Tuli riitaa.. turhastako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yx äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yx äiti

Vieras
mies on taas meno kannalla koko ajan. viikon loput on poissa toisella paikkakunnalla hirvimetällä. viikot opiskelee, iltasin väsynyt ja nukkuu tai istuu tietokoneella tai tuijottaa telkkaria. Minut ja pojan on unohtanu kokonaan.

asiasta yritin puhua ja mies sano et ei asia nyt ihan niinkään ole et hän meidät unohtanu, hän ei vaan keksi tekemistä mitä vois tehä meidän kanssa. minun tekemiset ei kelpaa: lenkille ja ulkooilemaan ei lähde kun hän tykkää juosta ei kävellä. Leffaan ei halua lähtee kun se kallista. kaupungille ei taho lähtee, vaikka kahville tai jotain...

Viikonloput ollaan pojan kans kahdestaan, auto miehen käytössä ja mihinkään ei päästä siis. oon väsyny jo olemaan yksin. kaverit asuu toisella paikkakunnalla, ja vaikka täällä kavereita oliskin en mä mihinkään pääsis. Nyt tuli riita kun mies poissa vielä pitempään kun menee porukoittensa mökille avuksi.... yritin sille taas selittää et huomioisi minua ja poikaakin joskus. palo pinna kun ei se ymmärtäny. sano et onhan nyt aikaa keksiä mitä tehään yhessä, siis mun pitäs keksiä.

Poika jo sano et muutetaan pois kun ei tuosta miehestä mihinkään ole, jätetään se ja lähetään me kaheltaan pois. Pojalla mitta jo täysi, sille tulee aina riita miehen kans. mies hermostuu aina ihan turhasta, ja poika pahottaa mielensä ja sit alkaa hirvee huuto. oon yrittäny asiaa miehelle selittää mut ei mee jakeluun.... poika on 5,5v ja ei ole mieheni lapsi, vaan on entisestä suhteesta.

sekavaa tekstiä.... kiva jos joku jakso lukee....

Ei kuulosta kivalle. Vaikka jokaisen on itse tehtävä ratkaisunsa niin ihmettelen kyllä mitä iloa tuollaisesta "miehestä" on. Et kai joudu elättämäänkin?

*haleja ja jaksamista*

pojalla hoidossa kavereita... mitään harrastusta pojalla ei ole, ylivilkas joten ei jaksa keskittyä yhteen asiaan pitkään.
samanlaista tää muulloinkin, paitsi mies möllöttää viikonlopun kotona. Ruuan mies meillä laittaa, muita kotitöitä ei enää nykyään tee. meillä oli kaks autoa, mut minun sairastuttua ensi ja miehen jouduttua selkäleikkaukseen kesällä, toinen auto myytiin pois. mies käy koululla kurssit loppuun ja jatkaa töitä vuodenvaihteessa. siihen asti rahat tiukalla.

alkuun mies viihty pojan kans tosi hyvin ja leikki ja puuhas vaikka mitä. mut ei enää.
miehellä kauhee vauva kuume. ja myönnän et mullakin.... mut silti en lasta nyt tähän haluu....

Tuli paha mieli puolestasi. On varmasti yksinäistä vieraalla paikkakunnalla ja pettynyt olo yhteiseloon miehesi kanssa. Saisitkohan poikaasi vähäksi ajaksi hoitoon jonnekin, jotta voisit jutella miehen kanssa kahden kesken asiasta? Ei ole varmaan helppo lapsen kuullen ottaa puheeksi. Jos mies ei reagoi tai muuta käytöstään kerrottuasi, mitä todella tunnet, en ehkä jäisi itse odottelemaan, muuttuuko tilanne ajan kanssa. Toivon, että asianne selviävät. Ja selviävät ne ihan varmasti, tavalla tai toisella. Tärkeintä loppupelissä on lapsesi ja Sinun hyvinvointi, ja nehän kulkevat käsi kädessä. Kaikkea hyvää syksyynne!

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu tunne:
Miehesi ei taida tuntea oloaan mukavaksi poikasi seurassa. Sitä ehkä pakoilee. Itsellä samanlaisia haluja, kun oman miehen ex-suhteen muksut on käymässä...

Miksi otit miehen, jolla on "lapsia ex-suhteesta"? Ilmaisukin jo kuulostaa siltä, niinku ne lapset ois jotenkin arvottomia :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
alkuun mies viihty pojan kans tosi hyvin ja leikki ja puuhas vaikka mitä. mut ei enää.
miehellä kauhee vauva kuume. ja myönnän et mullakin.... mut silti en lasta nyt tähän haluu....

