Tuli puhelu numerosta joka ei käytössä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitäh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitäh?

Vieras
Mikä juttu tämä on? En vastannut yhteen puheluun, mutta numero jäi ja kun koitin 20 min myöhemmin soittaa niin puhelinääni sanoo että numero ei ole käytössä. Wtf???

Siksi kun mun puhelimesta katosi viime viikolla päivityksen yhteydessä kaikki numerot, toisekseen kello oli yli puoli 9, soittaako lehtimyyjät vielä siihen aikaan?
Ja miksei nauhoite sitten sanonut "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"?

Voi olla myös puhelunsiirto käytöstä poistettuun numeroon eli soitettu numerosta xx, josta on soitonsiirto numeroon yy, joka ei ole enää käytössä. Kun soitat numeroon xx, puhelu kääntyy numeroon yy ja tulee viesti valitsemanne numero ei ole käytössä.

Hivenen ot, kerran joku valopää oli laittanut vahingossa omasta numerostaan soitonsiirron mun numeroon. Arvatkaa meinasko hermot mennä, kun 30 puhelua tuli väärään numeroon ennenkuin tyyppi huomas mun viestin, että ota soitonsiirto numeroon xxx xxx xxxx pois päältä.

Kyllä ne soittaa puoli ysiltä illalla. Eilen ja toissapäivänä just joku vatipää rimputellut. Kai ihmiset vastaa silloin paremmin, kun eivät osaa ajatella, että myyjä tähän aikaan enää soittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sama esim.kelan numerot, jos kela soittaa niin et voi vastata siihen numeroon. Yksisuuntaiset puhelut monessa paikkaa :)

Hei sinä pohjattoman typeryyden likasanko: soittaako joku Kelasta virka-ajan ulkopuolella?

Yhteistyössä