A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:On se ihan katsottava, jossain kohdin tylsä.
Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Niinpä, ehkä se sitten tekee siitä osittain "tylsän" mutta mie ainakin tykkäsin että ei ollut mikään äksönpätkä.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Niinpä, ehkä se sitten tekee siitä osittain "tylsän" mutta mie ainakin tykkäsin että ei ollut mikään äksönpätkä.
Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa
Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Alkuperäinen kirjoittaja Runko:Mun mielestä ei ollut hyvä leffa. Pituudella tai rauhallisuudella ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, vaan sillä että se oli ihan helvetin masentava leffa ihan koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa kuten esim Magnolia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Alkuperäinen kirjoittaja ko:Kävin siis ite kattoo leffassa. Hirmu hyvin maskeerattu. Aika rauhallinen leffa, jotkut ei siks oo tykänny.
Mä tykkään myös sellaisista, rauhallisista. Luulen että on aika mieleen jäävä leffa kuten esim Magnolia.
Oletko todella katsonut Magnolian kokonaan? Minä katsoin puolisen tuntia ja sitten annoin periksi, ei ollut mun juttu.