sitä mieltä että ihmishenki on tärkiämpi ko elukan henki... :whistle:

Täällä monet mammat on niin sekaisin, että heidän mielestä on ok hakata irtokoirat hengiltä, kuseskelevat koirat voi kuulemma samantien hakata kanssa, pihan poikki oikaisevat kissatkin on ok ampua ja irtokissat on ok myrkyttää :/

Surraan mieluummin niitä asioita, joihin voidaan vaikuttaa.

Yksi avaruustutkimuksen nimissä 50-luvulla veivinsä heittänyt koira on pientä sen rinnalla, että eläinkokeita edelleen tehdään jatkuvasti, paljon turhemmistakin syistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Yksi avaruustutkimuksen nimissä 50-luvulla veivinsä heittänyt koira on pientä sen rinnalla, että eläinkokeita edelleen tehdään jatkuvasti, paljon turhemmistakin syistä.

Tähän ihmisten olisi kyllä hyvä kiinnittää huomiota. Muun muassa kosmetiikassa käytettäviä koe-eläimiä kohdellaan todella surkeasti :/ puhumattakaan turkiseläimistä.

En tiedä missä pumpulissa olen elänyt, mutta olen aina luullut että Laika meni avaruuteen jonkun kanssa, ja palasi elävänä takaisin. Tuli minulle myös paha mieli tosta jutusta. En ihmettele että juuri Neuvostoliitto lähetti sen sinne...
noita muita linkkejä en uskalla edes avata.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ap:n juttuun otan kantaa sen verran että täällähän muutama päivä sitte niin moni oli sitä mieltä että ihmishenki on tärkiämpi ko elukan henki... :whistle:

Täällä monet mammat on niin sekaisin, että heidän mielestä on ok hakata irtokoirat hengiltä, kuseskelevat koirat voi kuulemma samantien hakata kanssa, pihan poikki oikaisevat kissatkin on ok ampua ja irtokissat on ok myrkyttää :/

joo ja auta armias kuinka paha sinä olet jos viet lapsen tarhaan, et imetä jne.

V*****u ETTÄ HALUISIN HEITTÄÄ TUON MULKUN ITSENSÄ ALAS TUOLTA SILLALTA! Kattoa sitten kun kituu.. ei säälittäs yhtään! AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ!! Voi miksi mä avasin tän ketjun :'(