Tuli pyöräiltyä 10km turhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Tai en nyt tiedä ihan turhaan, hyvää ulkoiluahan se on. Mun piti iltavuoroon ja ku pääsin sinne, niin ei mua tarvittukaan. Oli pomolla tietokone sekoillu ja oli sitte ilmottanu mulle väärän päivän. Siinä meni mun vapaapäivä :kieh: Vein turhaan pojat tarhaan |O No sain ainakin 3h palkan siitä hyvästä ku sielä kävin pyöräilemässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja wilhelmiini:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
No sain ainakin 3h palkan siitä hyvästä ku sielä kävin pyöräilemässä :D

No eihän se sitten ollut yhtään turha reissu!

No eihän se ollu, mutta olis ollu kiva pitää poikien kans koti-päivä. Nyt en voi viitti hakea niitä ennen puoli kuutta, ku tarhantädit ei tykkää jos hakee aiemmin, ku on ilmottanu että tarvii iltahoitoa. Siivoan ny kämpän hohtavaksi ja haen sitte pojat. Saavat ainaki tulla puhtaaseen kotiin. Taidanpa vielä paistella vähä lättyjä ylläriksi. Onneksi pomo samalla ilmoitti, että saan olla sitte huomisenkin kotona, niin saadaan sitte kunnon vapaapäivä :D

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Noniin, liikunta tekee hyvää ja siitä vielä maksettiinkin! Ei olleenkaan huono saldo tälle päivälle. :D

Niinpä, tuulla olis kyllä saanu vähä vähemmän. Josko tämä rapakunto tällä menolla vähä kohenis :D Olin vielä pukenu matkaksi aivan liian paljo vaatetta ja hiki päässä sielä vispasin :laugh:

Taisi reissulla vähä kiukku naapuriakin kohtaan laantua, kyllä tuosta reissusta hyviäkin puolia löytyy :D

Yhteistyössä