Alussahan sitä kaikki on niin ihanaa. Yhteinen lapsi voisi toisaalta yhdistää teidät "oikeaksi" perheeksi. Uskon, että miehesi tuntee olevansa tällä hetkellä ulkopuolinen sinun ja poikasi perheessä (+ mahdollisesti ex-miehesi, jos kuvioissa). Molempia lapsia on toki kohdeltava tasa-arvoisesti, jos yhteisen joskus hankitte ja siitä kannattaa kans etukäteen puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuo on fiksusti ajateltu
Hankala tilanne.. Miusta siun kannattaisi muuttaa takaisin sinne, missä sulla ystävätkin on :hug:

ollaan asuttu jo 1,5v yhdessä. En vaan tiiä jaksanko alottaa taas kaikkea alusta. mies ollu monessa asiassa tuki ja turva... pahoinpitelyn jälkeen ja oikeudessa asian jälkeen, airastuttuani jne.... Katsoo poikaa et pääsen tuulettumaan välillä ja kaikkee.......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehesi ei taida tuntea oloaan mukavaksi poikasi seurassa. Sitä ehkä pakoilee. Itsellä samanlaisia haluja, kun oman miehen ex-suhteen muksut on käymässä...

Miksi otit miehen, jolla on "lapsia ex-suhteesta"? Ilmaisukin jo kuulostaa siltä, niinku ne lapset ois jotenkin arvottomia :(

Siksi, kun en "ota" vaan jotakin miestä, vaan rakastuin tähän mieheen kokonaisvaltaisesti =D Lapset on pakollinen paha siinä ohessa ja onneksi ovat suurimman osan ajasta poissa.

on puhuttu et jos lapsi hankittas poikaakin kohdeltava tasavertaisena. pojan isä ei ole kuvioissa mukana, on hylänny poikansa täysin.
takaisin edelliselle paikkakunnalle en muuta, se pieni paikkakunta josta ei mahdollisuutta saaha edes töitä... ja pahoinpitelijäni asuu siellä, en todella tahdo sinne enää takaisin kun pois olen päässy.

Siksi, kun en "ota" vaan jotakin miestä, vaan rakastuin tähän mieheen kokonaisvaltaisesti =D Lapset on pakollinen paha siinä ohessa ja onneksi ovat suurimman osan ajasta poissa.

Oksettava ämmä. Onneksi et ole minun lapseni "äitipuoli".

LOL! En pidä itseäni kyllä kenenkään äitipuolena.
Sinunkin exäsi nykyinen vaimo ottaisi varmasti miehensä 1000000 kertaa mielummin ilman lapsiasi. Kaikkea ei vaan saa tässä elämässä. Sua vissiin tympii minun realistinen ja suora kirjoitukseni. Näin se vaan menee.

No moniko äiti puuhaisi kovasti miehen lapsen kanssa jos tilanne olisi toinen? Kyllä jokainen (90%) pukkaisi jo kiireesti omaa kultaa maailmaan, ja miehen kakara olisi omalla äidillään...

No moniko äiti puuhaisi kovasti miehen lapsen kanssa jos tilanne olisi toinen? Kyllä jokainen (90%) pukkaisi jo kiireesti omaa kultaa maailmaan, ja miehen kakara olisi omalla äidillään...

niin, siis miksi miehen pitäisi ap:n lapsen kanssa olla?

Pistäs nyt poika etusijalle. Ja lähde kävelemään.

tämä on ihan varteenotettava ehdotus..sillä tulojen karttuminen ei ole yhdessä touhuamisen TÄRKEIN osa, vaan se että oikeesti välittää...ja minä tiedän..työttömän vaimona..

jutskaa työkkärissä muista vaihtoehdoista koulutukseen, mikä sopii terveydelle ja :hug: vaikka onkin aika nuorehko mies.. siis :D poikaa tarkotin niin kovin viisas kun sanonut että muuttakaa ois jos huomaa että mies ei muutu..

Sun miehesi kuulostaa itsekkäältä, vastuuttomalta dorkalta. Jätä se ainakin vähäksi aikaa, jos ei muuten tajua muuttaa käytöstään. Minä en sietäisi tuollaista, kyllä mies saa mennä (ja meneekin), mutta hänen on myös ymmärrettävä antaa aikaa lapselle ja minulle. Miksi miehesi koko ajan ottaa autobn? Se kuuluisi minusta sinulle lapsen kanssa olevana enemmän? Miksi ihmeessä se ei ole ottamassa muuten teitä sinne vanhempiensa mökille mukaan?

Yhteistyössä